eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczyna › Przedmiotem zamówienia jestBudowa kompleksu sportowego Orlik 2012 w Pszczynie usytuowanego przy ul. Zamenhofa 5a.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-30

Pszczyna: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa kompleksu sportowego Orlik 2012 w Pszczynie usytuowanego przy ul. Zamenhofa 5a.
Numer ogłoszenia: 144319 - 2008; data zamieszczenia: 30.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, fax 032 4492345.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa kompleksu sportowego Orlik 2012 w Pszczynie usytuowanego przy ul. Zamenhofa 5a..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: 1.Boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,10m x 32,10m, wyposażonego w sprzęt sportowy, nawierzchnia boiska poliuretanowa dwuwarstwowa i podbudowie jak niżej: a.Geotkanina b.Warstwa odsączająca z piasku płukanego 10 cm c.Kruszywo łamane frakcji 0-32mm - 10 cm d.Płyta betonowa (beton B20:C-16/20) (pozornie dylatowana polami o powierzchni max 25m2 i ryglowana w miejscach dylatacji) - gr. 15cm e.Nawierzchnia dwuwarstwowa grubości 12 - 13 mm, składająca się z: Warstwy podkładowej elastycznej gr. 10 - 11 mm Warstwy użytkowej wierzchniej natryskowej (mieszanka granulatu EPDM i PU) o grubości 2 mm do 3 mm Wszystkie materiały zastosowane do wykonania w/w oraz technologia i sposób wykonania muszą spełniać wymagania i warunki zawarte w dokumentacji projektowej (załącznik nr 6 do SIWZ) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 7 do SIWZ). 2.Boiska trawiastego do piłki nożnej o wymiarach 62,00m x 30,00 m, wyposażonego w sprzęt sportowy, nawierzchnia boiska z trawy syntetycznej i podbudowie jak niżej: a.Geotkanina typu Fibertex 45 M b.Warstwa odsączająca z piasku płukanego 10 cm c.Kruszywo łamane frakcji 32-63mm - 10 cm d.Kruszywo łamane frakcji 0 - 32mm - 10 cm e.Kliniec frakcji 0 - 4 mm - 2cm f.Nawierzchnia z trawy syntetycznej wysokości min 62 mm Wszystkie materiały zastosowane do wykonania w/w oraz technologia i sposób wykonania muszą spełniać wymagania i warunki zawarte w dokumentacji projektowej (załącznik nr 6 do SIWZ) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 7 do SIWZ). 3.Pozostałe elementy zamówienia a.Ogrodzenie terenu: wysokości 4 m, w dolnej części systemowe panelowe do wysokości 2 m, powyżej z siatki poliuretanowej o oczkach 10 x 10 cm. b.Piłkochwyty o wysokości 6 m z siatki polipropylenowej c.Oświetlenie terenu: 10 masztów oświetleniowych z zamontowanymi 24 projektorami, okablowaniem i przyłączem. d.Ciągi pieszo - jezdne, chodniki, utwardzenia - z kostki brukowej na podbudowie wielowarstwowej e.Kanalizacja sanitarna, deszczowa wraz z przyłączami f.Odwodnienie powierzchniowe i wgłębne g.Przyłącze energetyczne h.Fundamenty pod zaplecze sanitarno - szatniowe i.Zadaszenie - wiata o powierzchni ok. 45 m2 j.Wszystkie roboty, dostawy i montaże towarzyszące w/w. 3.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa: a.przedmiar robót - załącznik nr 1 do SIWZ b.projekt budowlano wykonawczy - załącznik nr 6 do SIWZ c.specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - (załącznik nr 7 do SIWZ) Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 25 000 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych ) w terminie do 22.07.2008r. do godz. 10.00. 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone wyłącznie w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dn. 9.11.2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmianami)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A.Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 UPZP. a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d.nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. e. Wykonają zamówienie w terminie wymaganym przez Zamawiającego: 28 listopad 2008r.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. A.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 UPZP Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: 1. Wypełnionego i podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie art. 24 ust.1-4 i art. 22. ust. 1 ustawy PZP) zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: 1.Wykazu osób i podmiotów (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności w przedmiotowym zamówieniu. Warunek minimalny: a.1 osoba z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, posiadająca prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, b.1 osoba z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadająca prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, c.1 osoba z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, posiadająca prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Do powyższej listy należy załączyć aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego w/w osób. 2.Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa obiektów sportowych), z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Za odpowiednie doświadczenie uznane zostanie potwierdzone wykonanie co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa obiektów sportowych), w tym: - jednego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej - jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową wykonanych w ramach jednej lub dwóch umów); C.W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 400 000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, parter pok. nr 5 Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres:Starostwo Powiatowe w Pszczynie 43-200 Pszczyna ul. 3 Maja 10.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja10 43-200 Pszczyna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.