Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-12
Łódź: Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń dla potrzeb żłobka nr 7 przy
ul. Szpitalnej 11/13 realizowana w ramach Poprawy bazy technicznej w Miejskim Zespole Żłobków w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 144638 - 2009; data zamieszczenia: 12.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Żłobków w Łodzi , ul. Zachodnia 55a, 91-063 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6322361, faks 042 6322361.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzz.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń dla potrzeb żłobka nr 7 przy ul. Szpitalnej 11/13 realizowana w ramach Poprawy bazy technicznej w Miejskim Zespole Żłobków w Łodzi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń dla potrzeb żłobka nr 7 przy ul. Szpitalnej 11/13 realizowana w ramach: Poprawy bazy technicznej w Miejskim Zespole Żłobków w Łodzi. Zamówienie podzielone jest na dwa zadania zadanie 1 : adaptacyjne prace ogólnobudowlane zadanie 2 : wymiana stolarki okiennej i drzwiowej drewnianej na stolarkę z PCV wraz z obróbką obsadzenia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust.1ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp) t.j. : . posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień . posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. . znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia . nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest w celu potwierdzenia spełnienia wyżej wymienionych warunków złożenie dokumentów wymienionych w pkt. VII niniejszej specyfikacji 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria . są uprawnieni do wykonywania działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia . nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp 4. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. 5. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zamawiający zawiadamia równocześnie Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznikami do oferty stanowiącymi jej integralną część są: 1. kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert tj. po dniu 02.12.2008r 2. oświadczenie wykonawcy bądź kserokopia aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert tj. po dniu 02.03.2009r 3. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i niepodleganiu wykluczeniu na podstawie w art. 24 ust. 1 i 2 4. kserokopia uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności : konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z art.14 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2003 r. nr 207 poz.2016 ze zmianami) wraz z zaświadczeniem wystawionym przez właściwą Izbę Samorządu Zawodowego ważnym co najmniej do dnia 31.08.2009 r. 5. kosztorys ofertowy zgodny z przedmiarami robót 6. Ponadto dla zadnia 1 . kserokopia świadectwa kwalifikacyjnego SEP E do 1 kV w zakresie eksploatacji i pomiarów elektrycznych ważna co najmniej do 31.08.2009 r. . kserokopia świadectwa kwalifikacyjnego SEP D do 1 kV w zakresie dozoru i pomiarów elektrycznych ważna co najmniej do 31.08.2009 r. . kserokopie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności : - w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych dla robót elektrycznych - w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z art.14 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2003 r. nr 207 poz.2016 ze zmianami) wraz z zaświadczeniami wystawionymi przez właściwą Izbę Samorządu Zawodowego ważnymi co najmniej do dnia 31.08.2009 r..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzz.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zespół Żłobków w Łodzi, 91- 063 Łódź, ul. Zachodnia 55a.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zespół Żłobków w Łodzi, 91- 063 Łódź, ul. Zachodnia 55a.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: adaptacyjne prace ogólnobudowlane:.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a. roboty budowlane- polegać będą na robotach murowo-tynkowych, wymianie posadzek i okładzin, pracach malarskich, remoncie pomieszczeń: kuchni, szatni, łazienek, dachu i izolacji pionowej i poziomej piwnicy b. roboty elektryczne - polegać będą na wymianie opraw oświetleniowych, łączników instalacyjnych i gniazd 230 V, montażu instalacji i osprzętu, instalacji domofonowej oraz wykonanie pomiarów elektrycznych. c. roboty sanitarne - polegać będą na demontażu, montażu oraz wymianie rur, armatury, urządzeń w zakresie instalacji wodociągowej, ciepłej wody użytkowej i kanalizacji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9, 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wymiana stolarki okiennej i drzwiowej drewnianej na stolarkę z PCV wraz z obróbką obsadzenia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okna i drzwi balkonowe wykonane w kolorze białym. Drzwi wejściowe wykonane w kolorze brązowym. Wszystkie okna i drzwi zewnętrzne winny być wykonane z minimum 4 komorowych profili z pcv i kształtowników stalowych ocynkowanych zapewniających sztywność ram okiennych, posiadać mikrowentylację oraz system odprowadzający wodę z ościeżnicy i zakończenie otworu odpływowego noskiem zewnętrznym. Okna i drzwi winny być wyposażone w okucia metalowe rozwierno - uchylne i rozwierne, i posiadać stopniowy uchył. We wszystkich drzwiach zewnętrznych należy zastosować szkło bezpieczne. Drzwi wejściowe winny posiadać klamki dwustronne i zamek drzwiowy z wkładką antywłamaniową klasy C i domykacz z blokadą otwartych drzwi. Wszystkie drzwi balkonowe winny posiadać klamkę tylko od środka i przycisk w klamce powodujący jej blokadę. W przypadku drzwi o wysokości powyżej 245 cm dopuszcza się zastosowanie stałych, górnych naświetli. Wszystkie szyby bezbarwne wykonane jako zespolone o współczynniku przenikania ciepła U = 1,1 W/m2K. Parapety zewnętrzne należy wykonać z blachy stalowej powlekanej w kolorze białym. Wymiary parapetów muszą być dostosowane do nowych okien..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- SZP.281.30.2024 Dostawa pieluch dla dzieci i dorosłych dla Instytutu "CZMP"
- ,,Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Andrespol w gminie Andrespol, Powiat Łódzki Wschodni"
- ZP/12/2024 "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
- Remont elewacji zachodniej budynku "A" zlokalizowanego przy ul. Płk. Jana Kilińskiego 152 w Łodzi, wpisanego do Gminnej Ewidencji Zabytków miasta Łodzi.
- "Wykonanie materiałów projektowych dla osób zarządzających projektem wraz z usługą ologowania oraz z dostawą do siedziby Zamawiającego".
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa świetlicy sołeckiej w miejscowości Turobów
- Wykonanie prac restauratorskich w budynku Liceum Ogólnokształcącego im. T. Kościuszki przy ul. Jagiellońskiej 2 w Myślenicach
- Remont budynków przy ul. Policjantów 7 i Krakusa 2-3 na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
- Wykonanie prac restauratorskich w siedzibie głównej Starostwa Powiatowego w Myślenicach przy ul. Mikołaja Reja 13
- Przebudowa wybranych wnętrz służących działalności kulturalnej w budynku głównym Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu - I Etap
- BUDOWA HALI SPORTOWEJ Z BOISKIEM WIELOFUNKCYJNYM I ŁĄCZNIKIEM PRZY PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI BIAŁA DRUGA WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.