eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mniów › Dowóz i Odwóz uczniów do Zespołu Szkół w Mniowie i Zespołu Szkół w Grzymałkowie w roku szkolnym w roku szkolnym 2008/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-30

Mniów: Dowóz i Odwóz uczniów do Zespołu Szkół w Mniowie i Zespołu Szkół w Grzymałkowie w roku szkolnym w roku szkolnym 2008/2009
Numer ogłoszenia: 144664 - 2008; data zamieszczenia: 30.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Mniowie, ul. Centralna 9, 26-080 Mniów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3737039, fax 041 3737039.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz i Odwóz uczniów do Zespołu Szkół w Mniowie i Zespołu Szkół w Grzymałkowie w roku szkolnym w roku szkolnym 2008/2009.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz i odwóz uczniów do Zespołu Szkół w Mniowie i Zespołu Szkół w Grzymałkowie w roku szkolnym 2008/2009 Trasa Nr 1. Mniów - Pielaki - Pieradła - Lisie Jamy - Olszyna - Mniów Zespół Szkół (44 uczniów,przywóz i odwóz). Trasa Nr 2. Mniów - Pępice -Cierchy- Malmurzyn - Piaski -Mniów Zespół Szkół ( 50 uczniów, przywóz i odwóz). Trasa Nr 3. Grzymałków - Pałęgi-Wólka Kłucka- Grzymałków Zespół Szkół (35 uczniów, 1 przywóz + 2 odwozy). Trasa Nr 4. Grzymałków - Wólka Kłucka - Grzymałków Zespół Szkół (25 uczniów 1 przywóz + 2 odwozy).

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.72.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą Kod CPV wg słownika 2008: 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.09.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Nie wymaga.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od Wykonawców następujących dokumentów: 1). aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2). zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego o niezaleganiu w opłacaniu należności podatkowych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3). zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o niezaleganiu w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4). oświadczenie o spełnieniu warunków przez wykonawcę, o których mowa w rozdziale III pkt 1 ( załącznik nr 3 ).
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2). zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego o niezaleganiu w opłacaniu należności podatkowych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3). zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o niezaleganiu w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4). oświadczenie o spełnieniu warunków przez wykonawcę, o których mowa w rozdziale III pkt 1 ( załącznik nr 3 ).

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mniow.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1.SIWZ można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego lub ze strony Zamawiającego www.mniow.pl.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2008 godzina 09:30, miejsce: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Mniowie Mniów ul. Centralna 9 pok. nr 5.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: 15.08.2008.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.