eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orneta › Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na codziennym przygotowaniu, dostawie i wydawaniu gorącego posiłku jednodaniowego dla dzieci i młodzieży uczęszczającej do Szkoły Podstawowej nr 4 , Gimnazjum Nr 1, Gimnazjum Nr 2 w Ornecie oraz szkoły podstawowej w Mingajnach .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-16

Orneta: Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na codziennym przygotowaniu, dostawie i wydawaniu gorącego posiłku jednodaniowego dla dzieci i młodzieży uczęszczającej do Szkoły Podstawowej nr 4 , Gimnazjum Nr 1, Gimnazjum Nr 2 w Ornecie oraz szkoły podstawowej w Mingajnach .
Numer ogłoszenia: 144509 - 2013; data zamieszczenia: 16.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. 1 Maja 6, 11-130 Orneta, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (055) 2421627, faks (055) 2422395.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na codziennym przygotowaniu, dostawie i wydawaniu gorącego posiłku jednodaniowego dla dzieci i młodzieży uczęszczającej do Szkoły Podstawowej nr 4 , Gimnazjum Nr 1, Gimnazjum Nr 2 w Ornecie oraz szkoły podstawowej w Mingajnach ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi polegającej na codziennym przygotowaniu, dostawie (transporcie) i wydawaniu gorącego posiłku jednodaniowego w: Szkole Podstawowej nr 4 (SP4) w Ornecie, Szkole Podstawowej (SP) w Mingajnach, Gimnazjum nr 1 , Gimnazjum nr 2 w Ornecie dla dzieci i młodzieży zakwalifikowanej do korzystania z posiłków finansowanych przez Miejsko -Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ornecie w ramach ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (tekst jednolity: Dz. U. 2013 r. poz. 1071 ze zm. ) oraz ustawy z dnia 29 grudnia 2005 r. o ustanowieniu programu wieloletniego Pomoc państwa w zakresie dożywiania (Dz.U.2005 Nr 267, poz. 2259 ze zm.). 2. Zakres przedmiotu zamówienia został podzielony na 4 części i obejmuje: CZĘŚĆ I- Szkoła Podstawowa Nr 4 w Ornecie Planowana dzienna liczba dzieci i młodzieży korzystających z gorących posiłków jednodaniowych - 30 (dzienna liczba posiłków może ulec zmianie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia) Posiłek dostarczany będzie do szkoły i wydawany przez Wykonawcę w godzinach od 11:15 do 11:25 (godzina wydawania posiłków może ulec zmianie). Szacunkowa ilość gorących posiłków jednodaniowych w okresie realizacji zamówienia - 6.000,00 szt tj 30 szt (szacunkowa dzienna ilość posiłków) x 20 dni ( średnia liczba dni w miesiącu) x 10 m-cy (liczba miesięcy w okresie realizacji przedmiotu zamówienia ) CZĘŚĆ II - Gimnazjum Nr 1 w Ornecie Planowana dzienna liczba dzieci i młodzieży korzystających z gorących posiłków jednodaniowych - 31 (dzienna liczba posiłków może ulec zmianie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia) Posiłek dostarczany będzie do szkoły i wydawany przez Wykonawcę w godzinach od 10:30 do 10:40 (godzina wydawania posiłków może ulec zmianie). Szacunkowa ilość gorących posiłków jednodaniowych w okresie realizacji zamówienia - szt 6.200,00 tj 31 szt (szacunkowa dzienna ilość posiłków) x 20 dni (średnia liczba dni w miesiącu) x 10 m-cy (liczba miesięcy w okresie realizacji przedmiotu zamówienia ) CZĘŚĆ III- Gimnazjum Nr 2 w Ornecie Planowana dzienna liczba dzieci i młodzieży korzystających z gorących posiłków jednodaniowych - 50 (dzienna liczba posiłków może ulec zmianie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia) .Posiłek dostarczany będzie do szkoły i wydawany przez Wykonawcę w godzinach od 11:30 do 11:40 (godzina wydawania posiłków może ulec zmianie). Szacunkowa ilość gorących posiłków jednodaniowych w okresie realizacji zamówienia - 10.000,00 szt tj 50 szt (szacunkowa dzienna ilość posiłków) x 20 dni ( średnia liczba dni w miesiącu) x 10 m-cy (liczba miesięcy w okresie realizacji przedmiotu zamówienia ) CZĘŚĆ IV.- Szkoła Podstawowa w Mingajnach Planowana dzienna liczba dzieci i młodzieży korzystających z gorących posiłków jednodaniowych - 45. (dzienna liczba posiłków może ulec zmianie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia) Posiłek dostarczany będzie do szkoły i wydawany przez Wykonawcę w godzinach od 10:50 do 11:00 (godzina wydawania posiłków może ulec zmianie). Szacunkowa ilość gorących posiłków jednodaniowych w okresie realizacji zamówienia - 9.000,00 szt tj. 45 szt (szacunkowa dzienna ilość posiłków) x 20 dni ( średnia liczba dni w miesiącu) x 10 m-cy (liczba miesięcy w okresie realizacji przedmiotu zamówienia ).

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy PZP. Wielkość zamówienia uzupełniającego do 50 % wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.50.00.00 - Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie wyznacza sie warunku szczegółowego. Za spełnienie tego warunku zamawiajacy uzna złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału określonych w art.22 ust.1 ustawy PZP

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie wiedzy i doświadczenia- wyznacza się warunek szczegółowy: W przypadku składania ofert na wszystkie cztery części- Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie 1 usługę żywienia lub dożywiania dla min 130 osób dziennie umowa na tę usługę była zawarta na okres co najmniej 8 miesięcy i wartość brutto wykonanej usługi jest nie mniejsza 85.000,00 zł . W przypadku gdy Wykonawca złoży ofertę na poszczególne części: Część I (SP4)- Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie 1 usługę żywienia lub dożywiania dla min 25 osób dziennie, umowa na tę usługę była zawarta na okres co najmniej 8 miesięcy i wartość brutto wykonanej usługi jest nie mniejsza 16.000,00 zł Część II (GIMNAZJUM NR 1)- Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie 1 usługę żywienia lub dożywiania dla min 25 osób dziennie, umowa na tę usługę była zawarta na okres co najmniej 8 miesięcy i wartość brutto wykonanej usługi jest nie mniejsza 16.000,00 zł Część III (GIMNAZJUM NR 2)- Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie 1 usługę żywienia lub dożywiania dla min 45 osób dziennie, umowa na tę usługę była zawarta na okres co najmniej 8 miesięcy i wartość brutto wykonanej usługi jest nie mniejsza 30.000,00 zł Część IV (SP MINGAJNY)- Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie 1 usługę żywienia lub dożywiania dla min 35 osób dziennie umowa na tę usługę była zawarta na okres co najmniej 8 miesięcy i wartość brutto wykonanej usługi jest nie mniejsza 23.000,00 zł Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załaczonych przez wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń. Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub wykonane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie wyznacza sie warunku szczegółowego.Za spełnienie tego warunku zamawiajacy uzna złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału określonych w art.22 ust.1 ustawy PZP

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie wyznacza sie warunku szczegółowego.Za spełnienie tego warunku zamawiajacy uzna złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału określonych w art.22 ust.1 ustawy PZP

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie wyznacza sie warunku szczegółowego.Za spełnienie tego warunku zamawiajacy uzna złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału określonych w art.22 ust.1 ustawy PZP

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Formularz ofertowy- załacznik nr 1, 2)Stosowne pełnomocnictwo do podpisania oferty a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegajacych się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiajacy pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (jeżeli sytuacja dotyczy wykonawcy) 3. Wykaz części zamówienia , której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom- załącznik nr 5, 4.Zastrzeżenie ochrony praw własności intelektualnej i tajemnicy handlowej- załacznik nr 7

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Odległość kuchni, w której przygotowywane będą posiłki od miejsca dostaw - 40

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. Prawo zamówień publicznych (tj. z 2010 r. Dz.U. Nr. 113, poz.759 ze zm. ) Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania czynności prawnej polegającej na zmianie postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: 1) konieczność skrócenia terminu umownego zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia z uwagi na: a) nie przedłużenie okresu trwania programu dożywiania -działającego na podstawie ustawy z dnia 29 grudnia 2005 r. o ustanowieniu programu wieloletniego Pomoc państwa w zakresie dożywiania (Dz.U. Nr 267, poz. 2259 z późn. zm.) Zamawiający będzie uprawniony do odpowiedniego skrócenia okresu realizacji zamówienia bez ponoszenia żadnych konsekwencji i kosztów z tego wynikających. b) wystąpienie siły wyższej. Przez siłę wyższa rozumie się zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których strony nie mogły wcześniej przewidzieć i których nie mogły przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych. 2) opóźnienie terminu rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia i/lub skrócenia terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia o okres nie dłuższy niż 14 dni kalendarzowych od terminu planowanego. Powyższa zmiana nie spowoduje zmiany ceny jednostkowej brutto 1 posiłku jednodaniowego określonej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym w całym okresie realizacji przedmiotu umowy., 3) zmianę ilościowego zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia tj zmniejszenia lub zwiększenia liczby gorących posiłków jednodaniowych Powyższa zmiana nie spowoduje zmiany ceny jednostkowej brutto 1 posiłku jednodaniowego określonej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym w całym okresie realizacji przedmiotu umowy., 4) zmianę wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku: a) zmiany ilościowego zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia o którym mowa w ust. 2 pkt 3 b) zmiany ustawowej stawki podatku VAT 5) zmianę w zatrudnieniu podwykonawców w przypadku, gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona umowę osobiście w zakresie zgodnym ze SIWZ oraz zmiany osobowej podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa: 6) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 7) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usuniecie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; 8) oznaczenie stron umowy, wyłącznie w wyniku dozwolonego w myśl ustawy Prawo zamówień publicznych następstwa prawnego albo zmiany nazwy lub innego oznaczenia strony (firmy) wynikającego z prawa albo dozwolonych prawem czynności powodujących taką zmianę: 9) konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a są one korzystne dla zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Ornecie
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ornecie, ul. 1 Maja 6, 11-130 Orneta.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2013 godzina 10:30, miejsce: Miejsko- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ornecie, ul. 1 Maja 6, 11-130 Orneta- sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.