eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Luzino › SPRAWOWANIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIAREWITALIZACJA PRZESTRZENI PUBLICZNEJ POPRZEZ ZAGOSPODAROWANIE CENTRUM WSI LUZINA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-02-03

Luzino: SPRAWOWANIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA: REWITALIZACJA PRZESTRZENI PUBLICZNEJ POPRZEZ ZAGOSPODAROWANIE CENTRUM WSI LUZINA
Numer ogłoszenia: 14453 - 2015; data zamieszczenia: 03.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 262397 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Luzino, ul. Ofiar Stutthofu 11, 84-242 Luzino, woj. pomorskie, tel. 058 6782068 w. 49, faks 058 6782325.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRAWOWANIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA: REWITALIZACJA PRZESTRZENI PUBLICZNEJ POPRZEZ ZAGOSPODAROWANIE CENTRUM WSI LUZINA.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: rewitalizacja przestrzeni publicznej poprzez zagospodarowanie centrum wsi Luzina. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją w/w zadania, w szczególności poprzez nadzorowanie robót, które obejmować będą zagospodarowanie zaniedbanych terenów zielonych w formie parku rekreacyjnego, z niewielkim zbiornikiem wodnym oraz wykonanie nowych ciągów pieszych, schodów terenowych wraz z ławkami, słupami oświetleniowymi i terenami zielonymi. Przedmiotowa usługa będzie obejmować nadzór inwestorki nad realizacją inwestycji, której elementy składowe projektu dotyczą w szczególności robót, z zakresu jak niżej: 1. Część drogowa - roboty, w ramach części drogowej, będą polegały między innymi na wykonaniu robót przygotowawczych, robót ziemnych, odwodnienia korpusu drogowego, wykonania podbudowy, robót wykończeniowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu, wykonania elementów ulic oraz geodezyjnego pomiaru wykonawczego. 2. Budowa stawu i mała architektura - roboty będą obejmowały między innymi budowę stawu oraz dostawę i montaż urządzeń małej architektury. 3. Instalacje i sieci elektryczne - roboty będą polegały między innymi na wykonaniu rozdzielnic, instalacji elektrycznych oraz wykonania pomiarów, badań i prób instalacji elektrycznych. 4. Zieleń - roboty będą polegały między innymi na wykonaniu robót przygotowawczych, sadzeniu drzew, krzewów, bylin, ziół, traw oraz cebul. Wykonanie przedmiotu zamówienia zostało podzielone na dwa etapy, gdzie poszczególny etap obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad pracami, z zakresu wymienionego poniżej: Etap I: 1. Budowa stawu i mała architektura 2. Część drogowa Etap II: 1. Instalacje i sieci elektryczne: 2. Zieleń: Szczegółowy zakres prac określony został w Dokumentacji Technicznej, stanowiącej Załącznik nr 9 do SIWZ, która zawiera: dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. Zakres przedmiotu zamówienia (obowiązki Wykonawcy - inspektora nadzoru inwestorskiego) obejmuje w szczególności: 1) Zawiadomienie odpowiednich organów nadzoru o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 2) Przekazanie wykonawcy robót, w imieniu Zamawiającego, terenu budowy. 3) Reprezentowanie Zamawiającego (Inwestora) na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. 4) Zapewnienie niezbędnych osób (np. inspektorów branżowych), w celu realizacji zamówienia, posiadających wymagane prawem uprawnienia, w tym prawa budowlanego (jeżeli dotyczy). 5) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegania wbudowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. 6) Nadzorowanie terminowości realizacji robót, w szczególności w zakresie dotrzymania terminu ich zakończenia. 7) Sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających. 8) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy wraz z podpisaniem protokołu końcowego robót. 9) Kontrolowanie zgodności realizacji robót, z uzgodnionym przez strony Harmonogramem robót. 10) Pisemnego zatwierdzenia zestawienia zrealizowanych robót zgodnie z Harmonogramem (jeżeli dotyczy). 11) Informowanie, z odpowiednim wyprzedzeniem, o wszelkich zagrożeniach, w tym również zagrożeniach terminów, o nieprawidłowościach i wadach występujących podczas realizacji robót budowlanych oraz podejmowanych działaniach zapobiegawczych oraz naprawczych, a także do proponowania sposobu ich usunięcia. 12) Kontrolowanie prawidłowości prowadzenia Dziennika Budowy i dokonywanie w nim wpisów, stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót. 13) Sporządzanie protokołów konieczności w przypadku wystąpienia robót dodatkowych oraz przedstawianie ich do zatwierdzenia Zamawiającemu, po uprzednim sprawdzeniu ich wyceny. Bez zgody Zamawiającego inspektor nadzoru nie jest upoważniony do wydawania Wykonawcy robót budowlanych poleceń wykonania robót uzupełniających czy dodatkowych. 14) Kompletowanie i kontrolowanie wszelkich dokumentów wymaganych od Wykonawcy niezbędnych do odbioru. 15) Pełnej dyspozycyjności wobec wykonawcy robót i Zamawiającego - niezwłoczne stawianie się na uzasadnione wezwanie telefoniczne lub inne wykonawcy robót, potwierdzone wpisem do Dziennika Budowy. 16) Sprawdzanie dokumentacji powykonawczej oraz wszystkich dokumentów dostarczonych przez wykonawcę robót pod względem ich kompletności, treści merytorycznej i finansowej. 17) Organizowanie narad koordynacyjnych (Rada Budowy), sporządzanie protokołów z narad i przekazywanie ich zainteresowanym stronom (wykonawcy robót i Zamawiającemu) w terminie 5 dni po naradzie. 18) Pisemnego zgłaszania Zamawiającemu informacji dotyczących ewentualnych zakłóceń związanych z realizacją prac, w tym również informowania o wszelkich opóźnieniach w realizacji harmonogramu z określeniem ich przyczyn. 19) Zapewnienie sprawowania nadzoru inwestorskiego w sposób nieprzerwany i niezakłócony, a w przypadku niemożliwości podjęcia czynności określonych w niniejszej umowie zapewnienia uprawnionego zastępstwa. 20) Udziału w prowadzeniu ewentualnych negocjacji w konfliktach z mieszkańcami, związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia. 21) Wnioskowanie do Zamawiającego (Inwestora) w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskanie zgody projektanta na zmiany, przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych. 22) Uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań. 23) Udzielanie wykonawcy robót informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących realizacji zamówienia. 24) Kontrolowanie stosowania przez wykonawcę robót przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego. 25) Kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę robót zasad Bhp i ochrony środowiska. 26) Wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z zamówieniem i przepisami Bhp. 27) Bieżącego informowania Zamawiającego o wszelkich problemach związanych z realizacją inwestycji. 28) Bezzwłocznego stawienia się na placu budowy w przypadku zaistnienia sytuacji awaryjnej - ponad wymóg obecności, o której mowa w pkt 27. 29) Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa. Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego, w czasie trwania okresu gwarancyjnego udzielonego przez wykonawcę robót na zrealizowaną inwestycję, będzie należało również: 1) Dokonywanie systematycznych przeglądów zrealizowanych robót. 2) Zbieranie zgłoszeń dotyczących wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym. 3) Zgłaszanie wykonawcy robót zaistniałych wad i ustalanie z nim terminów ich usuwania. 4) Nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczanie ich wykonania. 5) Ocena wykonanych robót w okresie gwarancyjnym. 6) Sprawdzenie kompletności i prawidłowości dokumentów przedstawionych przez wykonawcę robót budowlanych do odbioru ostatecznego i przedstawienia wniosku inwestorowi w celu ustalenia terminu odbioru pogwarancyjnego. 7) Potwierdzenie ostatecznego rozliczenia po okresie gwarancyjnym, wraz z podpisaniem ostatecznego protokołu odbioru robót. 8) Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rybackiego, w ramach Środka 4.1 Rozwój obszarów zależnych od rybactwa, objętego osią priorytetową 4 - Zrównoważony rozwój obszarów zależnych od rybactwa, zawartą w programie operacyjnym Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Impact Sp. z o.o., Plac Kaszubski 8/205, 81-350 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26851,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9850,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27798,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.