eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › Wynajem sal konferencyjnych wraz z usługą cateringową i zapewnieniem uczestnikom komputerów na czas szkolenia oraz wynajem sal do przeprowadzenia doradztwa w ramach projektu Drogowskaz na biznes 4

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-16

Ostróda: Wynajem sal konferencyjnych wraz z usługą cateringową i zapewnieniem uczestnikom komputerów na czas szkolenia oraz wynajem sal do przeprowadzenia doradztwa w ramach projektu Drogowskaz na biznes 4
Numer ogłoszenia: 144243 - 2013; data zamieszczenia: 16.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości "ATUT" , ul. Kościuszki 2 II piętro pok. 203, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 646 79 57, faks 89 646 79 57.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dnb4.atut.org.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Organizacja pozarządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem sal konferencyjnych wraz z usługą cateringową i zapewnieniem uczestnikom komputerów na czas szkolenia oraz wynajem sal do przeprowadzenia doradztwa w ramach projektu Drogowskaz na biznes 4.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wynajem sal konferencyjnych wraz z usługą cateringową i zapewnieniem uczestnikom komputerów na czas szkolenia oraz wynajem sal do przeprowadzenia doradztwa w ramach projektu Drogowskaz na biznes 4, zgodnie postanowieniami § 3 ust. 3 siwz, formularzem kalkulacji ceny ofertowej stanowiącym zał. nr 1A do siwz oraz projektem umowy zał.nr 3 do siwz. A. Wynajem 5 sal konferencyjnych na terenie miasta Ostróda na potrzeby szkoleń dla 17 os. x 5 grup szkoleniowych w ramach I i II tury projektu organizowanych przez Fundację Rozwoju Przedsiębiorczości ATUT zgodnie z harmonogramem - paragr. 3 ust. 3 siwz. Wymagania odnośne sali i wyposażenia: - Pomieszczenia klimatyzowane z możliwością zaciemnienia i zapewnienia oświetlenia sztucznego - Pomieszczenia gwarantujące pracę w warunkach wymaganych przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. - Pomieszczenia adekwatne do wielkości grupy - 17 os. - Każde pomieszczenie musi być wyposażone w sprzęt konferencyjny (projektor multimedialny, tablica flipchart, 3 mazaki, 8 ławek i 16 krzeseł w ustawieniu konferencyjnym dla uczestników szkolenia oraz stół i krzesło dla wykładowcy ) - Zapewniona obsługa techniczna ze strony wykonawcy - Zaplecze sanitarne: osobne toalety dla kobiet i mężczyzn oraz dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych - zaopatrzone w środki czystości typu papier toaletowy, ręczniki papierowe i mydło w płynie - Bezpłatne miejsca parkingowe w bezpośrednim sąsiedztwie wynajmowanych pomieszczeń (minimum 16 miejsc parkingowych) - Przedłużacz w każdej z sal - Zapewnienie poufnego, zamykanego na klucz miejsca do przechowywania dokumentów (dzienniki zajęć, listy obecności) - Zapewnienie miejsca na wywieszenie informacji o realizowanym szkoleniu i jego finansowaniu ze środków Unii Europejskiej - Bieżące utrzymywanie porządku i czystości w wynajmowanych pomieszczeniach, w tym bieżące uzupełnianie środków czystości w pomieszczeniach w.c. B. Usługa cateringowa w trakcie szkoleń, o których mowa w punkcie A dla 17 osób x 5 grup X 5 dni szkolenia (425 osobodni na każdą z tur) w postaci : - 1 przerwy kawowej, w ramach której należy zapewnić: kawę, herbatę, soki, wodę, ciastka kruche - 1 przerwy śniadaniowej, w ramach której należy zapewnić po dwie kanapki dla każdej z osób (w postaci pojedynczych kromek chleba, urozmaicone). C. Zapewnienie komputerów przenośnych dla 16 os. x 5 gr. x 2 tury do przeprowadzenia 2 dni zajęć szkoleniowych zgodnie z harmonogramem - paragr. 3 ust. 3 siwz, z wykorzystaniem komputerów. Każdy komputer powinien spełniać następujące parametry: - komputer przenośny - myszka - system operacyjny - arkusz kalkulacyjny - dokument tekstowy - wi-fi D. Wynajem sal na 320 godzin doradztwa indywidualnego (dla 2 os.). Przedmiotem zamówienia jest wynajem sal szkoleniowych na terenie miasta Ostróda (centrum) w ramach I i II tury projektu organizowanych przez Fundację Rozwoju Przedsiębiorczości ATUT zgodnie z harmonogramem - paragr. 3 ust. 3 siwz. Wymagania odnośne sali i wyposażenia: - Pomieszczenia klimatyzowane - Pomieszczenia gwarantującego pracę w warunkach wymaganych przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. - Pomieszczenia (sale) adekwatne do wielkości grupy - 2 os (doradca i uczestnik szkolenia). - Każde pomieszczenie wyposażone w stół i 2 krzesła - Zapewniona obsługa techniczna ze strony wykonawcy - Zaplecze sanitarne: osobne toalety dla kobiet i mężczyzn oraz dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych zaopatrzone w środki czystości typu papier toaletowy, ręczniki papierowe i mydło w płynie - Bezpłatne miejsca parkingowe w bezpośrednim sąsiedztwie wynajmowanych pomieszczeń (minimum 5 miejsc parkingowych) - Przedłużacz w każdej z sal - Serwis kawowy na każde życzenie doradcy i uczestnika (kawa, herbata, woda, ciastka ok. 250 zamówień). - Zapewnienie miejsca na wywieszenie informacji o realizowanym szkoleniu i jego finansowaniu ze środków Unii Europejskiej - Możliwość korzystania z korytarza (poczekalni) wyposażonego w minimum 5 krzeseł, - Dostęp do internetu - Możliwość korzystania z energii elektrycznej, - Udostępnienie poufnego, zamykanego na klucz miejsca do przechowywania dokumentów (dzienniki zajęć, listy obecności). - Bieżące utrzymywanie porządku i czystości w wynajmowanych pomieszczeniach, w tym bieżące uzupełnianie środków czystości w pomieszczeniach w.c..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.22.00.00 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne 72.50.00.00 - Komputerowe usługi pokrewne 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Realizacja przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowych warunków dotyczących posiadania wiedzy i doświadczenia. Spełnianie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pkt 2, o którym mowa w § 6 ust. 1 siwz. Niewykazanie spełniania warunku jw. spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 uPzp i uznanie jego oferty za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 uPzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowych warunków dotyczących dysponowania potencjałem technicznym. Spełnianie warunku dotyczącego posiadania potencjału technicznego zostanie ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pkt 3, o którym mowa w § 6 ust. 1 siwz. Niewykazanie spełniania warunku jw. spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 uPzp i uznanie jego oferty za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 uPzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowych warunków dotyczących dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Spełnianie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pkt 3, o którym mowa w § 6 ust. 1 siwz. Niewykazanie spełniania warunku jw. spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 uPzp i uznanie jego oferty za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 uPzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej. Spełnianie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pkt 4, o którym mowa w § 6 ust. 1 siwz. Niewykazanie spełniania warunku jw. spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 uPzp i uznanie jego oferty za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 uPzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1 do siwz); 2) Wypełniony i podpisany formularz kalkulacji ceny ofertowej (zał. nr 1A do siwz). 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców - wykonawca winien załączyć do oferty pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 4 do siwz. 4) W przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, do oferty należy załączyć oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania wynajętych sal w innych godzinach i dniach aniżeli wskazane w harmonogramie (paragr. 3 ust. 3 siwz), wyłącznie za zgodą Wykonawcy. 2. Zmiany harmonogramu (paragr. 3 ust. 3 siwz), o których mowa w pkt 1, nie powodujące zmiany terminu rozpoczęcia i zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia nie wymagają aneksu do umowy. Potwierdzeniem wprowadzenia zmian i modyfikacji będzie podpisanie przez Strony umowy zmienionego lub zmodyfikowanego harmonogramu. 3. Termin realizacji przedmiotu umowy, tj. rozpoczęcia lub zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia, może ulec zmianie w przypadku wystąpienia okoliczności, za które żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, tzw. siły wyższej. 4. Pod pojęciem siły wyższej Strony rozumieją okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności i podjęcia wszelkich działań w normalnych zakresie, nie mogą być przez Strony przewidziane oraz którym Strony nie mogą zapobiec, bądź się im przeciwstawić w sposób skuteczny. 5. Wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy z powodu okoliczności określonych w pkt 3 wymaga aneksu do umowy przedłużającego okres realizacji umowy o czas wstrzymania usługi. Strony nie ponoszą odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z umowy powstałych na wskutek siły wyższej. 6. Zamawiającemu przysługuje prawo ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia w przypadku: 1) ograniczenia liczby uczestników szkoleń z przyczyn niezależnych od Stron umowy; 2) wystąpienia trudności finansowych u Zamawiającego, w tym w przypadku ograniczenia lub utraty środków finansowych pochodzących z dofinansowania Unii Europejskiej, o którym mowa w § 2 ust. 1. 7. W przypadku ograniczenia zakresu rzeczowego, o którym mowa w ust. 4 pkt 1 i 2, wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia zostanie odpowiednio zmniejszone w oparciu o ceny jednostkowe określone w załączniku nr 2 do umowy. 7. Wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy za realizację przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 1, może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. Zmiana wynagrodzenia z uwagi na zmianę stawki podatku od towarów i usług VAT wymaga aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dnb4.atut.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ostródzkie Centrum Biznesu z siedzibą w Ostródzie 14-100 Ostróda ul. Jana III Sobieskiego 3c/57.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Ostródzkie Centrum Biznesu z siedzibą w Ostródzie 14-100 Ostróda ul. Jana III Sobieskiego 3c/57.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Projekt jest realizowany z dofinansowaniem ze środków Unii Europejskiej, tj. Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działanie 6.2 Wsparcie i promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia pt. Drogowskaz na biznes 4, w ramach umowy zawartej z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Olsztynie nr UDA-POKL.06.02.00-28-013/12-00 w dniu 15.03.2013r. w Olsztynie. 2. Termin wykonania zamówienia: od dnia 6 sierpnia 2013r. do dnia 30 kwietnia 2014r., w tym: turnus I od dnia 06.08.2013r. do dnia 12.08.2013r.; turnus II od dnia 08.04.2014r. do dnia 14.04.2014r.; doradztwo indywidualne tura I - od dnia 12.08.2013r. do dnia 04.09.2013r.; doradztwo indywidualne tura II - od dnia 15.04.2013r. do dnia 30.04.2014r. 3. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. 4. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem wyjątków określonych w uPzp, dla których bezwzględnie wymagana jest forma pisemna. 5. Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 6. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 20.07.2013r. 7. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął po upływie terminu składania wniosków, o którym mowa w pkt 6, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień, albo pozostawić wniosek bez rozpatrzenia. 8. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt 6. 9. Zamawiający jednocześnie przekaże treść zapytań wraz z wyjaśnieniami wszystkim wykonawcom, którym przekazano siwz, bez ujawniania źródła zapytania oraz zamieszcza ich treść na stronie internetowej www.dnb4.atut.org.pl/. 10. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.