eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Witkowo › Roboty brukarskie w m. Witkowo - ul. Braci Łukowskich, Płk. Hynka, Polna, Zakole

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-12

Witkowo: Roboty brukarskie w m. Witkowo - ul. Braci Łukowskich, Płk. Hynka, Polna, Zakole
Numer ogłoszenia: 144358 - 2016; data zamieszczenia: 12.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 164485 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Witkowo, ul. Gnieźnieńska 1, 62-230 Witkowo, woj. wielkopolskie, tel. 061 4778194, faks 061 4778855.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty brukarskie w m. Witkowo - ul. Braci Łukowskich, Płk. Hynka, Polna, Zakole.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) ul. Braci Łukowskich: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dodatkowych miejsc postojowych na pow. 76m2. W zakres zadania wchodzi:- roboty rozbiórkowe i ziemne, - podbudowa z kruszywa łamanego w dwóch warstwach o uziarnieniu 0 - 31,5 i 0 - 63 na łączną grubość 30cm po zagęszczeniu, - ułożenie krawężnika 15x30cm na ławie betonowej B15 z oporem, - ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna grub. 5cm po zagęszczeniu. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania nawierzchni z recyklera, - oznakowanie pionowe, - roboty towarzyszące. 2) ul. Płk. Hynka: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dodatkowych miejsc postojowych na pow. 125m2 oraz chodnika na pow. 140m2. W zakres zadania wchodzi:- roboty rozbiórkowe i ziemne, - podbudowa z kruszywa łamanego w dwóch warstwach o uziarnieniu 0 - 31,5 i 0 - 63 na łączną grubość 30cm po zagęszczeniu, - ułożenie krawężnika 15x30cm, obrzeża 6x20cm na ławie betonowej B15 z oporem, - ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna grub. 5cm po zagęszczeniu. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania nawierzchni z recyklera, - ułożenie nawierzchni z kostki betonowej cegiełki szarej grub. 6cm z paskiem w kolorze czerwonym (2 rzędy) na podsypce cem. - piaskowej grub. 5cm po zagęszczeniu, - oznakowanie pionowe, - roboty towarzyszące. 3) ul. Polna: Przedmiotem zamówienia jest wymiana nawierzchni chodnika po obu stronach jezdni na łącznej powierzchni 290m2 wraz z wymianą krawężnika. W zakres zadania wchodzi: - roboty rozbiórkowe i ziemne, - podbudowa z kruszywa łamanego w dwóch warstwach o uziarnieniu 0 - 31,5 i 0 - 63 na łączną grubość 30cm po zagęszczeniu na wjazdach, - ułożenie krawężnika 15x30cm, na wjazdach krawężnik najazdowy, obrzeża 6x20cm i 8x30cm na ławie betonowej B15 z oporem, - ułożenie nawierzchni z kostki betonowej NOSTALIT/ starobruk szarej, wjazdy kolor czerwony grub. 6cm na podsypce cem. - piaskowej grub. 5cm po zagęszczeniu, - regulacja wysokości studni telekomunikacyjnych, zaworów, włazów, - roboty towarzyszące. 4) ul. Zakole: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni z kostki betonowej placu (zakończenie) ul. Zakole na łącznej powierzchni 280m2. W zakres zadania wchodzi: - roboty ziemne, - warstwa odsączająca z piasku grub. 10cm po zagęszczeniu, - podbudowa z kruszywa łamanego w dwóch warstwach o uziarnieniu 0 - 31,5 i 0 - 63 na łączną grubość 30cm po zagęszczeniu na wjazdach, - ułożenie krawężnika 15x30cm, na wjazdach krawężnik najazdowy na ławie betonowej B15 z oporem, - ułożenie nawierzchni z kostki betonowej cegiełki szarej grub. 6cm na podsypce cem. - piaskowej grub. 5cm po zagęszczeniu, - regulacja wysokości włazów, studni, - roboty towarzyszące. UWAGA: 1) Kosztorys ofertowy Wykonawca sporządza na własny koszt w oparciu o przekazane przez Zamawiającego: przedmiary, opis przedmiotu zamówienia, rysunki. Wartość oferty wyceniona na podstawie ww. dokumentów jest wartością ryczałtową. Kosztorys ofertowy ma jedynie charakter pomocniczy i służy do przedstawienia sposobu obliczenia ryczałtowej ceny oferty. Nie ujęcie przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym jakiejś pozycji określonej w przedmiarach robót lub błędne opisanie pozycji czy obmiaru, nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku wykonania tych robót, przy czym Wykonawcy nie będzie przysługiwało dodatkowe wynagrodzenie z tego tytułu. Zamawiający uzna, że Wykonawca skalkulował te roboty w innych pozycjach kosztorysu ofertowego. 2) Jeżeli w SIWZ (wraz z załącznikami) wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego, które spełniają wymagania norm i przepisów oraz założone parametry. 3) W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie niezbędne zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót przed osobami postronnymi. 4) Wszystkie materiały, użyte do realizacji przedmiotu zamówienia powinny być nowe, posiadać określone obowiązującymi w tym zakresie polskimi przepisami, normami dopuszczenia do stosowania (certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne itp.) oraz gwarancje uzyskane od producenta. Powyższe dokumenty należy na żądanie inspektora nadzoru przedstawić przed wbudowaniem materiałów/produktów oraz przekazać Zamawiającemu przy odbiorze końcowym robót. Ww. materiały/produkty winny spełniać postanowienia ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych. 5) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć niezwłocznie po podpisaniu umowy wszystkie dokumenty niezbędne do zgłoszenia rozpoczęcia budowy, w tym uprawnienia i aktualne zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa dla kierowników. W razie konieczności Zamawiający może żądać od Wykonawcy dostarczenia dokumentów niezbędnych do wykonania umowy. 6) Minimalny termin gwarancji - 3 lata.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo-Handlowa ANNA, ul. Wodna 18, 62-200 Gniezno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105482,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 116993,96

  • Oferta z najniższą ceną: 116993,96 / Oferta z najwyższą ceną: 180124,89

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.