eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg tj. - zwalczanie śliskości - odśnieżanie dróg w sezonie zimowym 2008/2009r. na odcinkach dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-30

Chełm: Wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg tj. - zwalczanie śliskości - odśnieżanie dróg w sezonie zimowym 2008/2009r. na odcinkach dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie.
Numer ogłoszenia: 144545 - 2008; data zamieszczenia: 30.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie, ul. Lwowska 24, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5603123, fax 082 5603123.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ebip.lublin.pl/zdw/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg tj. - zwalczanie śliskości - odśnieżanie dróg w sezonie zimowym 2008/2009r. na odcinkach dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg, tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie na następujących odcinkach dróg wojewódzkich i niżej wymienionego sprzętu w sezonie zimowym 2008/2009r. ; CPV: 90.21.20.00-6 (usługi odśnieżania), 90.21.30.00-3 (usługi usuwania lodu). 1. Na terenie działania Obwodu Drogowego w Chełmie Zadanie nr 1 zwalczanie śliskości i odśnieżanie - dr. woj. nr 812 odc. Łowcza-Chełm-Krasnystaw >solarka szt. 1 (solarka, nośnik i pług Wykonawcy), planowany zakres usługi: praca 450 godz. >piaskarka szt. 1 (piaskarka Zamawiającego, nośnik i pług Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 400 godz. >pług średni szt. 2 (nośniki i pługi Wykonawcy), planowany zakres usługi : praca 300 godz. Zadanie nr 2 zwalczanie śliskości i odśnieżanie -dr. woj. nr 843 odc. Chem-Kraśniczyn i dr. woj. nr 844 odc. Chełm-Białopole >piaskarka szt. 1 (piaskarka i pług Zamawiającego, nośnik Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 500 godz. , >pług średni szt. 1 (nośnik i pług Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 200 godz. Zadanie nr 3 zwalczanie śliskości i odśnieżanie -dr. woj. nr 839 Cyców-Siedliscze-Marynin-Rejowiec i dr. woj. nr 841 Cycow-Wierzbica-Staw >piaskarka szt. 1 (piaskarka i pług Zamawiającego, nośnik Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 500 godz. >pług średni szt. 1 (nośnik i pług Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 200 godz. Zadanie nr 4 odśnieżanie - drogi wojewódzkie na terenie Obwodu Drogowego w Chełmie >równiarka szt. 1 (Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 100 godz. Zadanie nr 5 odśnieżanie - drogi wojewódzkie na terenie działania Obwodu Drogowego w Chełmie >pług ciężki szt. 1 (nośnik i pług Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 100 godz. 2. Na terenie działania Obwodu Drogowego w Wysokiem Zadanie nr 6 zwalczanie śliskości i odśnieżanie -dr. woj. nr 829 odc. Łęczna-Biskupice i dr. woj. nr 838 Głębokie-Fajsławice >piaskarka szt. 1 (piaskarka Zamawiającego, nośnik i pług Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 500 godz. >pług średni szt. 1 (nośnik i pług Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 200 godz. Zadanie nr 7 zwalczanie śliskości i odśnieżanie -dr. woj. nr 837 odc. Piaski-Żółkiewka-Kol.Emska >piaskarka szt. 1 (piaskarka Zamawiającego, pług i nośnik Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 500 godz. >pług średni szt. 1 (pług Zamawiającego, nośnik Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 200 godz. Zadanie nr 8 zwalczanie śliskości i ośnieżanie -dr. woj. nr 842 odc. Wysokie-Krasnystaw, dr.woj. nr 846 odc. Małochwiej Duży-Wólka Kraśniczyńska >solarka szt. 1 (solarka,nośnik i pług Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 450 godz. >piaskarka szt. 1 (piaskarka Zamawiającego, pług i nośnik Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 350 godz. >pług średni szt. 1 (pług Zamawiającego, nośnik Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 200 godz. Zadanie nr 9 odśnieżanie drogi wojewódzkie na terenie działania Obwodu Drogowego w Wysokiem >równiarka szt. 1 (Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 100 godz. Zadanie nr 10 odśnieżanie drogi wojewódzkie na terenie działania Obwodu Drogowego w Wysokiem >pług ciężki szt. 1 (pług i nośnik Wykonawcy) Planowany zakres usługi: praca 100 godz. Podane wyżej ilości godzin pracy sprzętu są maksymalne. Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg będą świadczone w zależności od występujących warunków atmosferycznych. Zamówienie będzie realizowane zgodnie ze specyfikacją techniczną warunków usług związanych z pracą pługów, piaskarek i sprzętu do zimowego utrzymania dróg. Wartość zamówienia - 609 571,50 zł /netto/

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 10.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawach zamówienia publicznego. 3. Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące wymagania: 1) Dysponować osobą/osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia (uprawnienia do kierowania pojazdami oraz uprawnienia maszynisty) przewidzianymi do realizacji zamówienia . W przypadku, gdy osoba przewidziana do realizacji zamówienia nie jest pracownikiem Wykonawcy, do oferty należy dołączyć stosowne zobowiązanie do współpracy przy wykonywaniu zamówienia. 2) Dysponować jednostkami sprzętowymi oraz transportowymi niezbędnymi do wykonywania zamówienia w ilości zgodnej z zapisami SIWZ (pkt.III).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia ważności oferty i spełnienia warunków podmiotowych, Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1) Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osoby podpisujące ofertę, w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osoby, które nie są wymienione w odpisie albo zaświadczeniu. Uwaga: w/w dokument musi być sporządzony w formie zaświadczenia wydanego przez odpowiedni organ administracji publicznej, zgodnie z art. 218 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego /tj. Dz.U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071/ - (organ administracji publicznej obowiązany jest wydać zaświadczenie, gdy chodzi o potwierdzenie faktów albo stanu prawnego, wynikających z prowadzonej przez ten organ ewidencji, rejestrów bądź z innych danych znajdujących się w jego posiadaniu). Powyższego wymogu nie spełnia dokument wystawiony wcześniej przez organ administracji publicznej i potwierdzony przez ten organ /za zgodność z oryginałem/. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) (wzór - zał. A) wraz z załączonym kosztorysem ofertowym (wzór - zał. B-1 do B-10)dla każdego zadania oddzielnie. 4) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - zał. C). 5) Wykaz sprzętu i osób (wzór - zał. D-1 do D-10) dla każdego zadania oddzielnie. 6) Zaakceptowany (podpisany) wzór umowy (wzór - zał. E). 7) Zaakceptowaną (podpisaną) specyfikację techniczną warunków usług związanych z pracą pługów, piaskarek i sprzętu (zał. nr 1 ) Dokumenty wymienione w pkt. (2-7) powinny być sporządzone zgodnie ze wzorami i w sposób wymieniony w pkt. XIV.2, a dokumenty wymienione w pkt. 1 na prawach oryginału lub kopii potwierdzonej /za zgodność z oryginałem/ przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione w pkt. XIV.2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdw

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie; 22-100 Chełm,. ul. Lwowska 24. Cena egz. w formie drukowane 11,60 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie; 22-100 Chełm, ul. Lwowska 24 /sekretariat/.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zwalczanie śliskości i odśnieżanie - dr. woj. nr 812 odc. Łowcza-Chełm-Krasnystaw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: >solarka szt. 1 (solarka, nośnik i pług Wykonawcy), planowany zakres usługi: praca 450 godz. >piaskarka szt. 1 (piaskarka Zamawiającego, nośnik i pług Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 400 godz. >pług średni szt. 2 (nośniki i pługi Wykonawcy), planowany zakres usługi : praca 300 godz. Wartość zamówienia 146 357,50 zł /netto/.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zwalczanie śliskości i odśnieżanie -dr. woj. nr 843 odc. Chem-Kraśniczyn i dr. woj. nr 844 odc. Chełm-Białopole.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: >piaskarka szt. 1 (piaskarka i pług Zamawiającego, nośnik Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 500 godz. , >pług średni szt. 1 (nośnik i pług Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 200 godz. Wartość zamówienia 69 371,00 zł /netto/.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zwalczanie śliskości i odśnieżanie -dr. woj. nr 839 Cyców-Siedliscze-Marynin-Rejowiec i dr. woj. nr 841 Cycow-Wierzbica-Staw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: >piaskarka szt. 1 (piaskarka i pług Zamawiającego, nośnik Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 500 godz. >pług średni szt. 1 (nośnik i pług Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 200 godz. Wartość zamówienia 69 371,00 zł /netto/.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odśnieżanie - drogi wojewódzkie na terenie Obwodu Drogowego w Chełmie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: >równiarka szt. 1 (Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 100 godz. Wartość zamówienia 11 424,00 zł /netto/.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Odśnieżanie - drogi wojewódzkie na terenie działania Obwodu Drogowego w Chełmie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: >pług ciężki szt. 1 (nośnik i pług Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 100 godz. Wartość zamówienia 15 362,00 zł /netto/.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zwalczanie śliskości i odśnieżanie -dr. woj. nr 829 odc. Łęczna-Biskupice i dr. woj. nr 838 Głębokie-Fajsławice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: >piaskarka szt. 1 (piaskarka Zamawiającego, nośnik i pług Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 500 godz. >pług średni szt. 1 (nośnik i pług Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 200 godz. Wartość zamówienia 69 371,00 zł /netto/.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zwalczanie śliskości i odśnieżanie -dr. woj. nr 837 odc. Piaski-Żółkiewka-Kol.Emska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: >piaskarka szt. 1 (piaskarka Zamawiającego, pług i nośnik Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 500 godz. >pług średni szt. 1 (pług Zamawiającego, nośnik Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 200 godz. Wartość zamówienia 69 371,00 zł.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zwalczanie śliskości i ośnieżanie -dr. woj. nr 842 odc. Wysokie-Krasnystaw, dr.woj. nr 846 odc. Małochwiej Duży-Wólka Kraśniczyńska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: >solarka szt. 1 (solarka,nośnik i pług Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 450 godz. >piaskarka szt. 1 (piaskarka Zamawiającego, pług i nośnik Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 350 godz. >pług średni szt. 1 (pług Zamawiającego, nośnik Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 200 godz. Wartość zamówienia 132 158,00 zł /netto/.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Odśnieżanie drogi wojewódzkie na terenie działania Obwodu Drogowego w Wysokiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: >równiarka szt. 1 (Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 100 godz. Wartość zamówienia 11424,00 zł /netto/.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Odśnieżanie drogi wojewódzkie na terenie działania Obwodu Drogowego w Wysokiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: >pług ciężki szt. 1 (pług i nośnik Wykonawcy) Planowany zakres usługi: praca 100 godz. Wartość zamówienia 15 362,00 zł /netto/.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.