eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Dęba › Przebudowa drogi powiatowej nr 1121R - Ul. Mickiewicza w Baranowie Sandomierskim - Etap II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-30

Nowa Dęba: Przebudowa drogi powiatowej nr 1121R - Ul. Mickiewicza w Baranowie Sandomierskim - Etap II
Numer ogłoszenia: 144223 - 2008; data zamieszczenia: 30.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatu Tarnobrzeskiego z siedzibą w Nowej Dębie, ul. Ogrodowa 20, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 015 8464910, fax 015 8463033.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/powiat/tarnobrzeski/zdp

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1121R - Ul. Mickiewicza w Baranowie Sandomierskim - Etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych (drogi) w terenie równinnym wraz z inwentaryzacją powykonawczą - 0,312 km Ręczne rozebranie chodników z kostki brukowej betonowej, ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej z wywiezieniem materiałów z rozbiórki na odl. do 1 km - 640,000 m2 Mechaniczna rozbiórka krawężników betonowych 15x30 cm wraz z ławą - z wywiezieniem materiałów z rozbiórki na odl. do 1 km - 320,000 m Rozebranie obrzeży betonowych z wywiezieniem materiałów z rozbiórki na odl. do 1 km - 320,000 m Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, grubość nawierzchni 8 cm z wywiezieniem materiałów z rozbiórki na odl. do 1 km - ŚCIEK - 40,400 m2 Mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa łamanego lub naturalnego, grubość warstwy 15 cm z wywiezieniem materiałów z rozbiórki na odl. do 1 km - ŚCIEK - 40,400 m2 Wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych na zimno: średnia grubość warstwy 4 cm, odwiezienie urobku na odl. 15 km - 385,500 m2 Regulacja pionowa studzienek rewizyjnych, z nadbudową wykonaną betonem - 8,000 szt. Regulacja pionowa kratek ściekowych ulicznych, z nadbudową wykonaną betonem - 6,000 szt. Regulacja pionowa studzienek telefonicznych, z nadbudową wykonaną betonem - 6,000 szt. Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych lub gazowych, z nadbudową wykonaną betonem - 9,000 szt. Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie w gruncie kat. II-IV - 680,400 m2 Wykonanie i zagęszczanie mechanicznie warstwy z piasku na poszerzeniach, grubość warstwy 10 cm - 680,400 m2 Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego naturalnego, w-wa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - zjazdy - 134,500 m2 Wykonanie podbudowy z chudego betonu B 15, pielęgnacja podbudowy przez posypanie piaskiem i polewanie wodą, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm - 40,400 m2 Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką grysowo-żwirową dowożoną z odl. 15 km - 390,075 t Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej grysowo-żwirowej dowożonej z odl. 15 km, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm - 1872,000 m2 Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm wraz z wykonaniem ławy z oporem z betonu B-10 - 355,960 m Wykonanie chodników z kostki brukowej o grubości 6 cm, szarej na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem - 505,500 m2 Wykonanie zjazdów w ciągu chodników oraz ścieku przykrawężnikowego z kostki brukowej o grubości 8 cm, kolorowej na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem - 174,900 m2 Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 320,000 m2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonych działalności lub czynności umożliwiające wykonanie zamówienia, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie Zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Członkowie Komisji przetargowej na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców dokonają oceny spełnienia wymaganych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie o spełnieniu warunków podmiotowych (art. 22 Pzp) - na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 2.2; - Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych (art. 24 Pzp) - na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 2.3; - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - Załącznik Nr 2.4 wraz z dokumentami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia a w szczególności: a)stosowne uprawnienia budowlane, b)wpis na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku powierzenia części zamówienia Podwykonawcy do oferty należy dołączyć: - Oświadczenie o Podwykonawcach przewidzianych do realizacji zamówienia - na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 2.5

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/powiat/tarnobrzeski/zdp

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatu Tarnobrzeskiego z siedzibą w Nowej Dębie, 39-460 Nowa Dęba, ul. Ogrodowa 20.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2008 godzina 08:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatu Tarnobrzeskiego z siedzibą w Nowej Dębie, 39-460 Nowa Dęba, ul. Ogrodowa 20.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.