Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-04
Złotoryja: Zagospodarowanie stref rekreacyjnych na terenie gminy Złotoryja
Numer ogłoszenia: 144257 - 2010; data zamieszczenia: 04.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Złotoryja , Aleja Miła 4, 59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie, tel. 076 8788700, faks 076 8788716.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotoryja.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie stref rekreacyjnych na terenie gminy Złotoryja.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa boisk i palców zabaw w ramach zagospodarowania stref rekreacyjnych w Gminie Złotoryja w miejscowościach Ernestynów, Prusice i Wilków. Miejscowość Ernestynów: 1) Roboty geodezyjne i przygotowanie terenu. 2) Budowa boiska do siatkówki z nawierzchnią trawiastą. Powierzchnia 360 m2, wyposażenie słupki stalowe ocynkowane montowane w tulejach z regulacją wysokości siatki i mechanizmem naciągowym, siatka całosezonowa. 3) Budowa mini boiska do piłki nożnej z nawierzchnią trawiasta oraz piłkochwytów za bramkami. Powierzchnia boiska 1144 m2, wyposażenie bramki aluminiowe 5x2 m montowane w tulejach, siatki do bramek grubości min. 5 mm. 4) Budowa placu zabaw wraz z drewnianym ogrodzeniem o wysokości 1 m. Wyposażenie placu zabaw: huśtawka podwójna (w tym jedno siedzisko typu pampers), sprężynowiec jednoosobowy, sprężynowiec dwuosobowy, zestaw zabawowy, huśtawka wagowa, tablica z regulaminem i telefonami alarmowymi, ławka z oparciem - 3 szt., piaskownica z siedziskami po obwodzie o wym. 2,5x2,5 m, karuzela czteroramienna, kosze na śmieci o pojemności 30 l - 2 szt. 5) Budowa boiska z jednym koszem do koszykówki z nawierzchnią utwardzoną kostką betonową i obrzeżem z krawężników. Powierzchnia boiska 100 m2, wyposażenie konstrukcja do koszykówki z tablicą epoksydową i obręczą z siatką. 6) Budowa utwardzonych pieszych ciągów komunikacyjnych (żwirowych) o powierzchni 283 m2 7) Zagospodarowanie pozostałej części działki (wyrównanie i obsianie trawą); 8) Demontaż nieczynnych słupów oświetleniowych wraz z ich utylizacją. Miejscowość Prusice: 1) Roboty geodezyjne i przygotowanie terenu. 2) Budowa placu zabaw wraz z drewnianym ogrodzeniem o wysokości 1 m. Wyposażenie placu zabaw: huśtawka podwójna (w tym jedno siedzisko typu pampers), sprężynowiec dwuosobowy, zestaw zabawowy, huśtawka wagowa, tablica z regulaminem i telefonami alarmowymi, ławka z oparciem - 3 szt., piaskownica z siedziskami po obwodzie o wym. 2x2 m, karuzela czteroramienna, kosze na śmieci o pojemności 30 l - 2 szt. 3) Budowa boiska z jednym koszem do koszykówki z nawierzchnią utwardzoną kostką betonową i obrzeżem z krawężników oraz piłkochwytu za koszem. Powierzchnia boiska 218 m2, wyposażenie konstrukcja do koszykówki z tablicą epoksydową i obręczą z siatką. 4) Zagospodarowania pozostałej części działek (wyrównanie i obsianie trawą); Miejscowość Wilków: 1) Roboty geodezyjne i przygotowanie terenu. 2) Budowa boiska do siatkówki z nawierzchnią trawiastą. Powierzchnia 330 m2, wyposażenie słupki stalowe ocynkowane montowane w tulejach z regulacją wysokości siatki i mechanizmem naciągowym, siatka całosezonowa. 3) Budowa mini boiska do piłki nożnej z nawierzchnią trawiasta oraz piłkochwytów za bramkami. Powierzchnia boiska 1196 m2, wyposażenie bramki aluminiowe 5x2 m montowane w tulejach, siatki do bramek grubości min. 5 mm. 4) Budowa placu zabaw wraz z drewnianym ogrodzeniem o wysokości 1 m. Wyposażenie placu zabaw: huśtawka podwójna (w tym jedno siedzisko typu pampers), sprężynowiec jednoosobowy, sprężynowiec dwuosobowy, zestaw zabawowy, huśtawka wagowa, tablica z regulaminem i telefonami alarmowymi, ławka z oparciem - 3 szt., piaskownica z siedziskami po obwodzie o wym. 2,5x2,5 m, karuzela czteroramienna, kosze na śmieci o pojemności 30 l - 2 szt. 5) Budowa utwardzonych pieszych ciągów komunikacyjnych (żwirowych) o powierzchni 294 m2 6) Zagospodarowanie pozostałej części działki (wyrównanie i obsianie trawą); Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III, IV niniejszej SIWZ. Do SIWZ dołączono przedmiar robót, który ma znaczenie tylko informacyjne o rozmiarach zamówienia. Podstawą wyceny jest: specyfikacja istotnych warunków zamówienia, dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. W celu dokonania wyceny zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 37.45.10.00 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7.000,00 zł na warunkach określonych w SIWZ
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej trzy roboty budowlane związane z budową placów zabaw, każdy o wartości brutto co najmniej 30.000,00 zł
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta złożona na załączniku nr 1. Wykaz wycenionych elementów rozliczeniowych
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana terminu zakończenia zadania w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlotoryja.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Złotoryja, Aleja Miła 4, 59-500 Złotoryja, pok nr 7..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Złotoryja, Aleja Miła 4, 59-500 Złotoryja, pok nr 6 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 Wdrażania lokalnych strategii rozwoju dla operacji które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z ZŁOTORYI
- Modernizacja budynku użyteczności publicznej Szpitala Powiatowego im. A. Wolańczyka w Złotoryi
- Cyklostrada Dolnośląska - odcinek na terenie Gminy Złotoryja
- Zagospodarowanie terenu wokół kaplicy cmentarnej wraz z budową kolumbarium na cmentarzu komunalnym - etap I
- Budowa ścieżek rowerowych w ramach Trasy VIA REGIA na terenie miasta Złotoryja Nr projektu FEDS.05.02-IZ.00-0009/23
więcej: przetargi w Złotoryi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Lędziny w 2024 r.
- Poprawa stanu technicznego infrastruktury drogowej na terenie Gminy Nowy Żmigród w miejscowościach Makowiska, Brzezowa, Toki, Mytarka, Desznica, Nowy Żmigród
- WYMIANA NAWIERZCHNI DROGOWEJ NA TERENIE SZPITALA
- Zmiana sposobu użytkowania poddasza na funkcję biblioteki i świetlicy, rozbudowa poddasza i budowa platformy dla niepełnosprawnych w budynku OSP Małogoszcz
- Budowa tężni solankowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą przewidzianej do realizacji w ramach budżetu obywatelskiego edycja 2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.