eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Tarnowska › Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla Zespołu Jednostek Wspierających Rodzinę w Dąbrowie Tarnowskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-16

Dąbrowa Tarnowska: Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla Zespołu Jednostek Wspierających Rodzinę w Dąbrowie Tarnowskiej
Numer ogłoszenia: 14444 - 2012; data zamieszczenia: 16.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Jednostek Wspierających Rodzinę w Dąbrowie Tarnowskiej , ul. Piłsudskiego 54, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie, tel. 14 655 92 50, faks 14 655 92 50.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatdabrowski.pl/zamowienia-publiczne-i-ogloszenia.html

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla Zespołu Jednostek Wspierających Rodzinę w Dąbrowie Tarnowskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie o nazwie: Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla Zespołu Jednostek Wspierających Rodzinie w Dąbrowie Tarnowskiej, obejmujące w szczególności sprzedaż artykułów spożywczych oraz sukcesywne dostarczanie ich do jednostki Zamawiającego - Zespół Jednostek Wspierających Rodzinę w Dąbrowie Tarnowskiej przy ul Piłsudskiego 54 w liczbie i rodzaju wskazywanym w poszczególnych zamówieniach. 2. Szczegółowy wykaz zamawianych artykułów spożywczych zawarty został w załączniku nr 4 do SIWZ, w którym wyodrębniono 7 pakietów (części zamówienia). Zamawiający zastrzega, iż podana w tym załączniku liczba zamawianych artykułów spożywczych jest wartością szacunkową i liczba artykułów spożywczych ostatecznie zamawianych w okresie obowiązywania umowy będzie uzależniona od rzeczywistego zapotrzebowania na nie przez Zamawiającego, przez co rozumieć należy, że może ona być zwiększona lub zmniejszona, a zapłacie podlegać będą jedynie artykuły spożywcze rzeczywiście zamówione i dostarczone w okresie obowiązywania umowy. Szacunkowa liczba zamawianych artykułów spożywczych może być zwiększona nie więcej niż o 30 %. 3. Zamawiane artykuły winny być pierwszego gatunku oraz spełniać wszelkie wymogi w zakresie przydatności do zbiorowego żywienia, a także posiadać okres ważności do spożycia umożliwiający ich wykorzystanie. W przypadku, gdy artykuły spożywcze będą dostarczone w czasie, gdy ich okres ważności do spożycia będzie się zbliżał do końca, Zamawiający uprawniony będzie do odmowy odbioru tej części dostawy, żądając jednocześnie niezwłocznego dostarczenia artykułów posiadających dłuższy okres ważności do spożycia. Analogiczne uprawnienia będą przysługiwały Zamawiającemu w sytuacji, gdy dostarczone artykuły nie będą odpowiedniej jakości..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.90.00.00 - Napoje, tytoń i produkty podobne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia o spełnieniu wymogów z art. 22 ust. 1 ustawy - według załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia o spełnieniu wymogów z art. 22 ust. 1 ustawy - według załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia o spełnieniu wymogów z art. 22 ust. 1 ustawy - według załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia o spełnieniu wymogów z art. 22 ust. 1 ustawy - według załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia o spełnieniu wymogów z art. 22 ust. 1 ustawy - według załącznika nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Podmioty nie zarejestrowane w KRS winny dostarczyć potwierdzenie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony ustalają, że ceny jednostkowe zawarte w załączniku do umowy nie ulegną zmianie przez okres trwania umowy z zastrzeżeniem, że dopuszczalne są zmiany na korzyść Zamawiającego wynikające z obniżenia ceny rynkowej lub promocji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiatdabrowski.pl/zamowienia-publiczne-i-ogloszenia.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Jednostek Wspierających Rodzinę w Dąbrowie Tarnowskiej, 33-200 Dabrowa Tarnowska, ul. Piłsudskiego 54.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Zespół Jednostek Wspierających Rodzinę w Dąbrowie Tarnowskiej, 33-200 Dabrowa Tarnowska, ul. Piłsudskiego 54.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.