Ogłoszenie z dnia 2016-07-19
Ostróda: Wykonanie prac modernizacyjnych w budynku Przedszkola Miejskiego Nr 1 w Ostródzie
Numer ogłoszenia: 144619 - 2016; data zamieszczenia: 19.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 96141 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Miejskie nr 1 w Ostródzie, ul. B. Chrobrego 3, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 896465918, faks 6465918.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja oświaty.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac modernizacyjnych w budynku Przedszkola Miejskiego Nr 1 w Ostródzie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac modernizacyjnych w budynku Przedszkola Miejskiego Nr 1 w Ostródzie, zgodnie z przedmiarem robót (zał. nr 4 do siwz), dokumentacją projektową (zał. nr 5 do siwz), specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót - dalej STWiOR (zał. nr 6 do siwz) oraz projektem umowy (zał. nr 3 do siwz). 2. Zakres przedmiotu zamówienia w szczególności obejmuje: 1) wykonanie robót budowlanych w zakresie: a) remontu łazienki: roboty rozbiórkowe, montaż rurociągów z PCV - 24,2 mb, montaż umywalki - 3 kpl., montaż ustępu ze spłuczką dla dzieci 4-5 letnich - 2 kpl., wymiana przewodów kabelkowych - 17,50 mb; roboty murarskie, obsadzenie skrzydeł drzwiowych - 2,0 m2, roboty malarskie - 42,27 m2; licowanie ścian płytkami - 43,68 m2; b) remontu ciągów komunikacyjnych: roboty malarskie - 6.977,65 m2, okładziny schodów - 57,73 m2; ułożenie wykładziny PCV - 458,43 m2, 2) wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności: a) zabezpieczenie pomieszczeń, w których będą realizowane roboty - zwanych dalej terenem budowy; b) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu budowy oraz pomieszczeń przyległych zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót. 3. Inne postanowienia: 1) Zamawiający, nie zastrzega na podstawie art. 36a ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp, osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 2) Zamawiający nie wymaga przedkładania umów o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi o wartości mniejszej niż 0,5 % wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz umów o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy materiałów i/lub urządzeń podlegających wbudowaniu w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia oraz usługi transportowe. Postanowienie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50.000,- zł brutto. 3) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. 4) Na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 9 lit. d ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby czynności niezbędne do realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu robót budowlanych w trakcie realizacji zamówienia, wykonywane były przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w liczbie i wymiarach czasu pracy wskazanych w ofercie, jednak nie mniejszej niż ogółem 2 osoby. 5) Z uwagi na fakt, iż roboty będą prowadzone w obiekcie czynnym, będą one w głównej mierze prowadzone poza godzinami urzędowania przedszkola, zgodnie z harmonogramem ustalonym z użytkownikiem obiektu. Wszelkie prace objęte przedmiotem zamówienia należy wykonywać w sposób niestwarzający zagrożenia dla osób przebywających w obiekcie oraz w jego bezpośrednim otoczeniu. W trakcie prowadzenia robót Wykonawca zobowiązany jest do zachowania estetyki i czystości.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOMFORTOWE PODŁOGI SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
KOMFORTOWE PODŁOGI SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Komfortowe Podłogi Sp. z o.o. Sp. k., ul. Wyszyńskiego 1, 10-457 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 250970,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 167752,57
Oferta z najniższą ceną: 167752,57 / Oferta z najwyższą ceną: 245056,79
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA OSTRÓDA REGGAE FESTIWAL 2024
- Renowacja budynku przy ul. Henryka Sienkiewicza 15 w Ostródzie
- OBSŁUGA WYCIĄGU NART WODNYCH NAD JEZ. DRWĘCKIM W OSTRÓDZIE
- ŚWIADCZENIE USŁUG NA RZECZ UCZESTNIKÓW PROJEKTU: "WSPIERAMY RODZINĘ" PROWADZONEGO PRZEZ POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W OSTRÓDZIE
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWYCH PRZEBUDOWY DRÓG GRUNTOWYCH W OSTRÓDZIE
- MODERNIZACJA BOISK SPORTOWYCH W OSTRÓDZIE
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej oraz Roboty remontowe łazienek uczniów w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Roboty remontowe sanitariatów w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Przebudowa i rozbudowa kotłowni węglowej w podpiwniczeniu budynku szkolnego wraz z wymianą źródła ciepła na kocioł na zrębki
- Termomodernizacja budynku przy Al. Pokoju 19 w ramach zadania "Termomodernizacja budynków komunalnych na terenie miasta i gminy Piaseczno".
- Realizacja robót budowlanych związanych z dostosowaniem budynku LUW w Lublinie, ul. Lubomelska 1- 3 do wymagań przeciwpożarowych DSO
- Demontaż istniejącej stolarki, wykonanie i montaż nowej stolarki z PCV wraz z wykonaniem robót towarzyszących w lokalach gminnych w budynkach administrowanych przez ZGM w Toruniu.
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.