eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa gwoździ śródszpikowych blokowanych oraz stabilizatorów dynamicznych biodrowych i kłykciowych. sprawa nr 55/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-01

Warszawa: Dostawa gwoździ śródszpikowych blokowanych oraz stabilizatorów dynamicznych biodrowych i kłykciowych. sprawa nr 55/2009
Numer ogłoszenia: 144581 - 2009; data zamieszczenia: 01.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Czerniakowski S.P.Z.O.Z. , ul. Stępińska 19/25, 00-739 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3186000, faks 022 3186300, 318 63 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalczerniakowski.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa gwoździ śródszpikowych blokowanych oraz stabilizatorów dynamicznych biodrowych i kłykciowych. sprawa nr 55/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa gwoździ śródszpikowych blokowanych oraz stabilizatorów dynamicznych biodrowych i kłykciowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 2.700,00 (słownie złotych: dwa tysiące siedemset i 00/100). Wadium płatne do dnia składania ofert na konto w Banku Śląskim numer konta 93 1050 1054 1000 0022 0423 3056 (liczy się data wpływu na ww. konto) Do potwierdzenia wpłacenia wadium należy zamieścić kopie dokumentu w ofercie. Forma wpłaty wadium 1. Wadium może być wnoszone w: a) pieniądzu, b) poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądze oryginał należy złożyć w sekretariacie pok. 215 w budynku administracyjnym Szpitala Czerniakowskiego do dnia składania ofert, natomiast kopię należy zamieścić w ofercie. 2. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wykonawca wnoszący wadium w postaci dokumentu, który ze względu na obowiązujące przepisy może zostać wystawiony na okres krótszy niż czas związania ofertą, jest zobowiązany do niezwłocznego przedłużenia jego ważności - w przypadku, gdy będą tego wymagały warunki prowadzonej procedury zamówienia. Zwrot wadium 1. Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie zwrócić wadium, jeżeli: a) upływa termin związania ofertą, b) zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, c) zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich składania. 2. Na pisemny wniosek Wykonawcy Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 3. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zawrócono wadium na podstawie ust. 2 lit. b) i c), jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku gdy: a) odmówi podpisania umów na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umów stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. Na mocy art. 46 ust. 4a ustawy Pzp zostanie zatrzymane wadium Wykonawcy, który w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złoży dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 7. W ofercie należy podać numer konta (w przypadku wadium wniesionym w pieniądzu) lub adres ( w pozostałych przypadkach) na jakie Zamawiający dokona zwrotu wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 3 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń lub dokumentów żądanych przez Zamawiającego i wymienionych w Rozdziale X SIWZ, potwierdzających spełnianie tych warunków. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia Warunek graniczny spełnia. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 4) oraz posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 4) c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 4) d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia tj. złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 4) oraz złożą oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp (Załącznik nr 1 pkt. 4) oraz posiadają aktualne zaświadczenie naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu oraz posiadają aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp oraz aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1. 2. Wypełniony formularz dotyczący podwykonawców - załącznik nr 2. 3. Wypełniony formularz asortymentowo - cenowy - złącznik nr 3. 4. Oryginał dokumentu potwierdzającego uprawnienia osób podpisujących ofertę (pełnomocnictwa), o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych załączonych do oferty. 5. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 4. 6. Oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopię aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Pzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopię aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopię aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopię aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności -wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Dowód wniesienia wadium. 12. Materiały firmowe (opisy) lub ulotki informacyjne dla oferowanego asortymentu. 13. Próbki dla pozycji Nr: 3, 6, 12, 16 oraz próbkę dowolnego typu gwoździa zawartego w ofercie, pokrytego antyalergiczną warstwą ochronną (załącznik nr 3 do SIWZ). Uprasza się aby próbki były opisane w sposób umożliwiający przyporządkowanie do właściwej pozycji z załącznika nr 3 do SIWZ. UWAGA!!! Zamawiający wyjaśnia, iż w przypadku składania oferty przez konsorcjum wystarczy by SIWZ wykupił lub pobrał ze strony internetowej Zamawiającego (www.szpitalczerniakowski.waw.pl) tylko lider lub jeden z uczestników konsorcjum. Oferta winna być podpisana przez konsorcjum, które winno być reprezentowane przez lidera, działającego na podstawie pełnomocnictwa lub umowy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w takim przypadku należy dołączyć do oferty odpowiednie pełnomocnictwo tzn. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty jakie załącza konsorcjum do oferty: a) dokumenty wskazane w rdz. X pkt. 6-10 SIWZ składa każdy z uczestników konsorcjum osobno. Jeżeli oferta złożona przez Konsorcjum zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawienia oryginału lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopię umowy regulującą współpracę tych Wykonawców. Zamawiający wymaga, aby umowa konsorcjum zawierała co najmniej: a) strony umowy, b) czas trwania konsorcjum, c) solidarną odpowiedzialność każdego członka konsorcjum wobec Zamawiającego. Zamawiający nie jest zarejestrowany jako płatnik VAT w UE, w związku z tym firmy mające siedzibę poza terytorium RP, a zarejestrowane jako płatnik podatku VAT w Polsce powinny w ofercie naliczyć podatek VAT zgodnie z ustawą o podatku od towarów i usług. Zamawiający informuje, że jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zobowiązany jest przedstawić dokument lub dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalczerniakowski.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Czerniakowski SP ZOZ, ul. Stępińska 19/25, 00-739 Warszawa, pawilon administracyjny pok. 119.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Szpital Czerniakowski SP ZOZ, ul. Stępińska 19/25, 00-739 Warszawa, pawilon administracyjny pok. 215 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.