eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikstat › Wymiana okien drewnianych na PCV w budynku Publicznego Gimnazjum im. Jana Pawła II w Mikstacie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-30

Mikstat: Wymiana okien drewnianych na PCV w budynku Publicznego Gimnazjum im. Jana Pawła II w Mikstacie.
Numer ogłoszenia: 144293 - 2008; data zamieszczenia: 30.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Mikstacie, ul. Grabowska 13, 63-510 Mikstat, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 7310112, fax 0-62 7310112.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gim-mikstat.prv.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien drewnianych na PCV w budynku Publicznego Gimnazjum im. Jana Pawła II w Mikstacie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie powyżej 14 tysięcy EURO. 1. Wymiana okien drewnianych przez wykucie ram drewnianych wraz z parapetem zewnętrznym metalowym. 2. Montaż i osadzenie nowych okien o pow. całkowitej około 4m² z kształtownikami wysokoudarowego PCV, system VEKA (lub równoważny) pięciokomorowe i okucia typu WINKHAUS (lub równoważne) z szybą termiczną 1.1 (bezpieczna jednostronnie) oraz odpowietrznikami w każdym oknie w kolorze białym- wewnątrz, brązowym - polisander na zewnątrz. 3. Montaż zewnętrznych parapetów z blachy ocynkowanej i powlekanej (lub równoważnych). 4. Wykonanie niezbędnych wyprawek tynkarskich oraz malowanie wnęk farbą emulsyjną w kolorze ścian wraz z parapetami. 5. Minimalna gwarancja - 60 miesięcy. Wszystkie użyte materiały muszą posiadać aktualne atesty i aprobaty techniczne do stosowania w budynkach szkolnych. 6. Wykonawca winien określić cenę za 1 szt. okna wraz z parapetem zewnętrznym i niezbędnymi obróbkami tynkarskimi i robotami malarskimi w cenie netto i brutto z VAT-em. Ilość zleconych do wykonania okien dostosowana zostanie do posiadanych środków finansowych szkoły. Termin wykonania: 29.08.2008r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. Posiadają aktualną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 150 000 PLN. 3. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie spełniania wyżej wymienionych warunków Wykonawca dołączy wymagane oświadczenia i dokumenty. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana, na podstawie treści dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę, według formuły: spełnia - nie spełnia. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 5. Przepisy Ustawy Pzp. Dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, art. 23 ust. 3 Ustawy Pzp. 6. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność względem Zamawiającego za należyte wykonanie umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): a) Oświadczenie Wykonawcy złożone zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) Aktualną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 150 000 PLN d) Oświadczenie o zapoznaniu się z budynkiem, w którym będą przeprowadzone prace e) Oświadczenie Wykonawcy, że wszystkie użyte materiały posiadają niezbędne aktualne atesty i aprobaty techniczne do stosowania w budynkach szkolnych 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 ustawy Pzp).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gim-mikstat.prv.pl ; www.mikstat.bip.net.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Mikstacie, ul. Grabowska 13, 63-510 Mikstat.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Publicznego Gimnazjum im. Jana Pawła II w Mikstacie, ul. Grabowska 13, 63-510 Mikstat Termin otwarcia ofert: 23.07.2008r. godz. 10:15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się drogą elektroniczną i faksem. Projekt nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.