eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Przebudowa części pomieszczeń przychodni na 1 i 2 piętrze budynku Mościckiego Centrum Medycznego Sp. z o.o. w Tarnowie przy ul. Kwiatkowskiego 15

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-26

Ogłoszenie nr 14450 - 2017 z dnia 2017-01-26 r.

Tarnów: Przebudowa części pomieszczeń przychodni na 1 i 2 piętrze budynku Mościckiego Centrum Medycznego Sp. z o.o. w Tarnowie przy ul. Kwiatkowskiego 15
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 359160-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 370003-16


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Mościckie Centrum Medyczne Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 85166402000000, ul. ul. Kwiatkowskiego  15, 33101   Tarnów, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 14 68 80 511, faks 14 68 80 511, e-mail Malgorzata.Pichla@mcm.net.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mcm.net.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: bip.molopolska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Mościckie Centrum Medyczne sp. z o.o.

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa części pomieszczeń przychodni na 1 i 2 piętrze budynku Mościckiego Centrum Medycznego Sp. z o.o. w Tarnowie przy ul. Kwiatkowskiego 15

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1.1. Przedmiot zamówienia jest wykonanie remontowych robót budowlanych przebudowy pomieszczeń przychodni usytuowanych na 1 i 2 piętrze w budynku Mościckiego centrum Medycznego w Tarnowie przy ul. Kwiatkowskiego 15. 3.1.2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7 - Roboty budowlane 45215510-5 - Remonty obiektów użyteczności publicznej 45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych 45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych 45442110-1 - Malowanie budynków 45431200-9 - Kładzenie glazury 45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe pozostałe 45311000-0 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw 45330000-0 - Hydraulika i roboty sanitarne 3.1.3. Powierzchnia 1p. objęta przebudową: 412.89m2 Powierzchnia 2p. objęta przebudową: 207.53m2 3.1.4. Zakres robót. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie w istniejących warunkach terenowych pełnego zakresu robót zawartego w dokumentacji technicznej opracowanej przez firmę "PA Domino Arch. M. Gajewska" , przedmiarach robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych w zakresie 1 i 2 piętra Mościckiego Centrum Medycznego Sp. z o.o.. Zakres robót należy wykonać w sposób zgodny z zasadami wiedzy technicznej i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, łącznie z robotami towarzyszącymi. 3.1.5. Miejsce wykonania robót: kondygnacyjny (3 kondygnacje) budynek przychodni zdrowia Mościckiego Centrum Medycznego Sp. z o.o. w Tarnowie ul. Kwiatkowskiego 15 (część północna). 3.2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 3.2.1. wykucie z muru ościeżnic drzwi i naświetli, 3.2.2. demontaż armatury i urządzeń wod-kan, 3.2.3. zerwanie wykładzin z tworzyw sztucznych, 3.2.4. rozebranie posadzek z płytek terakota, 3.2.5. wykucie podokienników lastriko, 3.2.6. rozebranie ścianek działowych, 3.2.7. transport i utylizacja gruzu z odwozem na odległość 5km, 3.2.8. uzupełnienie ścianek z cegieł i pustaków typu porotherm lub PGS gr. 12cm: od strony korytarza ściany EI30, 3.2.9. wykonanie otworów w ścianach konstrukcyjnych z montażem nadproży, 3.2.10. montaż rolet z napędem mechanicznym, 3.2.11. dostawa i montaż podokienników z aglomarmuru Botticino gr.3cm o wysięgu max. 5cm i oparciu w murze 3cm, 3.2.12. wykonanie oraz uzupełnienie tynków i gładzi gipsowych, 3.2.13. licowanie ścian płytkami (wg wyboru zamawiającego). Fartuchy ochronne do wys. 1.60m nad umywalkami i blatami. Nad umywalkami wbudowane lustro. 3.2.14. szpachlowanie i malowanie pomieszczeń gabinetów i korytarzy, wymianę stolarki drzwiowej w pomieszczeniach 1 i 2 piętra w zakresie objętym opracowaniem. 3.2.15. Ościeżnice metalowe regulowane np. Porta System, kątowe, ocynkowane, obustronnie malowane proszkowo na kolor antracyt. 3.2.16. Drzwi przesuwne wg opisu w przedmiarze robót. Ościeżnice metalowe regulowane np. Porta System, kątowe, ocynkowane, obustronnie malowane proszkowo na kolor antracyt 3.2.17. wykonanie posadzek wraz z wylewką samopoziomującą gr. 5mm, 3.2.18. ułożenie wykładziny termozgrzewalnej typu Polyfloor Mystique z wywinięciem 10cm na ścianę w pomieszczeniach gabinetów i na korytarzu, 3.2.19. ułożenie wykładziny dywanowej klejonej do podłoża w pomieszczeniach administracyjnych i biurowych z systemowymi listwami przyściennymi PCV lub tkaninowymi. 3.2.20. dostawę i montaż skrzydeł drzwiowych np. Porta HQ 0.7mm wzór 1.1, pełne, płaskie, wypełnione płytą wiórową. 3.2.21. dostawę i montaż naświetli bocznych 50x210cm 4 szt. drzwi w gab. medycyny pracy i analityki. Dopuszcza się wykonanie naświetli z pustaków szklanych w systemie Binario. 3.2.22. dostawę i montaż ślusarki AL w obrębie klatek schodowych o odpornosci p/poz EI30, drzwi na główną klatkę schodową dodatkowo z izolacją dymoszczelną (S); ściany i naświetla REI 60 3.2.23. przebudowę instalacji elektrycznej oświetleniowej i gniazd w obrębie gabinetów, biur, korytarzy i hooli - z wyjątkiem tablic rozdzielczych oraz sieci teletechnicznej i logicznej pomieszczeń biurowych i gabinetów, w tym demontaż i ponowny montaż istniejących opraw oświetlenia na korytarzach oraz w gabinetach i biurach. Należy do wyceny przyjąć średnio na 1 gabinet: 5 gniazd sieciowych, 1x DATA, 1x gniazdo komputer, 1x gniazdo telefon. Do montażu należy przyjąć istniejące oprawy; oraz nowe gniazda i łączniki (pojedyncze, świecznikowe, schodowe). Oprawy oświetleniowe na korytarzach i hoolu należy odzyskać i zamontować w ilości i układzie zgodnym ze stanem istniejącym. 3.2.24. w gabinecie stomatologicznym nr 1.12 należy doprowadzić w posadzce kompletne i odrębne zasilanie pod 1 stanowiska typu UNIT DIPLOMAT DC 170, + 1 stanowisko UNIT DYPLOMAT ECONOMY (woda, odprowadzenie ścieków, zasilanie elektryczne, sterowanie, sprężone powietrze, ssak). Zawór odcinający wody i zabezpieczenia elektryczne w dostępnym miejscu w pomieszczeniu nr 1.12. 3.2.25. Przebudowa instalacji sanitarnej w zakresie niezbędnym dla montażu nowych urządzeń i armatury (bateria, umywalki, zlewy 2K+O ze stali nierdzewnej) 3.2.26. Gruntowanie podłoży i malowanie pomieszczeń gabinetów farbą akrylową dopuszczoną dostosowania w obiektach służby zdrowia. W gabinetach zabiegowych farba zmywalna na całej wysokości pomieszczeń 3.2.27. Meble i blaty we wszystkich pomieszczeniach dostarcza zamawiający.. 3.3. W ramach zakresu zamówienia określonego w ppkt. 3.1.22. dotyczącego wymiany sieci elektrycznej oraz teletechnicznej 1 i 2 piętra budynku Wykonawca opracuje w wersji papierowej (1 egzemplarz) szkicowy projekt instalacji elektrycznej i teletechnicznej podtynkowej, który przedstawi do akceptacji Zamawiającemu, a następnie wykona na jego podstawie wymianę instalacji elektrycznej, gniazd, oświetlenia, oraz wykona montaż gniazd w remontowanych pomieszczeniach i opraw oświetleniowych na korytarzu i w gabinetach. Po zakończeniu prac Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumentacje powykonawczą wykonanej instalacji elektrycznej wraz z protokołami pomiarów (2 egzemplarze papierowe i wersja elektroniczna). Instalację logiczną należy rozbudować w porozumieniu z informatykiem MCM. 3.4. W przypadku wystąpienia w dokumentacji projektowej nazw producentów, marek bądź znaków towarowych Zamawiający dopuszcza materiały lub urządzenia równoważne, tj. o parametrach technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nie prowadzące do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe. 3.5. Zamawiający informuje, że w zakresie norm opisujących przedmiot zamówienia dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez dostawy/roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W przypadku zmiany lub wycofania normy, po ogłoszeniu przetargu, należy stosować normy obowiązujące. 3.6. W trakcie prowadzenia robót budowlanych wymagany jest dostęp do remontowanych pomieszczeń otworem okiennym od zaplecza zlokalizowanego na parkingu wewnętrznym budynku MCM poprzez rusztowanie, podnośnik ruchomy, podnośnik nożycowy etc. Rejon prowadzenia prac winien być wygrodzony ścianką GK od przestrzeni przychodni. Koszty wygrodzeń GK, podnośników i rusztowań ponosi Wykonawca. 3.7. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia pracowników imienne identyfikatory i przestrzeganie ich używania podczas trwania umowy. 3.8. Roboty prowadzone będą w czynnym obiekcie służby zdrowia, dlatego wszystkie prace należy wykonywać tak, aby w miarę możliwości nie zakłócać funkcjonowania obiektu, przy jednoczesnym zachowaniu szczególnej ostrożności przy organizacji placu budowy jak i w trakcie wykonywania prac. Wykonawca zorganizuje teren robót w sposób zabezpieczający przed uciążliwymi czynnikami wynikającymi z prowadzonych robót (hałas, kurz, pył,). Wykonanie najbardziej uciążliwych czynności Wykonawca dostosuje do funkcjonowania obiektu i uzgadniać będzie na bieżąco z Zamawiającym. Wymagane jest stałe oddzielenie ściankami GK na czas robót strefy remontowanej i użytkowanej. 3.9. Z uwagi na brak możliwości udostępnienia wszystkich pomieszczeń jednocześnie prace należy przeprowadzić w 2 etapach, co należy uwzględnić w harmonogramie: Etap I - pomieszczenia 2 piętra objęte opracowaniem; Etap II - pomieszczenia 1 piętra objęte opracowaniem; Wykonawca zobowiązany będzie najpóźniej w przeddzień podpisania umowy dostarczyć harmonogram, obejmujący terminy wykonania poszczególnych rodzajów, etapów i odcinków prac. Harmonogram musi przewidywać sposób realizacji robót na czynnym obiekcie. Harmonogram musi zostać uzgodniony i uzyskać akceptację Zamawiającego. Należy przyjąć, że część robót musi być wykonywana w dni wolne od pracy lub w godzinach popołudniowych/nocnych. Wykonawca ze szczególną starannością i we właściwy sposób zabezpieczy i oznakuje teren prowadzenia robót. Po zakończeniu robót teren należy uporządkować oraz naprawić wszelkie szkody powstałe w wyniku realizacji zadania. 3.10. Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011, str. 5) powinny one odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014 poz. 883 z późn. zm. zmian). Certyfikaty i atesty będą wymagane przy odbiorze końcowym. 3.11. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. W sprawie przeprowadzenia wizji wymagany jest wcześniejszy kontakt z przedstawicielem zamawiającego w celu ustalenia terminu i umożliwienia wejścia do pomieszczeń. 3.12. Na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - w przypadkach wątpliwych - Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawcy nie zgłaszają uwag, Zamawiający uzna, że brak jest zastrzeżeń do dokumentów, w tym opisujących przedmiot zamówienia. 3.13. Wykonawca własnym staraniem zorganizuje plac budowy i poniesie wszelkie koszty związane z organizacją robót. Zamawiający umożliwi Wykonawcy nieodpłatne korzystanie z energii elektrycznej, wody, kanalizacji. 3.14. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wynikłe na terenie budowy w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty protokolarnego odbioru końcowego robót. 3.15. Przed rozpoczęciem robót, Wykonawca ustali ze służbą bhp Zamawiającego szczegółowe warunki bezpieczeństwa i higieny pracy z podziałem obowiązków w tym zakresie i na tę okoliczność sporządzą protokół w myśl rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2003 r., Nr 169, poz.1650 z późn. zm.). 3.16. Wszystkie wykonywane prace demontażowe i montażowe należy prowadzić ze szczególną ostrożnością, zachowaniem przepisów b.h.p. oraz przepisów przeciwpożarowych, poszanowaniem mienia, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi wymaganiami prawa budowlanego. 3.17. Zamawiający wymaga udzielenia 24 miesięcy rękojmi i gwarancji na wykonane roboty remontowe, licząc od dnia protokolarnego odbioru robót. 3.18. Koszt załadowania, wyładowania, transportu i przyjęcia odpadów w celu przekazania ich do zakładu utylizacji należy wliczyć do ceny oferty. Odległość do zakładu utylizacji wynosi ok. 5 km.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45215510-5, 45421152-4, 45432120-1, 45442110-1, 45431200-9, 45421100-5, 45450000-6, 45311000-0, 45330000-0,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Przebudowa części pomieszczeń przychodni na 1 i 2 piętrze budynku Mościckiego Centrum Medycznego Sp. z o.o. w Tarnowie przy ul. Kwiatkowskiego 15
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT257797.09
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert11
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Budowlano-Montażowy,  polbud@is.net.pl,  Ul.Spokojna ,  6-33-100 ,  Tarnów,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 385737.15
Oferta z najniższą ceną/kosztem 307189.18
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 665585.92
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.