eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarżysko-Kamienna › Przebudowa ul. Sikorskiego na odcinku od ul. Norwida do ul. Południowej w Skarżysku-Kamiennej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-26

Skarżysko-Kamienna: Przebudowa ul. Sikorskiego na odcinku od ul. Norwida do ul. Południowej w Skarżysku-Kamiennej
Numer ogłoszenia: 144426 - 2010; data zamieszczenia: 26.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Skarżysko-Kamienna , ul. Sikorskiego 18, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2520100, faks 041 2520200.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skarzysko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Sikorskiego na odcinku od ul. Norwida do ul. Południowej w Skarżysku-Kamiennej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa ul. Sikorskiego na odcinku od ul. Norwida do ul. Południowej w Skarżysku-Kamiennej obejmuje wykonanie : a) w zakresie robót drogowych: - roboty ziemne i rozbiórkowe, -budowa nawierzchni jezdni; - wykonanie krawężnika 15x30 na ławie betonowej z oporem dł. 603 m, - wykonanie warstwy z piasku stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa gr.15 cm -530 m2 - wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego gr.20 cm - 319 m2, - wykonanie nawierzchni bitumicznych; wyrównanie istniejącej podbudowy masą bitumiczną -83 t oraz ułożenie w-wy wiążącej 7cm i warstwy ścieralnej 5 cm -1645 m2, - budowa zatok postojowych o nawierzchni z kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cem.- piaskowej gr 3 cm pow. 624 m2 na podbudowie z piasku stabilizowanym cementem gr.15 cm i w-wie tłucznia kamiennego gr.15cm, - budowa chodników, ciągów pieszych oraz schodów terenowych, - budowa zjazdów do posesji z kostki brukowej na podbudowie z tłucznia gr. 15 cm i w-wie piasku stabilizowanego cementem gr. 10 cm - 58 m2, -wykonanie liniowego systemu odwodnienia -188 mb, - układanie rur rezerwowych, regulacja wysokościowa urządzeń podziemnych, montaż znaków pionowych, wykonanie oznakowania poziomego, wykonanie zieleni. b) w zakresie kanalizacji deszczowej: - roboty ziemne, - wykonanie drenażu 90 m, -wykonanie kanału deszczowego z rur z betonu B45 typu WIPRO O 400 i O 300 - 90 mb oraz studni rewizyjnych betonowych O 1400 - 4szt, -wykonanie przykanalików z rur betonowych WIPRO O200 - 28mb, O150 -13mb, wymiana istniejących przykanalików -34mb, wykonanie studzienek ściekowych O 500 - 17 szt, wykonanie studzienek odpływowych z rusztem - 2 szt. i studzienek rewizyjnych O 1200 - 4 szt. c) w zakresie robót elektrycznych -demontaż linii napowietrznej 7 słupów żelbetowych linii NN wraz z przewodami, wysięgnikami i oprawami, -budowa linii oświetleniowej układanie kabli wielożyłowych dł. 650m, stawianie słupów oświetleniowych W12/2-11szt. i DR6-8 szt.wraz z wysięgnikami i oprawami, montaż szafy oświetlenia ulicznego, -przebudowa kabla SN - 40mb. W ramach wyszczególnionych prac należy wykonać również : wszelkie inne roboty, prace pomocnicze i towarzyszące, badania, wynikające z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej i przedmiaru robót.. Przedmiot zamówienia został opisany zgodnie z : - projektem umowy - zał. Nr 4, - dokumentacją projektową - zał. 8 sporządzoną przez Biuro Projektowo-Wykonawcze DROGI i ULICE Zenon Kubicki ul. Romualda 4/67 ; 25-322 Kielce - Szczegółową Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - zał. Nr 9 sporządzoną przez Biuro Projektowo-Wykonawcze DROGI i ULICE Zenon Kubicki ul. Romualda 4/67 ; 25-322 Kielce Wykonawca zobowiązany jest do: - urządzenia placu budowy we własnym zakresie i na koszt własny oraz zabezpieczenia terenu na którym wykonywane będą prace. - zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, - prowadzenia robót zgodnie z przepisami bhp i p.poż., - usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci oraz uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu w dniu ostatecznego odbioru. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2 roboty drogowe 45233252-0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45316110 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45310000 - Roboty instalacyjne elektryczne 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45232130-2 Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 50 %

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0, 45.31.00.00-0, 45.23.32.22-1, 45.23.21.30-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonywania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże ,że wykonał co najmniej dwie roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone tj. : roboty budowlane w zakresie budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi wraz z kanalizacją deszczową oraz robotami elektrycznymi o wartości nie mniejszej niż 800.000,00 zł. brutto każda, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże ,że: a. dysponuje lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: wskaże co najmniej jedną osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w zakresie kierowania i nadzorowania robót w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w specjalności: - drogowej (kierownik budowy) - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych , wodociągowych i kanalizacyjnych (kierownik robót). - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych ( kierownik robót) b. przedłoży oświadczenie, że wskazane osoby posiadają wymagane uprawnienia budowlane.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Strony przewidują zmiany zawartej umowy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: a. co do terminu i wynagrodzenia: - ujawnienie w trakcie realizacji robót budowlanych urządzeń podziemnych, których istnienie lub lokalizacja nie wynika z map uzbrojenia uzgodnionych przez ZUD, które powodują konieczność wykonania robót dodatkowych, zamiennych lub zamówienia dodatkowego ; - odkrycie w gruncie przedmiotów nie możliwych do zidentyfikowania przed przystąpieniem do robót budowlanych takich jak m.in. głazy narzutowe, niewybuchy, przedmioty wymagające ochrony Konserwatora Zabytków , które powodują konieczność wykonania robót dodatkowych, zamiennych lub zamówienia dodatkowego; b. co do terminu: - zaistnienie nieprzewidzianych sytuacji, takich jak kolizje komunikacyjne powodujące zniszczenia, uszkodzenia, wymagające naprawy lub wstrzymania robót ze względu na akcję ratowniczą, wpływające na zmianę terminu realizacji zamówienia; - wystąpienie nieprzewidzianych zjawisk atmosferycznych, takich jak np. wichury, ulewy, śnieżyce mogące spowodować zniszczenia wykonanych robót lub konieczność wstrzymania robót wpływające na zmianę terminu realizacji zamówienia; c. w przypadku zmian: - ustawowych stawek podatku od towarów i usług VAT; - danych objętych fakturą, w szczególności NIP-u, adresu lub nazwy , - dotyczących osób wymienionych w §5 i §6 niniejszej umowy; 2. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony Protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie ( odpowiednio) co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w ust.1. Protokół konieczności będzie każdorazowo załącznikiem do aneksu. 3. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej w postaci dwustronnie zaakceptowanego aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umskarzysko.bip.doc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta ul. Sikorskiego 18 26-110 Skarżysko-Kamienna II piętro pk. 94.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2010 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miasta ul. Sikorskiego 18 26-110 Skarżysko-Kamienna II piętro pok. 45.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.