Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-29
Zabrze: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi.
Numer ogłoszenia: 144362 - 2014; data zamieszczenia: 29.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Zabrzu , ul. Bytomska 2, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2777699, faks 032 2777666.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.isnet.katowice.pl/us/zabrze.htm
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części i obejmuje niżej wymienione zadania: Zadanie nr 1 obejmuje 2 części Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do systemu komputerowego tj.: - informacji o zobowiązanym (INFOTAX/ANALIZATOR) do tytułów wykonawczych w Aplikacji EGAPOLTAX - 40 sztuk w ciągu 1 godziny; - informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego w aplikacji EGAPOLTAX - 15 zajęć na 1 godzinę; - korespondencji wychodzącej w aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonanie czynności nadawczych tj. zaklejanie korespondencji wychodzącej, wprowadzanie potwierdzeń odbioru do Biblioteki Akt oraz podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z Urzędu Pocztowego - 30 pozycji na 1 godzinę; - odnotowywanie wpływów zrealizowanych kwot w aplikacji EGAPOLTAX - 15 szt. na 1 godzinę; - kompletowanie TW na rejonach- 40 sztuk na 1 godzinę; - archiwizacja akt egzekucyjnych- 30 sztuk na 1 godzinę. Termin realizacji zadania od 20 maja 2014r. do 18 lipca 2014r. Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych dwóch Wykonawców. Na każdego Wykonawcę zostało przewidziane 300 godzin. Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 9,00 złotych brutto za jedną godzinę. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania. Zadanie nr 2 obejmuje 3 części Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do bazy POLTAX: Maksymalna przewidywana cena jednostkowa za 1 sztukę wprowadzanej deklaracji, którą Zamawiający przewiduje na sfinansowanie Łączna ilość deklaracji do wprowadzenia przez 1 osobę Minimalna ilość deklaracji do wprowadzenia w ciągu 1 godziny przez 1 osobę PIT-11,8C 0,25zł. 6000 sztuk 40 sztuk Zamawiający będzie wskazywał deklaracje priorytetowe, do wprowadzenia w pierwszej kolejności. Czynności do wykonania w zadaniu: - Utworzenie paczki, - Wstępna rejestracja i wprowadzanie danych szczegółowych do systemu POLTAX, sprawdzenie poprawności, zatwierdzenie dokumentu, - Przekazywanie zatwierdzonych paczek do archiwum urzędu. Termin realizacji zadania od 20 maja 2014r. do 18 lipca 2014 r. Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych trzech Wykonawców. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 20.05.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o znajomości n/w programów komputerowych- Załącznik nr 6 do SIWZ:
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony, jeżeli w dniu składania oferty osoby będą miały ukończone 18 lat i ukończoną szkołę średnią- należy wypełnić oświadczenie Załącznik nr 7 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony, jeżeli w dniu składania oferty osoby będą miały ukończone 18 lat i ukończoną szkołę średnią- należy wypełnić oświadczenie Załącznik nr 7 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.isnet.katowice.pl/us/zabrze.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Zabrzu
ul. Bytomska 2
41-800 Zabrze
pokój 510.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2014 godzina 15:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Zabrzu ul. Bytomska 2 41-800 Zabrze pokój 510.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wprowadzanie danych do systemów komputerowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do systemu komputerowego tj.: - informacji o zobowiązanym (INFOTAX/ANALIZATOR) do tytułów wykonawczych w Aplikacji EGAPOLTAX - 40 sztuk w ciągu 1 godziny; - informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego w aplikacji EGAPOLTAX - 15 zajęć na 1 godzinę; - korespondencji wychodzącej w aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonanie czynności nadawczych tj. zaklejanie korespondencji wychodzącej, wprowadzanie potwierdzeń odbioru do Biblioteki Akt oraz podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z Urzędu Pocztowego - 30 pozycji na 1 godzinę; - odnotowywanie wpływów zrealizowanych kwot w aplikacji EGAPOLTAX - 15 szt. na 1 godzinę; - kompletowanie TW na rejonach- 40 sztuk na 1 godzinę; - archiwizacja akt egzekucyjnych- 30 sztuk na 1 godzinę..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 20.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wprowadzanie danych do systemów komputerowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do systemu komputerowego tj.: - informacji o zobowiązanym (INFOTAX/ANALIZATOR) do tytułów wykonawczych w Aplikacji EGAPOLTAX - 40 sztuk w ciągu 1 godziny; - informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego w aplikacji EGAPOLTAX - 15 zajęć na 1 godzinę; - korespondencji wychodzącej w aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonanie czynności nadawczych tj. zaklejanie korespondencji wychodzącej, wprowadzanie potwierdzeń odbioru do Biblioteki Akt oraz podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z Urzędu Pocztowego - 30 pozycji na 1 godzinę; - odnotowywanie wpływów zrealizowanych kwot w aplikacji EGAPOLTAX - 15 szt. na 1 godzinę; - kompletowanie TW na rejonach- 40 sztuk na 1 godzinę; - archiwizacja akt egzekucyjnych- 30 sztuk na 1 godzinę. Termin realizacji zadania od 20 maja 2014r. do 18 lipca 2014r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 20.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wprowadzanie danych do bazy POLTAX.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający będzie wskazywał deklaracje priorytetowe, do wprowadzenia w pierwszej kolejności. Czynności do wykonania w zadaniu: - Utworzenie paczki, - Wstępna rejestracja i wprowadzanie danych szczegółowych do systemu POLTAX, sprawdzenie poprawności, zatwierdzenie dokumentu, - Przekazywanie zatwierdzonych paczek do archiwum urzędu. Termin realizacji zadania od 20 maja 2014r. do 18 lipca 2014 r. Łączna ilość deklaracji do wprowadzenia przez 1 osobę -6000 szt Minimalna ilość deklaracji do wprowadzenia w ciągu 1 godziny przez 1 osobę- 40 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 20.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wprowadzanie danych do bazy POLTAX.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający będzie wskazywał deklaracje priorytetowe, do wprowadzenia w pierwszej kolejności. Czynności do wykonania w zadaniu: - Utworzenie paczki, - Wstępna rejestracja i wprowadzanie danych szczegółowych do systemu POLTAX, sprawdzenie poprawności, zatwierdzenie dokumentu, - Przekazywanie zatwierdzonych paczek do archiwum urzędu. Termin realizacji zadania od 20 maja 2014r. do 18 lipca 2014 r. Łączna ilość deklaracji do wprowadzenia przez 1 osobę -6000 szt Minimalna ilość deklaracji do wprowadzenia w ciągu 1 godziny przez 1 osobę- 40 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 20.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: wprowadzanie danych do bazy POLTAX.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający będzie wskazywał deklaracje priorytetowe, do wprowadzenia w pierwszej kolejności. Czynności do wykonania w zadaniu: - Utworzenie paczki, - Wstępna rejestracja i wprowadzanie danych szczegółowych do systemu POLTAX, sprawdzenie poprawności, zatwierdzenie dokumentu, - Przekazywanie zatwierdzonych paczek do archiwum urzędu. Termin realizacji zadania od 20 maja 2014r. do 18 lipca 2014 r. Łączna ilość deklaracji do wprowadzenia przez 1 osobę -6000 szt Minimalna ilość deklaracji do wprowadzenia w ciągu 1 godziny przez 1 osobę- 40 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 20.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- 10/TP/I/24 SUKCESYWNE DOSTAWY GAZÓW MEDYCZNYCH WRAZ Z TRANSPORTEM, DZIERŻAWĄ BUTLI ORAZ DZIERŻAWĄ ZBIORNIKA NA TLEN MEDYCZNY CIEKŁY
- DOSTAWA ORAZ NAPRAWA SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ
- Wykonanie robót remontowych lokalu mieszkalnego w budynku przy ul. Zwycięstwa 1/3 w Zabrzu
- Świadczenie usług pocztowych - listy polecone
- ZAKUP POMP INSULINOWYCH
- Budowa elektrowni fotowoltaicznej o mocy 1.72 MWp wraz z infrastrukturą techniczną na terenie zamkniętego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Zabrzu przy ul. Cmentarnej 19
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa wystaw, prowadzenie punktu sprzedaży biletów i punktu informacyjnego oraz księgarni w siedzibie głównej Muzeum Fotografii w Krakowie przy ul. Rakowickiej 22A.
- Tworzenie i aktualizacja bazy GESUT dla obrębów wiejskich gm. Szprotawa:
- Tworzenie i aktualizacja bazy GESUT dla obrębów wiejskich gm. Żagań:
- Wykonywanie prac dla Centrum Transferu Technologii - powtórne
- Wykonanie projektu, budowa, dostawa i wdrożenie Systemu Zarządzania Infrastrukturą.
więcej: Usługi wprowadzania danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.