eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › BADANIA LEKARSKIE Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY ŻOŁNIERZY I PRACOWNIKÓW JEDNOSTEK WOJSKOWYCH W GOŁDAPI

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-22

Giżycko: BADANIA LEKARSKIE Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY ŻOŁNIERZY I PRACOWNIKÓW JEDNOSTEK WOJSKOWYCH W GOŁDAPI
Numer ogłoszenia: 14415 - 2014; data zamieszczenia: 22.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 268245 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4352, ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BADANIA LEKARSKIE Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY ŻOŁNIERZY I PRACOWNIKÓW JEDNOSTEK WOJSKOWYCH W GOŁDAPI.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.KOD CPV: 85121000 - 3 - usługi medyczne 85120000 - 6 - różne usługi medyczne 85121200 - 5 - specjalistyczne usługi medyczne 2.ZAMAWIAJĄCY PODZIELIŁ ZAMÓWIENIE NA 17 CZĘŚCI WYSZCZEGÓLNIONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ. 3.Przedmiotem zamówienia są: usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne, dodatkowe, sanitarno-epidemiologiczne, badania diagnostyczne, badania laboratoryjne, badania kierowców konsultacje specjalistyczne), żołnierzy zawodowych i pracowników wojska JW.4352 oraz żołnierzy zawodowych i pracowników wojska jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu JW. 4352 (Rodzaj usług i ilości wyszczególnione w załączniku Nr 2 do SIWZ). 4.Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia musi dysponować gabinetem lekarskim oraz bazą do wykonywania badań laboratoryjnych i innych określonych w załączniku Nr 2 do SIWZ w miejscowości Gołdap dla żołnierzy i pracowników garnizonu Gołdap. (JW. 4808 Gołdap, Grupa Zabezpieczenia Gołdap, Węzeł Łączności Gołdap) 5.Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania badań przez wykwalifikowany personel posiadający wszelkie niezbędne uprawnienia i dysponujący wysokiej, jakości sprzętem medycznym. 6.Realizacja usługi odbywać się będzie na podstawie imiennych skierowań, wystawionych i podpisanych przez organ kadrowy sekcji personalnej lub uprawnionych lekarzy działających w imieniu Zamawiającego oraz lekarza medycyny pracy wskazanego przez Wykonawcę. a)JW. 4808 Organ kadrowy (personalny) b)WŁ Organ kadrowy (personalny) c)Grupa Zabezpieczenia Organ kadrowy (personalny JW. 4352) 7.Skierowanie zawierać będzie w szczególności: określenie rodzaju badania profilaktycznego, jakie ma być wykonane, określenie stanowiska pracy, na którym pracownik jest zatrudniony, informacje o występowaniu na stanowisku pracy czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych. 8.Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należeć będzie świadczenie usług z najwyższą starannością, aktualną wiedzą medyczną, dostępnymi metodami i środkami zapobiegania, rozpoznawania i leczenia chorób oraz zasadami etyki zawodowej, respektując prawa pacjenta w szczególności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.04.2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. Nr 112, poz. 654), przepisami Ustawy z dnia 05.12.1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (Dz. U. z 2008 r. Nr 136 poz. 857 z późn. zm.), przepisami Ustawy z dnia 05.07.1996 r. o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz. U. z 2009 r. Nr 151, poz. 1217 z późn. zm.). 9.Świadczenia zdrowotne muszą być wykonywane przez personel lekarski, pielęgniarki i inny posiadający odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia określone rozporządzeniem ministra Zdrowia i Opieki społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie prowadzenia badan lekarskich pracowników zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. 1996 r. Nr 69, poz. 332 z późn. zm.). 10.Wykonawca winien spełniać wymogi zawarte w: ustawie z dnia 27.06.1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz. U. z 2004 r., Nr 125, poz. 1317), rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki społecznej z dnia 30.05.1996 r. w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. z 1996 r. Nr 69, poz. 332 z późn. zm.), rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 07.01.2004 r. w sprawie badań lekarskich kierowców i osób ubiegających się o uprawnienia kierowania pojazdami (Dz. U. Nr 2, poz. 15), rozporządzeniu Ministra Obrony Narodowej z dnia 09.08.2010r. w sprawie służby medycyny pracy w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej (Dz. U. z 2010 r. Nr 187, poz. 1257), rozporządzeniu Ministra Obrony Narodowej z dnia 23.12.2010 r. w sprawie niektórych świadczeń zdrowotnych przysługujących żołnierzom zawodowym (Dz.U.2011r, Nr 8, poz. 36). 11.Prowadzenie nadzoru dyspanseryzacyjnego oraz niezbędnej dokumentacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 23 grudnia 2010 r. w sprawie niektórych świadczeń zdrowotnych przysługujących żołnierzom zawodowym (Dz. U. z 2011 r., Nr 8, poz. 36) ( zał. 15,16,17). 12.Gabinety, gdzie będą przeprowadzane badania muszą spełniać standardowe wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 26 czerwca 2012r w sprawie szczególnych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą ( Dz. U. z 2012 r, Nr 739.), a sprzęt medyczny posiadać atesty i dopuszczenia określone przez Ministra Zdrowia. 13.Wykonawca będzie prowadził rejestr przyjmowanych pacjentów zawierający: a)Imię i nazwisko pacjenta, b)Nazwisko lekarza przyjmującego, c)Datę zgłoszenia się pacjenta i rodzaje udzielonej porady, d)Wyznaczony termin przyjęcia do konsultacji i datę przyjęcia, e)Datę wpisania i inne dane niezbędne dla identyfikacji świadczonych usług wg wymogów przedmiotowej umowy. 14.Realizacja usług medycznych będzie wykonywana w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, od godz.700 do godz. 1500. 15.Termin rozpoczęcia i zakończenia badań zaproponowany przez Wykonawcę nie może przekraczać okresu 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia się skierowanej osoby. 16.Badania wstępne i okresowe wykonywane będą w dniu zgłoszenia się skierowanego pracownika Zamawiającego, a zakończone nie później niż następnego dnia roboczego po dniu rozpoczęciu badań. 17.W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania specjalistycznego badania konsultacyjnego lub badania dodatkowego, niezbędnego dla prawidłowej oceny stanu zdrowia osoby przyjmowanej do pracy lub pracownika, termin badanie nie przekroczy 7 dni roboczych. 18.Wykonawca zapewnia bieżącą realizację usług medycznych, w szczególności dyżur od poniedziałku do piątku lekarza uprawnionego do wykonywania badań profilaktycznych, oraz zastępstwa w razie czasowej nieobecności lekarzy specjalistów. 19.W razie zaistnienia przejściowych przeszkód uniemożliwiających realizację zamówienia Zamawiający wyraża zgodę na ich realizację przez podwykonawców innych placówek medycznych, o czym Wykonawca jest zobowiązany uprzedzić na piśmie Zamawiającego, wskazując okres i miejsce (adres) oraz podmiot, który będzie realizował przedmiot zamówienia. 20.Wykonawca oświadcza, iż świadczenia zdrowotne wykonywane przez inne podmioty i osoby fizyczne, nie będą miały wpływu na ilość, jakość i terminowość oraz koszt świadczeń będących przedmiotem niniejszej umowy. 21.W zawodach wymagających dodatkowych specjalistycznych badań osób kierowanych Zamawiający uznaje za konieczne przeprowadzenie dodatkowych badań zgodnie z obowiązującymi przepisami. 22.Wykonawca będzie przechowywał dokumentację z przeprowadzonych badań zgodnie z Rozporządzeniem z dnia 29 lipca 2010r w sprawie rodzaju dokumentacji służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosownych dokumentów (Dz. U. 2010r. nr 149 poz 1002) 23.Badania lekarskie kończą się wydaniem orzeczenia lekarskiego w formie zaświadczenia stwierdzającego: a)Brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na określonym stanowisku pracy; b)Przeciwwskazania zdrowotne do pracy na określonym stanowisku pracy. 24.Orzeczenie lekarskie otrzymuje bezpośrednio żołnierz lub pracownik wojska, który był badany. 25.Badanie lekarza orzecznika i wystawienie zaświadczenia do celów sanitarno-epidemiologicznych (w 2 egz. - oryginał i kopia) 26.Wykonawca do każdej wystawionej faktury będzie załączał zestawienie zawierające następujące dane: a) Nazwiska i Imiona osób przebadanych; b) Numery PESEL osób przebadanych; c) Nazwę jednostki wojskowej, bądź instytucji; d) Datę i rodzaj udzielonych świadczeń; e) Podział na pracowników wojska i żołnierzy zawodowych (PW; ŻZ). f) Zestawienie musi byś uprzednio potwierdzone pieczątką i podpisem jednostki wojskowej, instytucji wystawiającej skierowanie na badanie. 27.Wykonawca po przeprowadzeniu przez specjalistę badań okulistycznych i po stwierdzeniu konieczności stosowania przez pracownika okularów korygujących wzrok przy obsłudze monitora ekranowego musi udokumentować konieczność korekcji wady wzroku, stosownym zaświadczeniem. 28.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu Ilości badań lekarskich wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ i odstąpienia od realizacji części zamówienia bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania korekt ilościowych jednego rodzaju badań na rzecz drugiego rodzaju badań (tj. zwiększenia jednych badań kosztem zmniejszenia innych badań). Przy założeniu, że niezmieniona zostanie ostateczna wartość umowy. (punkt ten dotyczy zadań Nr 1, 2, 3, 5, 10). 29.Ilość badań lekarskich wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ich zmniejszenia w sytuacjach uzasadnionych ważnymi powodami, a w szczególności zmniejszaniem się stanu osobowego jednostek (instytucji) wojskowych. Przy założeniu, że niezmieniona zostanie ostateczna wartość umowy. ( punkt ten dotyczy zadań Nr 4, 6, 7, 8, 9, 11, 12, 13, 14,15,16,17). 30.Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od świadczenia usługi w zakresie lekarza medycyny pracy (orzecznika) w sytuacji utworzenia Ambulatorium. Wykonawca w związku z powyższym faktem nie będzie miał prawa dochodzić roszczeń w tym zakresie, w związku z wejściem Zarządzenia nr 12/MON z dnia 21 maja 2013r w sprawie utworzenia, przekształcenia i likwidacji podmiotów leczniczych w formie jednostki budżetowej. Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawcę o fakcie, iż z usług w zakresie kierowania na badania i konsultacje specjalistyczne wraz z wydaniem orzeczenia o niezdolności/zdolności nie będzie korzystać w przypadku utworzenia Ambulatorium lub zatrudnienia etatowego lekarza. 31.Wszystkie badania objęte zakresem zamówienia muszą być wykonywane kompleksowo w tej samej miejscowości, w której stacjonują jednostki wojskowe, dopuszcza się wyjątek tj: wykonanie badania tomograficznego, konsultacji pulmunologicznej , spirometrii, konsultacji gastrologiczej, konsultacji urologicznej, badanie kału na nosicielstwo, konsultacji psychologicznej , psychiatrycznej, kardiologicznej oraz badanie lekarza uprawnionego do przeprowadzenia badań w zakresie pracy przy narażeniu na mikrofale w innej miejscowości niż znajduje się jednostka ( np. Giżycko, Ełk) jednak w odległości do 100 km od siedziby jednostki kierującej na badania. 32.Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z : Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. Nr 69, poz. 332, z późn. zm.) w szczególności: Ustawa z dnia 11 września 2003r. o służbie wojskowej żołnierzy zawodowych (Dz. U. z 2010r nr 90, poz. 593) Ustawa z dnia 15 kwietnia 2011r o działalności leczniczej (Dz. U. 2011r. Nr 112, poz. 654 z późn. zm.) Ustawą z dnia 27 czerwca 1997 roku o służbie medycyny pracy (tekst jednolity Dz. U z 2004r. Nr 125 poz. 1317 z późn. zm.) Rozporządzenie Ministra Obrony Narodowej z dnia 09 sierpnia 2010r. w sprawie służby medycyny pracy w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej ( Dz. U. Nr 187 poz. 125) Rozporządzenie Ministra Obrony Narodowej z dnia 23 grudnia 2010r. w sprawie niektórych świadczeń zdrowotnych przysługujących żołnierzom zawodowym (Dz. U nr 8 z 11 stycznia 2011r, poz. 36) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 07 stycznia 2004r. w sprawie badań lekarskich kierowców i osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, zakończone wydaniem orzeczenia stwierdzającym istnienie lub brak przeciwwskazań zdrowotnych do kierowania pojazdami. ( DZ. U. nr 2, poz. 15 z późn. zm) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 23 lipca 2013r w sprawie badań lekarskich i psychologicznych osób ubiegających się o wydanie licencjioraz posiadających licencje pracownika ochrony fizycznej( Dz.U z 2013 nr 13,poz 855) Zarządzenie nr 12/MON z dnia 21 maja 2013r w sprawie utworzenia, przekształcenia i likwidacji podmiotów leczniczych w formie jednostki budżetowej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.12.00.00-6, 85.12.12.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ZADANIE NR I BADANIA LABORATORYJNE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Niepubliczny zakład Opieki Zdrowotnej Laboratorium Analityczne Janina Głuszuk, Słoneczna 7/9, Gołdap, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20161,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20559,00

  • Oferta z najniższą ceną: 20559,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20559,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: ZADANIE NR II BADANIA RTG.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GoldMedica Sp. z o.o., ul. Słoneczna 7, Gołdap, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5498,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5430,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5430,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5430,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: ZADANIE NR IV KONSULTACJA OKULISTYCZNA.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska Gabinet Okulistyczny Teresa Błażewicz, ul. Słoneczna 9, Gołdap, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2750,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2750,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2750,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: ZADANIE NR V KONSULTACJA LARYNGOLOGICZNA.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grzegorz Siwołowski Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Poradnia Laryngologiczna, ul. Boh. Westerplatte 4, p.17, Giżycko, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4250,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: ZADANIE NR VI KONSULTACJA NEUROLOGICZNA.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GoldMedica Sp. z o.o., ul. Słoneczna 7, gołdap, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: ZADANIE NR X KONSULTACJA PULMUNOLOGICZNA.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GoldMedica, ul. Słoneczna 7, Gołdap, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 800,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 13   

Nazwa: ZADANIE NR XIII BADANIE KIEROWCÓW.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gabinet Lekarski Grzegorz Skupski, ul. Paderewskiego 17 lok.32, Gołdap, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 14   

Nazwa: ZADANIE NR XIV BADANIE LEKARZA MEDYCYNY PRACY.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gabinet Lekarski Grzegorz Skupski, ul.Paderewskiego 17 lok. 32, Gołdap, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 33000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 33000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 16   

Nazwa: ZADANIE NR XVI BADANIA LEKARSKIE DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gabinet Lekarski Grzegorz Skupski, ul. Paderewskiego 17 lok.32, Gołdap, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 750,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 450,00

  • Oferta z najniższą ceną: 450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 450,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.