Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-17
Strzyżów: Remont zachowawczy polegający na konserwacji elewacji budynku dworu i oficyny w Wiśniowej, konserwacji stolarki okiennej z częściową wymianą zużytych elementów od strony północnej, konserwacji portyku i elementów kamiennych dworu, wymianie rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich w budynku dworu - I etap - konserwacja elewacji i wymiana rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich w budynku dworu
Numer ogłoszenia: 144171 - 2007; data zamieszczenia: 17.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Strzyżowski, ul. Przecławczyka 15, 38-100 Strzyżów, woj. podkarpackie, tel. 017 2765000, fax 017 2765000 w. 13.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzyzow.un.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont zachowawczy polegający na konserwacji elewacji budynku dworu i oficyny w Wiśniowej, konserwacji stolarki okiennej z częściową wymianą zużytych elementów od strony północnej, konserwacji portyku i elementów kamiennych dworu, wymianie rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich w budynku dworu - I etap - konserwacja elewacji i wymiana rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich w budynku dworu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: konserwację elewacji i wymianę rynien i rur spustowych oraz obróbki blacharskie w budynku dworu w Wiśniowej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wykonawca musi spełniać wymogi art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2.; 2) Wykonawca musi wskazać na stanowisko kierownika budowy osobę (osoby) posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie konstrukcji budowlanych oraz przynależącą do Izby Inżynierów Budownictwa; 3) Wykonawca musi posiadać dostęp do środków finansowych o wysokości nie mniejszej niż 200.000,00 PLN.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia budowlane kierownika (kierowników) budowy w zakresie konstrukcji budowlanych oraz zaświadczenie o przynależności do Izby 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięce przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strzyzow.com.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Strzyżowie, ul. Przecławczyka 15, 38-100 Strzyżów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Strzyżowie, ul. Przecławczyka 15, 38-100 Strzyżów, pok. nr 109 - Kancelaria ogólna..
IV.3.5) Termin związania ofertą: 08.10.2007.
INNE PRZETARGI STRZYŻÓW
- "Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Żyznowie"
- "Budowa infrastruktury sportowej na terenie gminy Strzyżów" - boisko treningowe
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1323 R Frysztak - Gogołów - Klecie w m. Frysztak w km 0+000 - 0+900 wraz z poprawą warunków bezpieczeństwa pieszych.
więcej: przetargi STRZYŻÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ WRAZ Z BUDOWĄ PODJAZDU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z ZADASZENIEM, REMONT BUDYNKU GOSPODARCZEGO ORAZ (..) (MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KLENICY)
- Konserwacja uszkodzonych i przeciekających obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych oraz kominów I Liceum Ogólnokształcącego im. B. Limanowskiego w Warszawie, ul. Felińskiego 15
- Rewitalizacja zabytkowego spichlerza w miejscowości Wybrzeże
- Wykonanie remontu korytarza w przyziemiu oraz gabinetu zabiegowego Oddziału Okulistyki w budynku głównym Szpitala w Nysie
- "Konserwacja i zabezpieczenie murów kościoła w dawnym Zespole Klasztornym Karmelitów Bosych w Zagórzu"
- REMONT DREWNIANEJ ZEWNĘTRZNEJ STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W BRZEGU przy ul. Bolesława Chrobrego 31, 49-300 Brzeg
więcej: Roboty renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.