eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › dostawa sprzętu anestezjologicznego i do tlenoterapii, sprzętu do znieczuleń, rurek intubacyjnych oraz testów i materiałów do sterylizacji dla BCM w Brzegu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-07

Brzeg: dostawa sprzętu anestezjologicznego i do tlenoterapii, sprzętu do znieczuleń, rurek intubacyjnych oraz testów i materiałów do sterylizacji dla BCM w Brzegu
Numer ogłoszenia: 144611 - 2010; data zamieszczenia: 07.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 104192 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Brzeskie Centrum Medyczne, ul. Mossora 1, 49-301 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4446521, faks 077 4446522.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu anestezjologicznego i do tlenoterapii, sprzętu do znieczuleń, rurek intubacyjnych oraz testów i materiałów do sterylizacji dla BCM w Brzegu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu anestezjologicznego i do tlenoterapii, sprzętu do znieczuleń, rurek intubacyjnych oraz testów i materiałów do sterylizacji dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. 2. Wymagania stawiane dla przedmiotu zamówienia. 2.1. Zaoferowane produkty muszą posiadać ważne dokumenty dopuszczające do obrotu i użytku, wystawione zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Dokumenty te wykonawca dostarczy zamawiającemu na każde jego wezwanie. 2.2. W przypadku wystąpienia w trakcie badania i oceny ofert wątpliwości dotyczących zgodności, zaoferowanych produktów z opisanymi w SIWZ, zamawiający wezwie wykonawcę do dostarczenia, w wyznaczonym terminie, próbek tych produktów w celu dokonania ich porównania z opisem. 2.3. Zaoferowane produkty muszą posiadać co najmniej 6 miesięczny termin ważności. 3. Zamówienie obejmuje swoim zakresem 5 zadań. Zadanie nr 1. RURKI INTUBACYJNE, TRACHEOSTOMIJNE, AKCESORIA ODDECHOWE, FILTRY, ZNIECZULENIA, INNE Zadanie nr 2. SPRZĘT WENTYLACYJNO-ODDECHOWY, DO TLENOTERAPII, INNY DROBNY SPRZĘT ANESTEZJOLOGICZNY 3 Zadanie nr. MATERIAŁY DO STERYLIZACJI Zadanie nr 4. TACE DO STERYLIZACJI Zadanie nr 5. TESTY DO STERYLIZACJI 4. Ilości oraz opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w specyfikacjach asortymentowo-cenowych stanowiących załączniki nr 2.1-2.5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.14.00.00 - Materiały medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: RURKI INTUBACYJNE, TRACHEOSTOMIJNE, AKCESORIA ODDECHOWE, FILTRY, ZNIECZULENIA, INNE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU ANMAR s.c., ul. Bławatków 6, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 314118,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 265870,75

  • Oferta z najniższą ceną: 265870,75 / Oferta z najwyższą ceną: 265870,75

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: SPRZĘT WENTYLACYJNO-ODDECHOWY, DO TLENOTERAPII, INNY DROBNY SPRZĘT ANESTEZJOLOGICZNY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROMED S.A., ul. Krajewskiego 1b, 01-520 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 109471,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 96147,66

  • Oferta z najniższą ceną: 96147,66 / Oferta z najwyższą ceną: 96147,66

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: MATERIAŁY DO STERYLIZACJI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INFORMER MED Sp. z o.o., ul. Winogrady 118, 61-626 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 92013,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 60338,00

  • Oferta z najniższą ceną: 60338,00 / Oferta z najwyższą ceną: 68880,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: TACE DO STERYLIZACJI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INFORMER MED Sp. z o.o., ul. Winogrady 118, 61-626 Poznzń, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11850,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5700,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: TESTY DO STERYLIZACJI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INFORMER MED Sp. z o.o., ul. Winogrady 118, 61-626 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51763,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35397,00

  • Oferta z najniższą ceną: 35397,00 / Oferta z najwyższą ceną: 35397,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.