eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radków › Remont dróg stanowiących własność Gminy Radków położonych w miejscowości Ścinawka Dolna oznaczonych geodezyjnie jako działki 372 km 0+000-0+330  i 347 - km 0+000-0+335 oraz 385 - km 0+000-0+150;w Ścinawce Średniej 894,895, 897 - km 0+000-0+410  i 867,486)4 - km 0+000-0+430; w Ratnie Dolnym 711,41)2,41)1 km 0+000-0+400

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-08

Radków: Remont dróg stanowiących własność Gminy Radków położonych w miejscowości Ścinawka Dolna oznaczonych geodezyjnie jako działki 372 km 0+000-0+330  i 347 - km 0+000-0+335 oraz 385 - km 0+000-0+150;w Ścinawce Średniej 894,895, 897 - km 0+000-0+410  i 867,486)4 - km 0+000-0+430; w Ratnie Dolnym 711,41)2,41)1 km 0+000-0+400
Numer ogłoszenia: 144184 - 2012; data zamieszczenia: 08.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radków , ul. Rynek 1, 57-420 Radków, woj. dolnośląskie, tel. 074 8735000, faks 074 8735015.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radkowklodzki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg stanowiących własność Gminy Radków położonych w miejscowości Ścinawka Dolna oznaczonych geodezyjnie jako działki 372 km 0+000-0+330  i 347 - km 0+000-0+335 oraz 385 - km 0+000-0+150;w Ścinawce Średniej 894,895, 897 - km 0+000-0+410  i 867,486)4 - km 0+000-0+430; w Ratnie Dolnym 711,41)2,41)1 km 0+000-0+400.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywany zakres prac: 1. Remont drogi stanowiącej własność Gminy Radków położonej w miejscowości Ścinawka Dolna oznaczonej geodezyjnie jako działka 372 km 0+000-0+330 a) wymiana istniejącego przepustu rurowego żelbetowego b) wzmocnienie i wyprofilowanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym o gr. warstwy śr. 10-20cm c) wykonanie nowej nawierzchni z mas mineralno asfaltowych (w-wa wiążąca gr. 4cm, w-wa ścieralna gr. 4cm) odbudowa zjazdów na posesje z wykonaniem nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej gr. 5cm 2. Remont drogi stanowiącej własność Gminy Radków położonej w miejscowości Ścinawka Dolna oznaczonej geodezyjnie jako działka 347 - km 0+000-0+335 a) wymiana istniejących przepustów rurowych pod drogą b) rozebranie istniejącej podbudowy i korytowanie w celu obniżenia niwelety drogi - na odcinku 55mb c) wykonanie nowej w-wy odsączającej i podbudowy z kruszywa łamanego na odc. 55mb d) wzmocnienie i wyprofilowanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym o gr. warstwy śr. 15cm e) wykonanie nowej nawierzchni z mas mineralno asfaltowych (w-wa wiążąca gr. 4cm, w-wa ścieralna gr. 4cm) f) ustawienie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem g) formowanie i zagęszczenie poboczy z kruszywa łamanego 3.Remont drogi stanowiącej własność Gminy Radków położonej w miejscowości Ścinawka Dolna oznaczonej geodezyjnie jako działka 385 - km 0+000-0+150 a) ścięcie skarp w celu poszerzenia drogi b) wykonanie korytowania na poszerzeniach 15cm c) wykonanie korytowania na całej szerokości jezdni 10cm d) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego w dwóch warstwach e) wykonanie nowej nawierzchni z mas mineralno asfaltowych (w-wa wiążąca gr. 4cm, w-wa ścieralna gr. 4cm) f) ułożenie ścieku z korytkowego z elementów betonowych o szer. 60cm na ławie betonowej g) umocnienie skarp płytami ażurowymi typu Meba 4.Remont drogi stanowiącej własność Gminy Radków położonej w miejscowości Ścinawka Średnia  oznaczonej geodezyjnie jako działki  894,895, 897 - km 0+000-0+410 a) korytowanie pod całą konstrukcję ciągu pieszego b) ustawienie krawężników na ławie betonowej c) ustawienie obrzeży na ławie betonowej d) wzmocnienie podłoża poprzez wykonanie warstwy z gruntu stabilizowanego cementem gr.15cm e) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr.15cm f) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej typu Behaton bezfazowej gr. 8cm na podsypce cem.piaskowej g) budowa przepustu o śr. 100cm z rur żelbetowych z wykonaniem ścianek czołowych z kamienia g) umocnienie skarp i dna rowu płytami ażurowymi typu Jomb h) montaż poręczy rurowych z pochwytem i przeciągiem 5.Remont drogi stanowiącej własność Gminy Radków położonej w miejscowości Ścinawka Średnia  oznaczonej geodezyjnie jako działki  867,486)4 - km 0+000-0+430: a) rozebranie istn. nawierzchni bitumicznej b) korytowanie pod poszerzenia i nową konstrukcję drogi c) wykonanie w-wy odsączającej d) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego e) wykonanie nowej nawierzchni z mas mineralno asfaltowych (w-wa wiążąca gr. 4cm, w-wa ścieralna gr. 4cm) f) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej typu holand gr. 8cm na podsypce cem.piaskowej g) ułożenie ścieku z korytkowego z elementów betonowych o szer. 60cm na ławie betonowej h) umocnienie skarp płytami ażurowymi typu Meba i) ustawienie krawężników na ławie betonowej j) ustawienie obrzeży na ławie betonowej k) montaż odwodnienia liniowego z rusztem żeliwnym klasy D400 l) budowa ściany oporowej monolitycznej wys. 1,0m 6. Remont drogi stanowiącej własność Gminy Radków położonej w miejscowości Ratno Dolne oznaczonej geodezyjnie jako działki  711,41)2,41)1 km 0+000-0+400 a) korytowanie pod nową konstrukcję drogi b) wykonanie w-wy odsączającej c) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego d) wykonanie nowej nawierzchni z mas mineralno asfaltowych (w-wa wiążąca gr. 4cm, w-wa ścieralna gr. 4cm) e) ułożenie ścieku z korytkowego z elementów betonowych o szer. 60cm na ławie betonowej f) umocnienie dna i skarp rowów płytami ażurowymi typu Meba g) montaż odwodnienia liniowego z rusztem żeliwnym klasy D400 h) budowa ściany oporowej kamiennej wys. 1,5m i) budowa przepustów z rur żelbetowych o śr. 40 i 50cm pod drogą j) brukowanie skarp i dna rowu kamieniem naturalnym gr. 20cm na podbudowie betonowej k) wykonanie narzutu z kamienia ciężkiego o śr. 30 - 50cm- montaż poręczy rurowych z pochwytem i przeciągiem 2.Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia wymieniony w punkcie 2.1 siwz stanowią załączniki: Załącznik nr 9 do SIWZ- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załączniki od nr 10 do nr 16 do SIWZ - Dokumentacja projektowa Załączniki od nr 1A do Nr 1F do SIWZ - Przedmiary robót Załącznik nr 1G do SIWZ- kosztorys ofertowy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane tożsame z przedmiotem zamówienia o łącznej wartości min. 900.000 zł brutto w tym jedna, w ramach której wykonano nawierzchnie z mieszanek min.-asfaltowych w ilości min. 4000m2 i nawierzchnie z kostki betonowej min. 1400m2 Wykonawca musi podać rodzaj, wartości tych robót, daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokument potwierdzający, że wykazane roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana, na podstawie oświadczenia dołączonego przez Wykonawcę do oferty - załącznik nr 7 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Wykonawca zobowiązany jest dysponować potencjałem technicznym gwarantującym przeprowadzenie robót zgodnie z zasadami określonymi w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych ( SST).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, wymaganymi przepisami ustawy Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2006 nr 83 poz. 578 z późn. zm), lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego. Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana, na podstawie oświadczeń dołączonych przez Wykonawcę do oferty - załączniki nr 4 i 5 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w niżej wymienionych przypadkach: 1.Zmian osób wyznaczonych przez strony do nadzoru nad realizacją przedmiotu umowy. W przypadku konieczności zmiany osób wyznaczonych do nadzoru nad realizacją przedmiotu umowy strony mają prawo do wprowadzenia tej zmiany w umowie. Strony umowy o każdej zmianie wyznaczonych osób niezwłocznie powiadamiają się wzajemnie. Szkody powstałe w wyniku niedopełnienia tego obowiązku obciążają stronę zobowiązaną. W przypadku zmian, wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia osoby, co najmniej o takich samych kwalifikacjach i doświadczeniu. Wykonawca nie może wprowadzać zmian w składzie bez uzyskania wcześniejszej pisemnej zgody Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca nie będzie mógł zapewnić osoby, o co najmniej równoważnych kwalifikacjach i doświadczeniu, zamawiający może albo podjąć decyzję o odstąpieniu od umowy, jeżeli jej właściwa realizacja jest zagrożona, lub jeżeli w jego opinii nie zachodzi takie ryzyko, może pisemnie zaakceptować proponowaną osobę. Wykonawca musi z własnej inicjatywy zaproponować zastępstwo w przypadku śmierci, choroby lub wypadku, lub innej przyczyny wyłączającej możliwość pracy osoby nadzorującej prace objęte umową. Zamawiający może żądać zmiany osoby, jeżeli w jego opinii osoba ta jest nieefektywna lub nie wywiązuje się z obowiązków wynikających z umowy. 2 .Zmian osób reprezentujących strony umowy. W przypadku zmian osób uprawnionych do reprezentowania zamawiającego lub wykonawcy strony dokonają stosownych zmian w umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: radkow.biuletyn.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Radków, Rynek 1, 57-420 Radków, w dni robocze, w godz. od 8.00 - 15.00, pok nr 2b.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Radków, Rynek 1, 57-420 Radków pokój nr 13 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.