eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa mostu JNI 01015126 w Pławniowicach zlokalizowanego w ciągu dróg powiatowych łączących DK 40 z DK 88

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-03

Gliwice: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa mostu JNI 01015126 w Pławniowicach zlokalizowanego w ciągu dróg powiatowych łączących DK 40 z DK 88
Numer ogłoszenia: 144313 - 2014; data zamieszczenia: 03.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 122217 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Zygmunta Starego 17, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2340696, faks 032 2340696.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa mostu JNI 01015126 w Pławniowicach zlokalizowanego w ciągu dróg powiatowych łączących DK 40 z DK 88.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją projektu pn. Przebudowa mostu JNI 01015126 w Pławniowicach zlokalizowanego w ciągu dróg powiatowych łączących DK 40 z DK 88 2. Zamówienie obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wszelkimi pracami określonymi w dokumentacji projektowej mającymi na celu wzmocnienie istniejącego obiektu poprzez wykonanie konstrukcji łukowej i podwieszenie do tej konstrukcji istniejącego przęsła. Dodatkowo planowane jest wykonanie dwóch niezależnych ciągów pieszych po obu stronach istniejącego przęsła oraz zabiegi naprawcze przyczółków. Nie planuje się zmiany światła pionowego pod obiektem. 3. Ponadto w ramach prac budowlanych planuje się nieznaczną korektę niwelety drogi na odcinkach dojazdowych do obiektu oraz wykonanie prac nawierzchniowych z warstwy wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego. Nawierzchnia chodników planowana jest z preparatów epoksydowo- poliuretanowych, odpornych na ścieranie, stanowiących jednocześnie izolację górnych powierzchni betonu chodnika. W ramach zadanie nie jest przewidziana przebudowa napowietrznej sieci telekomunikacyjnej, gdyż przedmiotowe prace zostały wykonane na podstawie posiadanej dokumentacji w roku 2013. 4. Szczegółową charakterystykę, zakres oraz ilość robót podlegających nadzorowi określają: SIWZ, dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót/kosztorys ofertowy umieszczone na stronie Zamawiającego na stronie www.zdpgliwice.pzd.net.pl - nr zamówienia ZDP/ZD/3421/19/2014 - Przebudowa mostu JNI 01015126 w Pławniowicach zlokalizowanego w ciągu dróg powiatowych łączących DK 40 z DK 88 5. Maksymalny przerób na zadaniu inwestycyjnym szacuje się na kwotę 4 336 627,87 zł bez podatku VAT, w tym: a) branża drogowa - 326 852,47 zł bez podatku VAT b) branża mostowa - 4 009 775,40 zł bez podatku VAT 6. Wykonawca Usługi jest przedstawicielem Zamawiającego w czasie realizacji zadań i wykonuje swe czynności w imieniu i na rachunek Zamawiającego. 6. Zakres obowiązków i uprawnień Wykonawcy Usługi określa art. 25 i art. 26 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013 poz. 1409 z późn. zmianami.) przy czym stosownie do postanowienia art. 25 pkt. 4 do obowiązków Wykonawcy Usługi pełniącego nadzór inwestorski, należy kontrola rozliczeń inwestycji i zgodności tychże rozliczeń z kosztorysem. 7. Szczegółowy zakres zadań do wykonania przez Wykonawcę Usługi (Inspektora Nadzoru): 7.1. przez cały czas trwania umowy: 1) reprezentowanie Zamawiającego, jako Inwestora, zgodnie z Prawem Budowlanym na budowie, 2) zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynację swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego, 3) utrzymywanie kontaktów z instytucjami i urzędami związanymi z wdrażaniem zadania inwestycyjnego (służby ratownicze, zarządcy dróg, eksploatatorzy sieci i infrastruktury technicznej, RZGW, itp.) i każdą inną instytucją oraz z miejscową ludnością, jeżeli będzie taka konieczność, 4) analizowanie wszystkich decyzji, uzgodnień i postanowień uzyskanych w trakcie przygotowania i realizacji nadzorowanych inwestycji i zapewnienie spełnienia zawartych w nich wymagań, 5) współpraca z Zamawiającym we wszystkich działaniach związanych z wdrożeniem i realizacją Kontraktu - Przebudowa mostu JNI 01015126 w Pławniowicach zlokalizowanego w ciągu dróg powiatowych łączących DK 40 z DK 88. 7.2 na etapie realizacji: 1) przekazanie placu budowy Wykonawcy robót budowlanych przy udziale Zamawiającego, 2) przekazanie Wykonawcy robót budowlanych zarejestrowanego Dziennika Budowy wraz z wypełnioną kartą tytułową i wpisami o podjęciu funkcji Inspektora Nadzoru, 3) informowanie Zamawiającego o postępie prac oraz realizacji harmonogramu rzeczowo - finansowego poprzez Raporty Miesięczne Inspektora, 4) sprawdzanie i opiniowanie przedstawionych przez Wykonawców metodologii robót, harmonogramów, planów BIOZ i przekazywanie do zatwierdzenia Zamawiającemu, 5) nadzór nad postępem robót pod względem technicznym, jakościowym, finansowym, organizacyjnym, formalnym i terminowym, 6) koordynacja nadzoru geotechnicznego nad prowadzeniem prac w przypadku takiej konieczności, 7) informowanie Zamawiającego o wadach dokumentacji projektowej w trakcie wykonywania robót w terminach umożliwiających ich usunięcie przez właściwe Biuro Projektów bez opóźnienia terminów zakończenia Kontraktu, 8) zatwierdzanie po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego materiałów budowlanych i instalacyjnych, urządzeń i dostaw przewidzianych przez Wykonawcę robót budowlanych do wbudowania, kontrola dokumentów jakości, deklaracji zgodności i certyfikatów, 9) sprawdzanie zgodności dostaw materiałów i urządzeń z Kontraktem na roboty i sprawdzanie kompletności wymaganych atestów, aprobat i gwarancji na ww. urządzenia oraz ich świadectw pochodzenia, 10) kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu robót, 11) bezzwłoczne informowanie o występowaniu na terenie budowy podwykonawców bez wiedzy i zgody Zamawiającego, 12) sprawdzanie i kontrola realizacji projektu organizacji ruchu drogowego w związku z wykonywanymi robotami w ramach Kontraktu, 13) koordynacja robót w taki sposób, aby nie zakłócić pracy istniejących sieci i instalacji, 14) dołożenie wszelkich starań w celu zapewnienia terminowego zakończenia realizacji Kontraktu przy minimalnym stopniu utrudnień dla mieszkańców, posiadaczy gruntów, na których prowadzone są roboty oraz posiadaczy nieruchomości przyległych, 15) nadzór, aby roboty wykonywane były przy zachowaniu należytego poziomu ochrony zdrowia i bezpieczeństwa, 16) monitorowanie zagrożeń dla środowiska w zakresie sposobu prowadzenia robót, 17) sprawdzanie wykonania robót i powiadamianie Wykonawcy robót budowlanych o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez Wykonawcę, a także ustalanie rodzaju i zakresu robót koniecznych do usunięcia wad, 18) administrowanie i zarządzanie Kontraktem na roboty od strony finansowej wraz z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego do przygotowania rozliczenia finansowego i rzeczowego zadania służących do monitorowania oraz sporządzanie niezbędnych dokumentów finansowych, kontrola budżetu, kwalifikacja kosztów, sporządzanie prognozy przepływów pieniężnych, sprawozdań, 19) przeprowadzanie z Wykonawcą robót budowlanych odbiorów robót ulegających zakryciu lub zanikających, niezbędnych przeglądów międzyoperacyjnych i odbiorów końcowych realizowanego zadania inwestycyjnego z udziałem przedstawicieli Zamawiającego o ile Zamawiający uzna swój udział za konieczny, 20) ocena i weryfikacja propozycji robót dodatkowych i zmian przedstawionych przez Wykonawcę w zakresie finansowym i rzeczowym oraz przedłożenie do decyzji Zamawiającego, 21) sprawdzanie i akceptacja przejściowych i końcowych oświadczeń Wykonawcy robót budowlanych o wykonaniu robót i przygotowanie odpowiednich Świadectw Płatności, 22) sprawdzanie i akceptacja faktur VAT wystawianych przez Wykonawcę robót budowlanych do zapłaty przez Zamawiającego, 23) dokumentowanie wszelkich postępów prac oraz płatności, 24) prowadzenie dokumentacji fotograficznej z realizacji inwestycji (szczególnie robót ulegających zakryciu lub zanikających) w formie zdjęć cyfrowych. Zdjęcia powinny być opatrzone datą ich wykonania i z archiwizowane w formacie cyfrowym (nośnik DVD lub CD- w ilości 2 egz.) 25) nadzór nad montażem i utrzymaniem w należytym stanie tablic informacyjnych, pamiątkowych itp., 26) współpraca z Zamawiającym w zakresie informacji, promocji, 27) organizowanie okresowych spotkań w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego (minimum raz w tygodniu, a w razie potrzeby ad-hoc), sporządzanie i uzgadnianie ze stronami protokołów z tych spotkań i przekazywanie ich wszystkim uczestnikom spotkania, 28) obsługa kontroli (w tym organizacja spotkań roboczych) i przedstawicieli podmiotów odpowiedzialnych za realizację projektu w zakresie swoich praw i obowiązków, 29) udzielanie Wykonawcy robót budowlanych pomocy w zakresie uzyskiwania wszelkich koniecznych dokumentów i pozwoleń tj. weryfikacji przygotowanych dokumentów, wniosków administracyjnych, sprawdzania ich kompletności, bieżącego informowania Wykonawcy robót budowlanych o obowiązujących przepisach i procedurach formalno-prawnych i administracyjnych (ze szczególnym uwzględnieniem zmian wprowadzanych do obowiązujących przepisów), 30) zapobieganie zdarzeniom mogącym prowadzić do powstania roszczeń Wykonawcy robót budowlanych w stosunku do Zamawiającego, 31) w miarę możliwości doprowadzanie do polubownego rozwiązywania sporów z Wykonawcą robót budowlanych, 32) udział w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wynikłych podczas realizacji kontraktu, 33) wstrzymanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami Kontraktu na roboty budowlane, 34) udział w odpowiedniej procedurze arbitrażowej, tj.: doradztwo, opiniowanie dokumentów, wydawanie ekspertyz, udział (w charakterze konsultanta-asysta) w spotkaniach/posiedzeniach związanych z procedurą arbitrażową, 35) dopilnowanie zabezpieczenia przez Wykonawcę robót budowlanych placu budowy w przypadku wypowiedzenia Kontraktu na roboty budowlane, 36) rozliczenie Kontraktu na roboty budowlane w przypadku jego wypowiedzenia, 37) sprawdzenie i akceptacja wyników wszystkich prób i rozruchów przy oddaniu do eksploatacji po ich weryfikacji i uzgodnieniu z Zamawiającym, 38) sprawdzenie wymaganej dokumentacji i oświadczeń Wykonawcy robót budowlanych w celu zgłoszenia zakończenia robót do nadzoru budowlanego, 39) sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, jej zatwierdzenie, a następnie dostarczenie jej Zamawiającemu w formie ustalonej z Zamawiającym, 40) bieżące dokonywanie przeglądów placów budowy pod względem bezpieczeństwa prowadzonych robót, a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego oraz sporządzenie informacji z kontroli do wiadomości Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych. 7.3. na etapie po zakończeniu realizacji: 1) w okresie zgłaszania wad, w sytuacji wystąpienia wad lub uszkodzeń, niezwłoczne stawiennictwo celem zbadania przyczyn powstania wad, 2) sporządzenie harmonogramu i prowadzenie przeglądów gwarancyjnych zgodnie z warunkami nadzorowanych Kontraktów na roboty, 3) zapewnienie stałego nadzoru w okresie zgłaszania wad: a) finalizacja zadań wynikających z obowiązków na etapie budowy, b) dokonywanie inspekcji i nadzór nad robotami zaległymi oraz robotami niezbędnymi do usunięcia stwierdzonych wad i ich odbiór, c) wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów, d) organizowanie i dokonywanie przeglądów gwarancyjnych zgodnie z harmonogramem oraz na każde wezwanie Zamawiającego, e) prowadzenie dokumentacji w sprawie zgłaszania wad, f) konsekwentne egzekwowanie obowiązków gwarancyjnych od Wykonawcy robót budowlanych oraz potwierdzenie usuwania usterek, g) składanie Zamawiającemu raportów po każdym przeglądzie gwarancyjnym, 8. Wykonawca Usługi w porozumieniu z Zamawiającym, powinien realizować wszystkie inne czynności i zarządzenia określone przez Zamawiającego, a nie wymienione w powyższym zakresie zadań, które będą niezbędne dla poprawnej realizacji Kontraktu i zabezpieczenia interesów Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTEGRAL Sp. z o.o., ul. 73 Pułku Piechoty 1 Pawilon E, 40-467 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48780,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43296,00

  • Oferta z najniższą ceną: 43296,00 / Oferta z najwyższą ceną: 106887,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.