eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Pogwarancyjna opieka techniczna macierzy dyskowej Hitachi HUS 130 dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-03

Ogłoszenie nr 1446 - 2017 z dnia 2017-01-03 r.

Gliwice: Pogwarancyjna opieka techniczna macierzy dyskowej Hitachi HUS 130 dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 358710-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 364720-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach, krajowy numer identyfikacyjny 28836600028, ul. ul. Wybrzeże Armii Krajowej  15, 44101   Gliwice, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, faks 032 2789197, 2789198, e-mail przetargi@io.gliwice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.io.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytut Badawczy

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pogwarancyjna opieka techniczna macierzy dyskowej Hitachi HUS 130 dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DO/DZ-381-1-136/16

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi opieki technicznej zwanej dalej "Opieką" macierzy dyskowej Hitachi Data System HUS 130 o numerze seryjnym SN# 92250058 wraz z osprzętem - 2 szt. HNAS4040 o numerach seryjnych SN# M2SEKW1420147, SN# M2SEKW1438541, SMU 400 SN# S000820120002688, HNAS ICX6430-24.P, 24-port 1G Switch SN# BZN3232K0GB zwanej dalej "Macierzą". 2.Subskrypcja Opieki musi być zarejestrowana w oficjalnym kanale dystrybucji producenta na terytorium Polski. 3.W ramach Opieki Wykonawca zapewnia:usuwanie awarii i błędów;diagnostykę Macierzy; dostarczenie i instalację w ustalonym z Zamawiającym terminie wydawanych pakietów aktualizacyjnych poprawiających funkcjonalność i wydajność Macierzy; świadczenie merytorycznych konsultacji i wsparcia technicznego w zakresie eksploatacji Macierzy. 4.Opieka techniczna świadczona będzie przez Wykonawcę w miejscu jego użytkowania w siedzibie Zamawiającego lub zdalnie poprzez szyfrowane połączenie sieciowe VPN, które zostanie uruchomione na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wniosku o przyznanie uprawnień dostępu do sieci komputerowej/ baz danych systemów informatycznego Instytutu. 5.W sytuacji, gdy z uwagi na uzasadnione okoliczności konieczne będzie przetransportowanie sprzętu celem naprawy do serwisu Wykonawcy lub producenta sprzętu, Wykonawca zapewnia środki transportu do i z siedziby Zamawiającego, pokrywa koszty transportu oraz ponosi pełną odpowiedzialność za sprzęt w fazie demontażu, transportu, naprawy i ponownego montażu. 6.Czynności wymienione w punkcie 3 powyżej świadczone będą w siedzibie Zamawiającego w trybie 24/7 (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu) z reżimem usunięcia awarii zgodnie z tabelą podaną poniżej:TYP AWARII - Awaria krytyczna, CZAS REAKCJI- 2 godziny, REALIZACJA- (maksymalnie 8 godzin) TYP AWARII - Awaria, CZAS REAKCJI- 4 godziny, REALIZACJA- (maksymalnie 2 dni kalendarzowe)TYP AWARII - Usterka CZAS REAKCJI-4 godziny REALIZACJA- (maksymalnie 7 dni kalendarzowych)TYP AWARII - Konsultacje CZAS REAKCJI - 8 godzin REALIZACJA-7 dni DEFINICJE Strony przyjmują następujące znaczenia używanych w umowie terminów: 1)awaria - oznacza sytuację, w której uszkodzeniu uległa część sprzętu, ale funkcjonalność z racji zastosowania redundancji jest zachowana, 2)awaria krytyczna - oznacza awarię, która uniemożliwia pracę w systemach informatycznych, np. awaria dwóch węzłów klastra NAS, 3)usterka - oznacza sytuację, w której występują utrudnienia w funkcjonowaniu sprzętu, ale główna funkcjonalność i wydajność jest zachowana. 4)czas reakcji - oznacza czas pomiędzy zgłoszeniem a potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia przez serwis Wykonawcy oraz przekazaniem informacji przez Wykonawcę o rozpoczęciu prac nad usuwaniem awarii, 5)czas naprawy - jest to maksymalny czas, który może upłynąć pomiędzy momentem zgłoszenia awarii urządzenia przez Zamawiającego a momentem, w którym Wykonawca przywróci to urządzenie do stanu gotowości operacyjnej. Gotowość operacyjna to stan przywrócenia funkcjonalności urządzenia określony przez producenta i mierzony na podstawie testów podanych w dokumentacji powdrożeniowej. Jeżeli rezultat testów jest pozytywny, urządzenie uważa się za przywrócone do gotowości operacyjnej, 6)sprzęt - macierz objęta niniejszą umową lub jej podzespoły,

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 50312000-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Pogwarancyjna opieka techniczna macierzy dyskowej Hitachi HUS 130
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT135000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
WASKO S.A.,  oferty-dsm@wasko.pl,  ul. Berbeckiego 6,  44-100,  Gliwice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 141 450.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 141 450.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 141 450.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.