eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › modernizacja i remont pompowni Cisówka i obiektów współpracujących. Zbiornik wodny Siemianówka wieś Cisówka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-26

POZYCJA 14467

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Białystok: modernizacja i remont pompowni Cisówka i obiektów współpracujących. Zbiornik wodny Siemianówka wieś Cisówka Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, do kontaktów: Małgorzata Prokopowicz, ul. Handlowa 6 lok. 108, 15-399 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7420367, fax 085 7420491, e-mail: inwestycje@wzmiuw.bialystok.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wzmiuw.bialystok.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:rolnictwo. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja i remont pompowni Cisówka i obiektów współpracujących. Zbiornik wodny Siemianówka wieś Cisówka. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: wieś Cisówka , gm. Michałowo, woj. podlaskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pompowni Cisówka poprzez wykonanie: 1)Wymiany istniejących pomp na pompy śmigłowe zatapialne - 3 szt. 2)Remont budynku pompowni, 3)Remont budynku trafostacji , 4)Zabezpieczenie ścian komór wlotowych, zrzutowych i upustu wałowego, 5)Odmulenie zbiornika wyrównaw 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: oświadczenie o udzieleniu gwarancji na roboty na okres nie krótszy niż 36 miesięcy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Całkowita wielkość lub zakres : 1)Wymiana istniejących pomp na pompy śmigłowe zatapialne - 3 szt. 2)Remont budynku pompowni, 3)Remont budynku trafostacji, 4)Zabezpieczenie ścian komór wlotowych, zrzutowych i upustu wałowego, 5)Odmulenie zbiornika wyrównawczego 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 tejże ustawy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a)wykonawca w ciągu ostatnich 5 lat (od marca 2002 r. do marca 2007 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał minimum jedno zamówienie obejmujące budowę, przebudowę lub remont pompowni melioracyjnej, w technologii zgodnej z rozwiązaniami projektowymi . Należyte wykonanie zamówień musi być potwierdzone dokumentami takimi jak: referencje, oświadczenia, protokoły odbioru końcowego. Zamawiający uwzględni zadania wykazane przed wskazanym okresem, które zostały zakończone w wymaganym okresie. b)wykonawca musi mieć do dyspozycji min. jedną osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi oraz robotami polegającymi na montażu agregatów pompowych należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego z co najmniej trzyletnim stażem, na stanowisku kierownika budowy. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a)wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300.000 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym oraz dołączonych do niego dokumentów, oświadczeń i załączników. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/ nie spełnia . 3. Jeżeli ilość wykonawców spełniających minimalne warunki będzie większa od określonej w niniejszym zamówieniu t.j. 8 zamawiający zaprosi do składania ofert tych wykonawców , którzy otrzymają najwyższą ocenę spełnienia warunków. 4. Ocenie punktowej podlegać będzie doświadczenie wykonawców, na podstawie dołączonego do wniosku wykazu wykonywanych w ciągu ostatnich 5 lat zamówień o podobnym charakterze, potwierdzonych odpowiednimi dokumentami na okoliczność należytego ich wykonania. 5. Za każde ponad wymagane minimum zamówienie, o podobnym charakterze wykonane z należytą starannością (potwierdzone stosownymi dokumentami) zamawiający przyzna po jednym punkcie. 6. W przypadku osiągnięcia przez wykonawców takiej samej liczby punktów , o kolejności zakwalifikowania decydować będzie łączna wartość wykonanych zamówień o podobnym charakterze. Zamawiający zaprosi do składania ofert wyłącznie tych wykonawców , którzy spełniają warunki i zdobędą największą ilość punktów, ale nie więcej niż 8 - miu. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. (Dz. U. Nr 87 poz. 605, § 1 ust. 1,2 i 3) wykonawcy złożą następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z których wynikać będą uprawnienia do wykonywania robót objętych zamówieniem - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z opłatami oraz składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp. 5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje lub protokoły odbiorów). 6. Informację o kwalifikacjach i doświadczeniu podstawowego personelu kierowniczego i technicznego proponowanego do zatrudnienia na budowie w realizacji robót. 7. Informacja o podwykonawcach, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich doświadczenia i zakresu czynności, jakie będą wykonywać (jeżeli wykonawca zamierza takiego zatrudnić). 8. Informacja o sytuacji finansowej wykonawcy wraz z dowodami: a) informacja Banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawcy zamieszkali poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1,2,3 składa dokument lub dokumenty, wystawione z godnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 3) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wnioski składane wspólnie. 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt.1, musi znajdować się we wspólnym wniosku wykonawców. 3.Wniosek wspólny o dopuszczenie do udziału w postępowaniu składany przez dwóch lub więcej wykonawców będzie zawierać informacje i dokumenty wymienione w pkt. 1-4 dotyczące każdego wykonawcy oraz pozostałe dokumenty wymienione w pkt. 5-8, które łącznie będą potwierdzały spełnienie przez wykonawców występujących wspólnie warunków udziału w przetargu. Forma dokumentów. 1.Pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia wraz z załączonym oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz wszystkimi wymaganymi dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu, należy złożyć w miejscu wskazanym w sekcji I pkt. I.1) w kopercie uniemożliwiającej zapoznanie się z jej treścią przed otwarciem. Koperta powinna być opatrzona pieczątką lub adnotacją zawierającą nazwę i adres siedziby wykonawcy, nazwę i adres zamawiającego oraz posiadać następujące oznaczenie: Wniosek dotyczy postępowania na zadanie \Jaz stały z grodzic G-62 I konstrukcja pod małą elektrownię wodna MEW 25 kW. Remont mostu przez rzekę Supraśl na Zajmie w Supraślu\ w trybie przetargu ograniczonego. 2.Wniosek i dokumenty należy złożyć w języku polskim. Dokumenty wystawiane w języku obcym należy złożyć z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego. 3.Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4.W przypadku podpisania wniosku i innych dokumentów (oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kserokopii dokumentów) przez osobę nie wskazaną w dokumencie rejestrowym do reprezentowania wykonawcy, należy do wniosku dołączyć stosowne pełnomocnictwo.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 8 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 95 2. warunki gwarancji 5 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Europejski Fundusz Orientacji i Gwarancji Rolnej w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego 2004-2006\ Priorytet II : Zrównoważony rozwój obszarów wiejskich Działanie 2.5: Gospodarowanie rolniczymi zasobami wodnymi 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.