eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grajewo › letnie utrzymanie dróg i chodników w mieście Grajewo w okresie od 01.05.2007 do 30.10.2007

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-26

POZYCJA 14445

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Grajewo: letnie utrzymanie dróg i chodników w mieście Grajewo w okresie od 01.05.2007 do 30.10.2007 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Burmistrz Miasta Grajewo, do kontaktów: Wojsławowicz Bogdan, ul. Strażacka 6, 19-200 Grajewo, woj. podlaskie, tel. 086 2723235, fax 086 2723238, e-mail: sekretariat@um.grajewo.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.grajewo.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: letnie utrzymanie dróg i chodników w mieście Grajewo w okresie od 01.05.2007 do 30.10.2007. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 90. Główne miejsce świadczenia usług: Grajewo. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Letnie utrzymanie dróg i chodników w mieście grajewo w okresie od 01.05.2007 do 30.10.2007, obejmujace; - oczyszczanie jezdni ulic i chodników,w tym: * mechaniczne zamiatanie jezdni ulic o nawierzchni bitumicznej i z kostki brukowej, * ręczne zamiatanie jezdni ulic o nawierzchni z płyt betonowych - raz w miesiącu, * oczyszczanie chodników, - wywóz nieczystosci z koszy ulicznych, - dokonywanie przegladów stanu czystości, warunków bezpieczeństwa i przejezdności jezdni ulic i chodników oraz usuwanie istniejacych nieprawidłowosci i zagrożeń, - wywóz nieczystości zgromadzonych przy krawedzi chodników. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca winien złożyć oświadczenia, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówien publicznych oraz załączyć dokumenty wymienione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w tym: - odpis lub zaświadczenie z własciwego organu rejestrowego, stwierdzajace status prawny lub formę prawną Wykonawcy, - informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówien publicznych, - informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówien publicznych, - zaświadczenie właściwego Urzedu Skarbowego o niezaleganiu w opłacie podatków i opłat, - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS o niezaleganiu w opłacie składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, - wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia, - wykaz sprzetu, jakim dysponuje wykonawca, a który jest niezbędny do wykonania zamówienia, - wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich 3 lat zamówień podobnych do niniejszego zamówienia, - dokumenty potwierdzające, iż zamówienia wymienione w wykazie zostały wykonane z należytą starannoscią, - informację z banku potwierdzającą wielkość posiadanych środków i zdolność kredytową wykonawcy na wartość min. 100.000 zł, - dokumenty określajace obroty, zysk, zobowiązania i należności wykonawcy za lata 2004, 2005, 2006, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, - polise lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzajacy, iz wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100.000 zł, 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Kompleksowe utrzymanie w okresie letnim własciwego stanu czystości jezdni ulic i chodników na terenie miasta. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.05.2007; lub data zakończenia: 30.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 10.000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: - zatrudnienie co najmniej 20 osób do realizacji zamówienia, - posiadanie sprzętu niezbednego do wykonania zamówienia, - udokumentowanie doświadczenia w wykonywaniu tego typu zamówień Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: - sprawdzenie kompletności złożonych dokumentów Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wymienione w pkt II.1.6

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um-grajewo.pbip.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2007 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.03.2007, godzina 13:10, Urząd Miasta Grajewo, ul. Strażacka 6a pok.22.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.