eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmża › Rozbudowa kompleksu sportowego przy Szkole Podstawowej w Kończewicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-12

Chełmża: Rozbudowa kompleksu sportowego przy Szkole Podstawowej w Kończewicach
Numer ogłoszenia: 144696 - 2016; data zamieszczenia: 12.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 133581 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chełmża, ul. Wodna 2, 87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6756076-78, faks 056 6756079.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa kompleksu sportowego przy Szkole Podstawowej w Kończewicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą Rozbudowa kompleksu sportowego przy Szkole Podstawowej w Kończewicach. Przedmiot zamówienia planowany jest do realizacji przy dofinansowywaniu przez Ministerstwo Sportu i Turystyki w ramach Programu Rozwoju Regionalnej Infrastruktury Sportowej 2016. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami umowy, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, złożoną ofertą, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami i technologiami producentów materiałów i urządzeń zastosowanych przy realizacji zamówienia oraz załączonymi: 1) dokumentacją projektową wykonaną przez MARROW ARCHITECTURE GROUP z siedzibą w Toruniu, ul. Polna 100/6 2) pozwoleniem na budowę nr ABA.6740.2.38.2016.MB z dnia 30.05.2016 r. wydanym przez Starostę Toruńskiego; 3) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 3. W ramach zakresu robót należy wykonać m. in.: 1) budowę budynku szatni o wymiarach 32,60 x 11,20 m i następujących parametrach technicznych: powierzchnia zabudowy - 347,99 m2, powierzchnia użytkowa - 272,0 m2, kubatura - 1370 m3 m.in. wraz z: a) robotami sanitarnymi obejmującymi wykonanie wewnętrznej instalacji wodno- kanalizacyjnej, przyłączy wodociągowego i kanalizacyjnego, technologii kotłowni oraz centralnego ogrzewania i wentylacji, b) robotami elektrycznymi obejmującymi wykonanie instalacji oświetleniowej, gniazd wtykowych, oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego, c) wykonaniem chodników wokół budynku; 2) budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0m x 62,0m, powierzchni 1 860,0 m2 (pole gry 26,0 m x 56,0 m) na podbudowie przepuszczalnej i nawierzchni typu sztuczna trawa m.in. wraz z: a) wyposażeniem w bramki aluminiowe mocowane w tulejach wraz z siatkami - 2 sztuki, b) wykonaniem drenażu pod całą powierzchnią boiska, c) wykonaniem ogrodzenia o wysokości 4m, d) wykonaniem oświetlenia boiska, e) wykonaniem parkingu wraz z drogą dojazdową, f) wykonaniem chodników; 3) remont istniejącego boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 28,0 x 44,0 m, powierzchni 1 232,0 m2 polegający na rozbiórce istniejącej nawierzchni z płyt poliuretanowych (o wym. 50 x 50 cm) i wykonaniu nowej nawierzchni poliuretanowej w technologii typu NATRYSK na istniejącej podbudowie betonowej m.in. wraz z: a) malowaniem nowych linii dla boiska do piłki ręcznej - 1szt., boiska do koszykówki - 2 szt., boiska do tenisa ziemnego - 1szt., b) montażem aluminiowych słupków do tenisa ziemnego wraz z siatką - 1 kpl, c) wykonaniem oświetlenia boiska. 4. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto: 1) wytyczenie obiektów i dozór geodezyjny, w przypadku naruszenia znaków geodezyjnych odtworzenie ich na koszt Wykonawcy; 2) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno-kartograficzną (mapa zasadnicza 1:500 obejmującą cały zakres robót), w 2 egzemplarzach i złożenie materiałów w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Toruniu oraz 1 egzemplarz dla Zamawiającego; 3) wykonanie dokumentacji techniczno-rozruchowej z instrukcjami BHP - zgodnie z obowiązującymi przepisami która przeznaczona będzie dla użytkownika; 4) dokonanie regulacji i rozruchu instalacji, przeszkolenia użytkownika w sprawie użytkowania oraz przekazania instrukcji obsługi i eksploatacji wbudowanych urządzeń i innego wyposażenia; 5) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, opisanej i skompletowanej w dwóch egzemplarzach; 6) inne prace związane z procesem budowy, a także wymienione w § 9 ust. 7 wzoru umowy. 5. Przedmiot zamówienia wynikający z niniejszej umowy nie obejmuje wyposażenia w meble i ruchomego, wyposażenia pomieszczenia odnowy biologicznej wskazanego w dokumentacji projektowej dotyczącej budynku szatni oraz trybuny przy boisku piłkarskim. 6. Poza robotami bezpośrednio wynikającymi z dokumentacji projektowej przedmiot umowy obejmuje również wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest i okaże się niezbędne do zrealizowania przedsięwzięcia inwestycyjnego opisanego w dokumentacji projektowo-przedmiarowej. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz dokumentów składających się na opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Części III SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne MURABET, ul. Sokołowska 38, 87-400 Golub - Dobrzyń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1964166,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1678800,92

  • Oferta z najniższą ceną: 1678800,92 / Oferta z najwyższą ceną: 2580721,01

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.