Ogłoszenie z dnia 2007-08-17
Gdańsk: Osuszenie fudamentów budynku biurowego, remont kanalizacji deszczowej
i zagospodarowanie terenu Urzędu Statystycznego w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 144169 - 2007; data zamieszczenia: 17.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Statystyczny w Gdańsku, ul. Danusi 4, 80-434 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 7683130, fax 058 7683270.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.stat.gov.pl/gdansk
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Osuszenie fudamentów budynku biurowego, remont kanalizacji deszczowej i zagospodarowanie terenu Urzędu Statystycznego w Gdańsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: 1. Osuszenie ścian fundamentowych budynku biurowego; 2. Osuszenie terenu wokół budynku; 3. Remont kanalizacji deszczowej; 4. Rozbiórka garażu i kanału samochodowego; 5. Roboty nawierzchniowe i ogrodzenie posesji Urzędu Statystycznego w Gdańsku przy ul. Danusi 4. 6. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem został określony w załącznikach do SIWZ, które obejmują: - dokumenty projektowe (projekty budowlane i wykonawcze) - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - przedmiary robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu Oryginalny kod CPV: 29.52.12.41 - Drenaże Kod CPV wg słownika 2008: 43.12.41.00 - Drenaże Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wyskości 5000,00 zł. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wniesione w następujących formach: 1. pieniądzu 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach SKOK, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3. gwarancjach bankowych 4. gwarancjach ubezpieczeniowych 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz.1158). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania oferty..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnej z zakresem przedmiotu zamówienia określonym w niniejszym postępowaniu. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny niezbędny do wykonywania zamówienia i udokumentują wykonanie (rozpoczęcie i zakończenie) w okresie ostatnich pięciu lat, licząc od upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonanie, co najmniej 2 (dwóch) zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł. (słownie: pięćset tysięcy zł.) 1.3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i udokumentują, że minimum jedna osoba, (która będzie wykonywać zamówienie) posiada uprawnia do kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej oraz posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku, gdy Wykonawca będzie realizował część przedmiotu zamówienia poprzez wskazanego w ofercie podwykonawcę, może w ofercie przedstawić dokumenty potwierdzające posiadanie stosownych kwalifikacji przez wskazanego podwykonawcę. 1.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i udokumentują wielkość przychodu w każdym roku, w latach obrotowych 2004, 2005 i 2006 (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) w wysokości nie mniejszej niż 5 mln. zł. (słownie: pięć milionów złotych) dołączając odpis poświadczonych sprawozdań finansowych za te lata. 1.5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 1.6. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, a także dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, których żąda Zamawiający. 3. Wykonawca składając ofertę na realizację zamówienia określonego w niniejszym SIWZ, zobowiązany jest wskazać części zamówienia, które zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wypełni formularz oświadczenia o podwykonawcach i wyszczególni części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy lub podwykonawcom. 4. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez wykonawcę wyszczególnionych w pkt. VI. SIWZ. 5. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 6. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymaga się złożenia oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy i przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605), mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Złożona przez Wykonawcę oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Wycenione przedmiary robót - kosztorysy ofertowe opracowane metodą szczegółową w oparciu o dokumentacje projektowe i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 2. Potwierdzenie wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł. - w formach przewidzianych w pkt. VII. 2. 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i że nie podlega wykluczeniu o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Aktualny odpis (tzn. zgodny ze stanem faktycznym) z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w którym potwierdza się prawo Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym oraz stwierdza się, że zakres jego działalności odpowiada profilowi zamówienia, a także wskazuje się osoby upoważnione do dokonywania w imieniu Wykonawcy czynności prawnych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Informację z Krajowego Rejestru Karnego wydaną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 oraz w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Aktualne zaświadczenie wystawione przez właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie, umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie, zakres robót przewidzianych do wykonania przez każdego z nich, sposób odpowiedzialności (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców). W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców występujących wspólnie musi udokumentować oddzielnie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Oświadczenie o wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, licząc do upływu terminu składania ofert, robotach o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia, łącznie z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 9. Oświadczenie o kwalifikacjach osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, łącznie z kopiami dokumentów, potwierdzających spełnienie wymagań określonych w pkt. V. 1. 3. SIWZ. 10. Oświadczenie o sprzęcie użytym do wykonania zamówienia. 11. Oryginał lub kopię sprawozdania finansowego za lata obrotowe 2004, 2005 i 2006, lub w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty za lata 2004, 2005 i 2006. 12. Oryginał lub kopię aktualnej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 13. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy lub podwykonawcom. 14. Parafowany na wszystkich stronach projekt umowy wraz z harmonogramem robót. 15. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4 i 6 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 16. Jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo posiadające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku złożenia kserokopii, pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem. Zamawiający może przed podpisaniem umowy zażądać do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0,7
- 2. udzielona gwarancja - 0,2
- 3. termin wykonania zamówienia - 0,1
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stat.gov.pl/gdansk
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia oraz dokumentacja techniczna jest do wglądu w siedzibie zamawiajacego: Urząd Statystyczny w Gdańsku 80-434 Gdańsk ul. Danusi 4, pok 106, I piętro..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Statystyczny w Gdańsku 80-434 Gdańsk ul. Danusi 4, pok.204 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Bocheńskie Błoto" - koszenie trzcinowiska na torfowisku.
- Wycinka odrośli drzew i krzewów oraz koszenie trzciny - rezerwat Kruszynek
- Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora do tych badań - znak sprawy Adm 12/2024
- Świadczenie usług przeglądu, konserwacji i naprawy sprzętu przeciwpożarowego wraz z dostawą nowego wyposażenia przeciwpożarowego na potrzeby Uniwersytetu Gdańskiego
- Dostawa odczynników oraz dostawa części zużywalnych i zamiennych wraz z serwisem i przeglądem technicznym do aparatów Zamawiającego - Adm 11/2024
- Dostawa i montaż 1600 sztuk podzielników kosztów ogrzewania wraz z corocznymi odczytami w 370 lokalach mieszkalnych 03/ZP/TP/24
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33 (2)
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- Remont schodów w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
więcej: Drenaże »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.