eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa urządzeń i akcesoriów informatycznych, oprogramowania oraz przedłużenie gwarancji i licencji.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-03

Lublin: Dostawa urządzeń i akcesoriów informatycznych, oprogramowania oraz przedłużenie gwarancji i licencji.
Numer ogłoszenia: 144167 - 2012; data zamieszczenia: 03.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Urząd Pracy w Lublinie , ul. Niecała 14, 20-080 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 466 5200, faks 081466 5201.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń i akcesoriów informatycznych, oprogramowania oraz przedłużenie gwarancji i licencji..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia: Urządzenie dyskowe do archiwizacji danych- 1 sztuka; Część II zamówienia: Biblioteka taśmowa wraz z oprogramowaniem archiwizacyjnym - 1 sztuka; Część III zamówienia: Przedłużenie gwarancji i umowy serwisowej na serwery typu BLADE; Część IV zamówienia: Przedłużenie licencji na urządzenia firmy Fortinet; Część V zamówienia: Zasilacz awaryjny wraz z oprogramowaniem - 1 sztuka; Część VI zamówienia: Urzadzenie sieciowe - switch- 1 sztuka; Część VII zamówienia: Drukarka- 1 sztuka; Częśc VIII zamówienia: Urządzenie wielofunkcyjne - 1 sztuka; Część IX zamówienia: Projektor multimedialny - 1 sztuka; Częśc X zamówienia: Notebook z oprogramowaniem - 1 sztuka; Część XI zamówienia: Oprogramowanie antywirusowe; Część XII zamówienia: Części i akcesoria komputerowe..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.32.90.00-0, 30.23.31.60-0, 48.71.00.00-8, 72.59.10.00-4, 31.43.10.00-6, 32.42.00.00-3, 30.23.21.10-8, 38.65.21.00-1, 30.21.31.00-6, 48.00.00.00-8, 30.23.72.70-2, 30.23.74.10-6, 48.76.10.00-0, 31.22.41.00-3, 32.58.11.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w pkt III.3.1 winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie. Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w pkt III.3.2 winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku; Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w pkt III.3.3 winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca spełni niniejszy warunek, jeżeli: dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku; Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia-nie spełniaW przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w pkt III.3.4 winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w pkt III.3.5 winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Pisemne zobowiązanie, o którym mowa powyżej należy złożyć w formie oryginału. W przypadku składania dokumentów innych niż pisemne zobowiązanie Zamawiający dopuszcza złożenie niniejszych dokumentów w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 2.1. Oświadczenie wymagane w pkt III.4.2 winien złożyć odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dopuszcza się złożenie oświadczenia podpisanego przez pełnomocnika działającego w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 2.2. Oświadczenie i dokumenty wymienione w punkcie III.4.1 i III.6.1 oraz Formularz Oferty są składane przez Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Poza dokumentami wymienionymi w punkcie 2.1 i 2.2 winni załączyć do oferty pełnomocnictwo. Wyżej wymienione dokumenty, wskazane w pkt III.4.2 winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. 5. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć podpisaną przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli Wykonawcy upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. Pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osobę uprawnioną ze strony Wykonawcy, powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mup.bip.lublin.eu w zakładce Zamówienia Publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Urząd Pracy w Lublinie ul. Niecała 14, 20-080 Lublin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Miejski Urząd Pracy w Lublinie ul. Niecała 14, 20-080 Lublin, pokój nr 101 (kancelaria urzędu).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 2. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Urządzenie dyskowe do archiwizacji danych - 1 sztuka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie dyskowe do archiwizacji danych - 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.32.90.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Biblioteka taśmowa wraz z oprogramowaniem archiwizacyjnym - 1 sztuka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Biblioteka taśmowa wraz z oprogramowaniem archiwizacyjnym. 2. Dodatkowo należy dostarczyć 2 szt. modułów SFP HP AJ716A lub równoważne. Za równoważny będzie uznany sprzęt o tych samych parametrach elektrycznych, logicznych i mechanicznych 3. Biblioteka powinna posiadać złącze FC duplex. W przypadku innego złącza należy uwzględnić dostarczenie 2szt. kabli z możliwością podłączenia do sieci SAN za pomocą złącza FC duplex Multimode. Kable powinny mieć długość min. 5m 4. Dodatkowo taśmy LTO-4 RW w ilości (liczba slotów - 1) + jedna taśma czyszcząca wszystkie wspierane przez producenta urządzenia do pracy w zamawianej bibliotece 5. Zeszyt samoprzylepnych kodów kreskowych dla taśm LTO-4 RW i taśm czyszczących, rozpoznawanych przez urządzenie, w ilości min. 100 etykiet dla taśm RW i 10 dla taśm czyszczących.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.60-0, 48.71.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedłużenia gwarancji i umowy serwisowej na serwery typu BLADE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedłużenia gwarancji i umowy serwisowej na serwery typu BLADE, półkę BLADE, macierz dyskową EVA 4400 oraz switche SAN zgodnie z poniższymi part numberami: 1. UE492PE - od dnia 14.01.2013; 2. UQ320PE - od dnia 27.01.2013; 3 UQ350PE - od dnia 18.01.2013; 4. UE723PE - od dnia 28.12.2012; 5. UE723PE - od dnia 28.12.2012; 6. U0J46PE - od dnia 14.01.2013; 7. U0J46PE - od dnia 14.01.2013; 8. U0J46PE - od dnia 16.07.2013. Podane daty są datami kiedy upływa obowiązująca umowa serwisowa i jej przedłużenie musi nastąpić bez ponoszenia kosztów płatnych serwisów zerowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.59.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 28.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przedłużenie licencji na urządzenia firmy Fortinet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedłużenie licencji na urządzenia firmy Fortinet: I. Aktualizacja licencji dla klastra dwóch urządzeń FortiGate 200B (FortiCare 8x5 Bundle Renewal) na okres 12 miesięcy od dnia 06.08.2012r obejmująca: 1. Aktualizację oprogramowania systemowego oraz oprogramowania i sygnatur dla modułów antywirusowego, wykrywania i blokowania włamań (IPS), antyspamowego, filtracji stron WWW wraz z dostępem do stron producenta 2. Usługę wsparcia telefonicznego lub online świadczona w trybie 8x5 tj. w dni robocze w godzinach pracy 3. Gwarancję do urządzeń na okres 12 miesięcy od dnia 06.08.2012 r. II. Aktualizacja licencji dla urządzenia FortiAnalyzer 100C ( 8x5 Enhanced FortiCare ) na okres 12 miesięcy od dnia 22.11.2012 r obejmująca: 1. Aktualizację oprogramowania systemowego wraz z dostępem do stron producenta 2. Usługę wsparcia telefonicznego lub online świadczona w trybie 8x5 tj. w dni robocze w godzinach pracy 3.Gwarancję do urządzenia na okres 12 miesięcy od dnia 22.11.2012 r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.59.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 06.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zasilacz awaryjny wraz z oprogramowaniem - 1 sztuka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zasilacz awaryjny wraz z oprogramowaniem - 1 sztuka . Wyposażenie dodatkowe: kabel szeregowy RS232 (DB9), klamry do montażu w szafach przemysłowych rack 19, szyny do montażu w szafie rack 19.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.43.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Urządzenie sieciowe - switch - 1 sztuka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie sieciowe - switch - 1 sztuka..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Drukarka - 1 sztuka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka - 1 sztuka. W zestawie muszą się znaleźć: instrukcja w języku polskim, płyta ze sterownikami do urządzenia, przewód: zasilający o długości co najmniej 1,8 m i przewód USB o długości co najmniej 2 m..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Urządzenie wielofunkcyjne - 1 sztuka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie wielofunkcyjne- 1 sztuka. W zestawie muszą się znaleźć: instrukcja w języku polskim, płyta ze sterownikami do urządzenia, przewód: zasilający o długości co najmniej 1,8 m i przewód USB o długości co najmniej 2 m..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Projektor multimedialny - 1 sztuka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projektor multimedialny - 1 sztuka. Wraz z urządzeniem dostarczone musza być w zestawie: pilot, laserowy wskaźnik ekranowy (może być zintegrowany z pilotem), kabel zasilający, kabel D-Sub VGA o długości 5 m, osłona obiektywu, torba do przenoszenia, instrukcja obsługi w języku polskim.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Notebook z oprogramowaniem - 1 sztuka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Notebook - 1 sztuka; 2.Oprogramowanie; 3.W zestawie musi znajdować się: zasilacz, bateria podstawowa, torba do przenoszenia, przewodowa myszka optyczna USB z rolką..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.00.00.00-8, 30.23.72.70-2, 30.23.74.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Oprogramowanie antywirusowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie antywirusowe. Uaktualnienie posiadanych już licencji na oprogramowanie antywirusowe NOD32 Business Edition Suite dla stacji roboczych i serwerów plików dla 200 użytkowników i konsolę administracyjną na okres 1 roku, aktywną od terminu uzgodnionego z Zamawiajacym, nie wcześniej niż od dnia 17.10.2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.76.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 17.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Części i akcesoria komputerowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kabel-przedłużacz USB 2.0 zakończony z jednej stron wtykiem typu A żeńskim, z drugiej strony gniazdem typu A męskim. - o długości co najmniej 2 m - 3 sztuki - o długości co najmniej 3 m - 2 sztuki 2. Przewód UTP - linka miedziana kat. 5e, 4x2, 24AWG, wewnętrzny, kolor żółty długość : 305m 3. Wtyk końcówka RJ45 na kabel UTP (linka /drut) z nakładką (kapturkiem) uniwersalna końcówka służąca do łączenia różnego typu sprzętu sieciowego (routerów, switchów, itp.) grubość złocenia styków min. 6 ?m 8 styków - ilość: 100 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.22.41.00-3, 32.58.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.