eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gościno › Odbudowa urządzeń melioracyjnych 2016.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-12

Gościno: Odbudowa urządzeń melioracyjnych 2016.
Numer ogłoszenia: 144164 - 2016; data zamieszczenia: 12.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 150763 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gościno, ul. IV Dywizji Wojska Polskiego 63, 78-120 Gościno, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3512517, 3512552, faks 094 3512552.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL LP.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa urządzeń melioracyjnych 2016..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest odbudowa urządzeń melioracyjnych na terenie Nadleśnictwa Gościno w 2016 roku. 2. Roboty polegają na konserwacji rowów melioracyjnych w celu zapewnienia drożności cieków oraz odpływu wód z urządzeń melioracyjnych znajdujących się w leśnictwach Nadleśnictwa Gościno. 3. Zakres robót obejmuje m.in: ręczne wykoszenie porostów i karczowanie gęstych krzaków i podszycia koryt rowów i skarp oraz odłożeniem roślinności poza skarpy rowu wraz z oczyszczeniem terenu po wycince. Przy realizacji robót należy zwrócić uwagę, aby wykoszona roślinność nie spowodowała zatorów, obmycia skarp i brzegów. Gałęzie leżące w korycie rowu, wycięte krzaki oraz skoszoną trawę i porosty należy ułożyć poza skarpy rowu. Odmulenie ręczne lub mechaniczne dna rowów melioracyjnych. Urobek należy równomiernie ułożyć poza skarpy rowu: po obu stronach rowu na powierzchniach leśnych oraz jednostronnie (od strony lasu) na rowach przydrożnych, a po przeschnięciu rozplantować. 4. Z uwagi na zanikowy charakter robót, prace należy wykonać odcinkami w pełnym zakresie prac tj. wykoszenie i wygrabienie roślinności z dna i skarp, odmulenie i rozplantowanie odkładu, wycinka krzaków i uporządkowanie terenu. 5. Roboty będą wykonywane na podstawie zleceń wystawionych przez Zamawiającego na poszczególne etapy robót. W zleceniach określone zostanie miejsce, zakres, szacowana wartość oraz termin wykonania robót. Wartość robót zostanie określona w oparciu o stawki przedstawione w ofercie Wykonawcy. Przyjmuje się, że Wykonawca przystąpi do realizacji prac objętych danym zleceniem w terminie 3 dni od daty wystawienia zlecenia przez Zamawiającego. 6. W przypadku wykonywania robót w niekorzystnych warunkach atmosferycznych, zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania prac do czasu wystąpienia warunków umożliwiających kontynuację robót. Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawcę pisemnie lub telefonicznie o terminie wstrzymania i terminie wznowienia prac. 7. Leśnictwa objęte przedmiotem zamówienia: Włościbórz, Bagicz, Strachomino, Pobłocie, Świelubie, Powalice i Karlino. 8. Wszystkie prace powinny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi, sztuką budowlaną, przepisami bhp i ochronie przeciwpożarowej, przepisami o ochronie środowiska naturalnego oraz zaleceniami zamawiającego, zgodnie z wymogami i wytycznymi określonymi w SIWZ. 9. Po wykonaniu prac Wykonawca doprowadzi do należytego stanu i porządku teren budowy, a także (w razie korzystania) drogi, nieruchomości, urządzenia i inne obiekty, które Wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, oraz naprawi ewentualne szkody związane z prowadzeniem robót wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim. 10. Wykonawca załączy do oferty kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót kosztorysu, zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ oraz wytyczne wykonania i odbioru prac konserwacyjnych załącznik 11 do SIWZ. 11. Gwarancja- na wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres minimum 12 miesięcy liczonych od daty odbioru końcowego robót. Wykonawca w ofercie cenowej powinien podać oferowany okres gwarancji określony w miesiącach. Oferowany okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. W przypadku, gdy Wykonawca korzysta z Podwykonawców okresy gwarancji udzielane przez Wykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty odbioru końcowego bez zastrzeżeń całości zamówienia. 12. Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w przedmiarze robót kosztorysu ofertowego oraz wytycznych wykonania odbioru prac konserwacyjnych stanowiących załącznik do niniejszej SIWZ. 13. Roboty będą każdorazowo zlecane oddzielnym zleceniem i rozliczane kosztorysem powykonawczym wykonanym w oparciu o podane w ofercie stawki. 14. Zakres robót będzie wynikał z określonych dla każdej roboty potrzeby i będzie określony w zleceniu. 15. Wykonawca będzie zobowiązany do podjęcia robót najpóźniej 3 dni od daty zlecenia...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Robót Inżynieryjnych i Wodno - Melioracyjnych Zakrzewski Andrzej,, ul. Rubinowa 7, 78-100 Kołobrzeg, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 194395,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 167701,61

  • Oferta z najniższą ceną: 167701,61 / Oferta z najwyższą ceną: 250541,84

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.