eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Komarów-Osada › Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Postawowej w Komarowie-Osadzie w okresie od 1.09.2007 roku do 31.12.2008 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-19

Komarów-Osada: Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Postawowej w Komarowie-Osadzie w okresie od 1.09.2007 roku do 31.12.2008 roku
Numer ogłoszenia: 144511 - 2007; data zamieszczenia: 19.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Komarów-Osada, Rynek 15, 22-435 Komarów-Osada, woj. lubelskie, tel. 084 6153102 w. 50, fax 084 6153185.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.komarow.bip.mbnet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Postawowej w Komarowie-Osadzie w okresie od 1.09.2007 roku do 31.12.2008 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - Zadanie Nr 1 15100000-9 produkty zwierzęce mięso i przetwory mięsne (mięso drobiowe i podroby) - Zadanie Nr II 15300000-1 owoce warzywa i podobne produkty świeże i kiszone - Zadanie Nr IV 15500000-3 produkty mleczarskie - Zadanie Nr V 15331170-9, 15896000-5 warzywa mrożone i produkty głęboko mrożone - Zadanie Nr VII 1580000-6 różne produkty spożywcze

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.11.15.89 - 01.11.15.89 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium nie wymgane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie moga ubiegać sie wykonawcy, którzy - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładaja obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadaja nioezbedna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują sie w styuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustaawy Prawo zamówień publicznych - spełnią wymaganie zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiajacy dokona oceny spełnioenia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia. - oferta nie spełniająca wymagań SIWZ lub ustawie zostanie odrzucona bez rozpatrywania.Warunek Nr 1 Poświadczenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności Znaczenie warunku spełnia-nie spełnia 1.Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty poświadczające oraz oświadczenia: a) Formularz ofertowy i asortymentowo-cenowy (zał. Nr 1) b) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 2) c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Oświadczenie wykonawcy o akceptacji ogólnych warunków umowy zawarte w projekcie umowy stanowiącym (zał. Nr 3) Ocena warunku spełnia/nie spełnia bez znaczenia punktowego Warunek Nr 2 Znaczenie - spełnia/ nie spełnia Ocenie podlegać będzie oferowana cena dostawy artykułów spożywczych Ocena warunku dokonywana będzie następująco: Wykonawca, który przedłoży najkorzystniejszą cenowo ofertę na wykonanie zamówienia otrzyma 100 punktów Ocena ofert będzie dokonywana wg następujących zasad: - kryteria ceny - wskaźnik C C= Najniższa oferowana cena brutto spośród zakwalifikowanych ofert Wartość badanej oferty brutto x100 Wykonawca w ofercie poda przewidywanych podwykonawców. Zamawiający odrzuci ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą, - jej treść nie odpowiada specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji, - zwiera nisko rażącą cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 lub błędy w obliczeniu ceny, - w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki w obliczeniu ceny, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty poświadczające oraz oświadczenia 1.1. Formularz oferty na załączonym druku wraz z formularzem ofertowo-cenowym (zał. Nr 1 ) 1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3 Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków związku z art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy zamówień publicznych zał Nr 2 1.4 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.5 Oświadczenie wykonawcy o akceptacji ogólnych warunków umowy zawarte w projekcie umowy stanowiącym (zał. Nr 4) Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną do składania oświadczenia w imieniu wykonawcy. Jeżeli kserokopia załączonego dokumentu będzie nieczytelna lub budziła wątpliwości, co do jej prawidłowości Zamawiający może żądać przedłożenia przez Wykonawcę oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów oraz oświadczeń zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy o zamówieniach publicznych spowoduje wykluczenie go z postępowania. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów i oświadczeń spowoduje wykluczenie oferenta z postępowania 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę i miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VI podpunkt 1.2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. Dokumenty o których mowa w pkt. 2 lit. a i b , powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert .Dokument o którym mowa w pkt. 2 lit. c powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia: a) w tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty b) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców o których mowa w pkt. 3 c) jeżeli oferta wykonawców, wykonawców których mowa w pkt.. 3 została wybrana , zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. d) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami. e) warunki określone w ust. VI punkt 1 podpunkt 1.2 musi spełniać każdy z wykonawców pozostałe warunki mogą spełniać łącznie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komarow.bip.mbnet.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Komarów-Osada ul. Rynek 15 22-435 Komarów pokój nr 13 I piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Komarów-Osada ul. Rynek 15 22-435 Komarów pokój nr 9 I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa produktów zwierzęcych mięso i przetwory mięsne (mięso drobiowe i podroby).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamówieniazawiera załącznik nr do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa owoców. warzyw i podobnych produktów świeżych i kiszonych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamówieniazawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa produktów mleczarskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa warzyw mrożonych i produktów głęboko mrozonych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dostawa różnych produktów spozywczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.