eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Naprawa drukarek komputerowych w Oddziałach ZUS wBiłgoraju, Kielcach, Lublinie i Radomiu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-12

Lublin: Naprawa drukarek komputerowych w Oddziałach ZUS w: Biłgoraju, Kielcach, Lublinie i Radomiu.
Numer ogłoszenia: 144212 - 2013; data zamieszczenia: 12.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie , ul. Tomasza Zana 36,38c, 20-601 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5357402, faks 081 5357402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa drukarek komputerowych w Oddziałach ZUS w: Biłgoraju, Kielcach, Lublinie i Radomiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia, o wartości szacunkowej poniżej 130 000 euro, jest naprawa drukarek komputerowych w Oddziałach ZUS w: Biłgoraju, Kielcach, Lublinie i Radomiu. Zapewnienie niezbędnych narzędzi oraz części zamiennych i osób zdolnych zrealizować zamówienie leży po stronie wykonawcy; 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5. szczegółowo poniżej opisanych zadań. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na dowolną ilość zadań: 2.1.zadanie nr 1 pn.: Naprawa drukarek komputerowych w Oddziale ZUS w Biłgoraju, ul. T. Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj; 2.2.zadanie nr 2 pn.: Naprawa drukarek komputerowych w Oddziale ZUS w Kielcach, ul. Piotrkowska 27, 25-510 Kielce; 2.3.zadanie nr 3 pn.: Naprawa drukarek komputerowych w Oddziale ZUS w Lublinie, ul. T. Zana 36, 38C, 20-601 Lublin; 2.4.zadanie nr 4 pn.: Naprawa drukarek komputerowych w Oddziale ZUS w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A, 26-600 Radom; 2.5.zadanie nr 5 pn.: Naprawa drukarek komputerowych Kyocera FS-9100 DN w Oddziałach ZUS w Biłgoraju, w Kielcach, w Lublinie i w Radomiu Uwaga! Wszystkie postanowienia ogłoszenia dotyczą każdego zadania, chyba że treść postanowienia stanowi inaczej; 3. Szczegółowy zakres i warunki realizacji przedmiotu zamówienia opisane są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ); 4. WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ: Kody CPV: 50.32.30.00-5 Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych 5. Wymagany termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy (nie wcześniej niż od 01.05.2013 r.) do 31.12.2014r. (dotyczy zadania nr 1, 2, 4 i 5). W przypadku zadania nr 3 - okres realizacji zamówienia - od daty zawarcia umowy (nie wcześniej niż od 01.06.2013 r.) do 31.12.2014 r; 6. Nie przewiduje się zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.30.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży wraz zofertą stosowne oświadczenie (z art. 22 ust. 1 ustawy), o którym mowa w pkt. III.4.1 ogłoszenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży wraz zofertą stosowne oświadczenie (z art. 22 ust. 1 ustawy), o którym mowa w pkt. III.4.1 ogłoszenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży wraz zofertą stosowne oświadczenie (z art. 22 ust. 1 ustawy), o którym mowa w pkt. III.4.1 ogłoszenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży wraz zofertą stosowne oświadczenie (z art. 22 ust. 1 ustawy), o którym mowa w pkt. III.4.1 ogłoszenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży wraz zofertą stosowne oświadczenie (z art. 22 ust. 1 ustawy), o którym mowa w pkt. III.4.1 ogłoszenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.W przypadku oferty wspólnej (np. konsorcjum ): a/ spełnianie warunków udziału w postępowaniu, będzie oceniane łącznie. b/ oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy), składa pełnomocnik wykonawcy; przy czym pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty, c/ brak podstaw do wykluczenia musi wykazać każdy ze składających ofertę wspólną poprzez złożenie wraz z ofertą dokumentów, o których mowa w ppkt. III.3.2.3. 3.Zamawiający żąda, jako dokumentu niezbędnego do przeprowadzenia postępowania, złożenia wraz z ofertą informacji wykonawcy ( zgodnie z wzorem załączonym do SIWZ) o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (o czym mowa w art. 22 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp), a w przypadku przynależności - listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej co wykonawca.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

opisane w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, ZUS Oddział w Lublinie, 20-601 Lublin, ul. T. Zana 38C , piętro IX, pokój nr 914 - budynek 38C..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2013 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, piętro IX, pok. 904 lub 914 -budynek 38C..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) zamieszczona będzie na stronie internetowej Zamawiającego: www.zus.pl od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych (ogłoszenie będzie opublikowane w dniu 12.04.2013r. na portalu UZP) do upływu terminu składania ofert; 2. SIWZ w wersji papierowej (bezpłatna) można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, ZUS Oddział w Lublinie, 20-601 Lublin, ul. T. Zana 38C , piętro IX, pokój nr 914 - budynek 38C lub otrzymać pocztą; 3. Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: Włodzimierz Koczkodaj tel/fax: (81) 535-77-94 oraz i Jarosław Kaliński - tel: (81) 535-77-34 w godz. 07:15 -15:15; 4. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie - cena napraw standardowych - 85%; cena za 1rbg przy naprawach niestandardowych - 15%; 5. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.04. 2013r. o godzinie 12:30 w siedzibie Zamawiającego, piętro IX, pok. Nr 914 - budynek przy ul T. Zana 38C; 6. Termin związania ofertą - 30 dni od daty składania ofert - bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert; 7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej; 8. Ustanawianie dynamicznego systemu zakupów - nie dotyczy niniejszego zamówienia; 9. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia, o których mowa w art. 151a ustawy; 10. Zamawiający nie przewiduje wymagań związanych z realizacją zamówienia (o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy), tj. dotyczących zatrudnienia osób bezrobotnych i młodocianych w celu przygotowania zawodowego, niepełnosprawnych i innych , o których mowa w przepisach o zatrudnieniu socjalnym lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego; 11. Zamawiający ustala faksową formę przekazywania informacji, oświadczeń, wniosków, zawiadomień (nr faksu: 81 535-77-94); przy czym każda ze stron, na żądanie drugiej, potwierdzi niezwłocznie fakt otrzymania korespondencji. W przypadku braku możliwości komunikacji faksowej dopuszcza się formę elektroniczną (koczkodajw@zus.pl). Niezależnie od powyższego ustalenia zawsze dopuszczalna jest forma pisemna ( w szczególności forma ta dotyczy oferty i dokumentów składanych jako uzupełnienie oferty na wezwanie zamawiającego) z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie. W zakresie określonym ustawą, Zamawiający będzie zamieszczał dokumenty i informacje dotyczące niniejszego postępowania na stronie internetowej www.zus.pl.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.