eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Roboty budowlane w ramach zadań inwestycyjnych pn. Remont budynku PZ Nr 9 w Kętach oraz Termomodernizacja budynku szkoły Powiatowego Zespołu Nr 9 Szkół im. M. Dąbrowskiej w Kętach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2016-07-19

Oświęcim: Roboty budowlane w ramach zadań inwestycyjnych pn. Remont budynku PZ Nr 9 w Kętach oraz Termomodernizacja budynku szkoły Powiatowego Zespołu Nr 9 Szkół im. M. Dąbrowskiej w Kętach
Numer ogłoszenia: 144071 - 2016; data zamieszczenia: 19.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu , ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. (033) 8449600, faks (033) 8449619.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.oswiecim.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w ramach zadań inwestycyjnych pn. Remont budynku PZ Nr 9 w Kętach oraz Termomodernizacja budynku szkoły Powiatowego Zespołu Nr 9 Szkół im. M. Dąbrowskiej w Kętach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadań inwestycyjnych pn. Remont budynku PZ Nr 9 w Kętach oraz Termomodernizacja budynku szkoły Powiatowego Zespołu Nr 9 Szkół im. M.Dąbrowskiej w Kętach. Zamawiający jest w posiadaniu dokumentacji projektowej. Zakres robót objęty zamówieniem: I Termomodernizacja budynku. - Demontaż krat, parapetów, orynnowania, obróbek blacharskich i instalacji odgromowej; - Wymiana wskazanej stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych na nową; - Montaż klapy oddymiającej w dachu; - Wymurowanie nowych kominów od poziomu poddasza, montaż wywiewek kanalizacyjnych; - Montaż skrzynki rozdzielni głównej w ścianie budynku; - Docieplenie dachów i ścian budynku; - Wykonanie instalacji odgromowej; - Montaż nowych obróbek blacharskich i orynnowania; - Montaż daszku nad wejściem oraz wykonanie spocznika wejściowego. Uwaga: Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót termomodernizacyjnych budynku wykona na własny koszt badania stratygraficzne tynków zewnętrznych. Dokumentacja winna być wykonana zgodnie z wytycznymi Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Krakowie. Kolorystyka elewacji budynku zostanie ustalona na podstawie ww. badań stratygraficznych, komisyjnie z udziałem przedstawiciela WUOZ w Krakowie. II Roboty budowlane remontowe wewnątrz budynku. - Prace remontowe pomieszczeń (dla kondygnacji przyziemia): - Remont posadzek we wskazanych pomieszczeniach; - Remont ścian i sufitów; - Osadzenie nowej stolarki okiennej zewnętrznej. Prace remontowe pomieszczeń (dla kondygnacji parteru): - Rozbiórki wskazanych ścian i demontaże elementów budowlanych; - Wymurowanie nowych ścian, zamurowania; - Wykonanie nowej dyżurki; - Wykucie nowych przewodów wentylacji grawitacyjnej; - Osadzenie nowej stolarki wewnętrznej; - Remont posadzek w korytarzach i we wskazanych pomieszczeniach; - Remont ścian i sufitów, wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych. Węzły sanitarne (wszystkie pomieszczenia sanitarne w budynku): - Demontaż wyposażenia, instalacji, rozbiórka wskazanych ścian i okładzin; - Wymurowanie nowych ścian działowych; - Montaż sufitów podwieszonych; - Montaż stolarki; - Wykonanie posadzek, okładzin ściennych i malowanie; - Montaż ścian z laminatów HPL. Pomieszczenie techniczne (dla pomieszczenia tech. centrali wentylacyjnej, pom. nr 214): - Remont posadzki; - Wykonanie posadzek, okładzin ściennych i malowanie. III Remont instalacji sanitarnych. Instalacja centralnego ogrzewania (dla całości obiektu): - Demontaż istniejących grzejników i pionów instalacyjnych; - Rozprowadzenie nowych pionów c.o. w budynku, montaż grzejników; - Rozprowadzenie w kanałach technicznych instalacji wod-kan; - Zabezpieczenie kanałów technicznych nowymi nakrywami. Instalacja wentylacji mechanicznej (dla całości obiektu): - Montaż centrali kanałowej nawiewno - wywiewnej; - Rozprowadzenie przewodów wentylacji mechanicznej. Instalacja wody przeciwpożarowej (dla całości obiektu): - Demontaż istniejącej instalacji wody ppoż; - Zamurowanie wnęk po skrzynkach hydrantowych; - Rozprowadzenie pionów i osadzenie nowych skrzynek hydrantowych. Instalacja wodociągowa i kanalizacyjna (dla kondygnacji parteru, węzły sanitarne, sala gimnastyczna): - Demontaż istniejącej instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z wyposażeniem; - Rozprowadzenie nowych instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych. IV Przebudowa instalacji elektrycznych. Wewnętrzna instalacja elektryczna: - Wykonanie złącza pomiarowego ZP, rozdzielnicy głównej RG oraz rozdzielnic piętrowych (dla całości obiektu); - Wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego (dla kondygnacji parteru, węzły sanitarne); - Wykonanie instalacji gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia (dla kondygnacji parteru, węzły sanitarne). Wewnętrzna instalacja niskoprądowa: - Instalacja okablowania strukturalnego; - Instalacja okablowania telefonicznego; - Instalacja okablowania systemu dzwonkowego; - Instalacja okablowania nagłośnienia ze szkolnego studia radiowęzłowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: a) dokumentacja projektowa (projekt budowlany, projekt wykonawczy), b) przedmiary robót (poglądowe, nie służące do wykonania kosztorysu ofertowego. Ilości obmiarowe są ilościami przybliżonymi, uśrednionymi i mogą różnić się od ilości rzeczywistych), c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, d) audyt energetyczny budynku. UWAGA!!! Z uwagi na fakt, że budynek jest obiektem funkcjonującym wszystkie roboty tzw. głośne czyli przekucia, rozbiórki itp. należy wykonywać w uzgodnieniu z Dyrekcją Powiatowego Zespołu Nr 9 w Kętach. Jeżeli dokumentacja projektowa, przedmiary robót lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. Warunki realizacji robót. Warunki realizacji robót określa wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ. Zamawiający uzyskał decyzję Nr 103/16/K z dnia 30.05.2016 r. Znak sprawy: WAB.6740.1.81.2016.K zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone: - przelewem - wpłacane na rachunek Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu prowadzony przez ABS Bank Spółdzielczy, Andrychów ul. Krakowska 112; nr 43 8110 1023 2003 0312 0001 0037 z dopiskiem wadium - SZP.272.21.2016 i nazwą Wykonawcy - tak, aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na ww. rachunku. - w poręczeniach bankowych, poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - składane w oryginale w Starostwie Powiatowym w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, Wydział Finansowy - pok. 217, II piętro, za potwierdzeniem przyjęcia przed upływem terminu składania ofert lub załączone do oferty (tj. w kopercie z ofertą, w takim przypadku zamawiający przekaże oryginał dokumentu stanowiącego wadium do Wydziału Finansowego). 3. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: - być wystawione na Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu (32-602 Oświęcim, ul. St. Wyspiańskiego 10), - zawierać w swojej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp, - okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 4. Zamawiający zwróci wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia w przypadkach wymienionych w art. 46 ust 1, 1a, 2 oraz 4 Pzp. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadku, gdy zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a lub 5 Pzp. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie (na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych odpowiednio w art. 22. ust 1 pkt 1-4 Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca: 1) złoży oświadczenie (na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych odpowiednio w art. 22. ust 1 pkt 1-4 Pzp. 2) wykaże (na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ), że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości co najmniej 400.000,00 zł brutto porównywalną do przedmiotu zamówienia, tj. obejmującą termomodernizację obiektu budowlanego lub jego część. b) wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości co najmniej 500.000,00 zł brutto porównywalną do przedmiotu zamówienia, tj. obejmującą wykonanie prac budowlanych (budowę, przebudowę, remont, modernizację itp.) związaną z instalacjami sanitarnymi, elektrycznymi, pracami wykończeniowymi. Zamawiający uzna również, że Wykonawca wykazał spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże się wykonaniem ww. robót budowlanych w ramach jednego kontraktu. W przypadku, gdy ww. zakres robót budowlanych będzie określony w ramach jednego kontraktu lub będzie stanowił część robót o szerszym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo i kwotowo roboty, o których mowa powyżej. Fakt wykonania robót musi być potwierdzony dowodami (poświadczeniami), określającymi czy roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać w/w poświadczeń, powinien załączyć do oferty inne dokumenty. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane określone w wykazie robót budowlanych (załącznik nr 4 do SIWZ) zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przekładania dowodów z których będzie wynikało, że wymienione roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie (na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych odpowiednio w art. 22. ust 1 pkt 1-4 Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca na potwierdzenie, że dysponuje: - osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Osoba ta będzie Kierownikiem Budowy, - osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlanew specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, złoży: - oświadczenie (na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych odpowiednio w art. 22. ust 1 pkt 1-4 Pzp, - oświadczenie na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ - pkt 5).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie (na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych odpowiednio w art. 22. ust 1 pkt 1-4 Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępniania zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, jeżeli wykonawca, wskazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, polegał będzie na zasobach tych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust 2b Pzp

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji jakości przedmiotu umowy - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. 2. Istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy mogą dotyczyć zmiany terminu realizacji umowy w związku z: a) koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, w szczególności wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub aktualizacji rozwiązań projektowych ze względu na postęp technologiczny, b) brakiem możliwości rozpoczęcia realizacji umowy lub zaistnienia przerw w jej wykonaniu z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub z przyczyn obiektywnych. Wówczas termin wykonania prac ulega przesunięciu o okres wynikający z przerw lub opóźnienia prac, potwierdzony w dzienniku budowy, c) brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek niekorzystnych warunków atmosferycznych, co zostanie potwierdzone przez inspektora nadzoru wpisem do dziennika budowy. Czas trwania zamówienia zostanie przedłużony o taką ilość dni kalendarzowych, na jaką prace stanowiące przedmiot zamówienia zostały przerwane, d) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, e) wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, f) wystąpieniem braku na rynku materiałów lub urządzeń, które mogłyby być zastąpione innymi materiałami lub urządzeniami spełniającymi wymagania Zamawiającego określone w SIWZ, a których termin dostawy jest dłuższy niż założony przy sporządzaniu oferty.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.oswiecm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim - pok. 120 - I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2016 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim - pok. 12, parter (Dziennik Podawczy).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do dnia 10 listopada 2016 r., w tym: a) do dnia 23 września 2016 r. - zakończenie robót związanych z pracami budowlanymi wewnątrz budynku; b) do dnia 10 listopada 2016 r. - zakończenie robót związany z robotami budowlanymi termomodernizacji budynku.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.