Ogłoszenie z dnia 2006-03-20
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Bytom: remont sali gimnastycznej w Gimnazjum Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gimnazjum Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi, do kontaktów: Monika Babulewicz, ul. Tarnogórska 2, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2811881, fax 032 2811813, www.gim1bytom.prv.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Zakład Placówek Oświatowych, Monika Babulewicz, ul. Strzelców Bytomskich 21, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2813114, fax 032 3891444. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Zakład Placówek Oświatowych, Monika Babulewicz, ul. Strzelców Bytomskich 21, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2813114, fax 032 3891444. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Zakład Placówek Oświatowych, Monika Babulewicz, ul. Strzelców Bytomskich 21, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2813114, fax 032 3891444.
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont sali gimnastycznej w Gimnazjum Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Remont sali gimnastycznej. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Bytom, ul. Tarnogórska 2. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 25.08.2006;
III.1) Wymagane wadium: 10 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp oraz warunki szczegółowe. Warunki szczegółowe: Wykonawca winien: - wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 3 prace o łącznej wartości co najmniej 350 tys. zł brutto w zakresie rzeczowym zgodnym z przedmiotem zamówienia - potwierdzone dokumentami stwierdzającymi ich należyte wykonanie. - W przypadku gdy Wykonawca był podwykonawcą robót należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia zawierające w/w dane , podpisane zarówno przez zleceniodawcę i przez inwestora. - W przypadku gdy w dokumentach potwierdzających wykonanie robót podano ich wartość w walucie innej niż PLN, Wykonawca winien dokonać przeliczenia wartości zgodnie z średnim kursem Narodowego Banku Polskiego z dnia zawarcia umowy. - mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel , który będzie wykonywać zamówienie lub uczestniczyć przy realizacji przedmiotu zamówienia, posiadający niezbędne do wykonania zamówienia uprawnienia konstrukcyjno-budowlane, uprawnienia instalacji elektrycznej, instalacji sanitarnej wraz z aktualnym wpisem na listę Izby Inżynierów Budownictwa, - być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2. Ocena spełniania postawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: "spełnia - nie spełnia" na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. 3. Wykaz oświadczeń i dokumentów wymaganych od Wykonawcy: 1. oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp., 2. oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z przedłożonymi warunkami umownymi i akceptuje je, 3. oświadczenie, że wykonawca zapoznał się i zaakceptował warunki niniejszej specyfikacji, 4. aktualny - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 5. aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 6. aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert -zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 7. aktualna - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy pzp., 8. aktualna - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy pzp., 9. dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art.23 ustawy pzp - w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, 10. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 11. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 12. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie prac, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie, 13. dowód wniesienia wadium, 14. pełnomocnictwo do działania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania wykonawcy z mocy prawa, 15. dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 10.05.2006, cena - 27.30 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.05.2006 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.05.2006, godzina 09:30, Miejsce Zakład Placówek Oświatowych ul.Strzelców Bytomskich 21, 41-902 Bytom pokój nr 44.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 10.03.2006.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Wykonywanie specj. badań b. pracowników zlikwidowanych kopalń, którzy narażeni byli na działanie pyłów zwłókn. i czynników rakotwórczych dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. O/KWKCL Część I i II
- "Dostawa części zamiennych do aparatów regeneracyjnych tlenowych, aparatów ewakuacyjnych i przetłaczarek tlenu produkcji Faser dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział CZOK"
- "Dostawa wyrobów drewnianych, wyroby z drewna, drewno kopalniane" dla S. R. K. S.A. Oddział CZOK Część I: Dostawa wyrobów drewnianych sosnowych Część II: Dostawa wyrobów drewnianych dębowych
- Remont dachu budynku administracyjnego w Areszcie Śledczym w Bytomiu
- "Naprawa szkód wyrządzonych ruchem zakładu górniczego w nawierzchni ul. Modrzewiowej i ul. Głogowej w Radlinie - naprawa przez Przedsiębiorcę, dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWKCL
- Dozór i ochrona obiektu przy ul. Brzezińskiej 27 w Bytomiu
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont zabytkowego budynku Biura Wystaw Artystycznych w Sieradzu
- Wielobranżowe prace budowlane/modernizacyjne i instalacyjne na obszarze Oddziału Klinicznego Psychiatrii Wieku Rozwojowego oraz Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w DSK.
- Przebudowa poddasza Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie oraz przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Popielowie
- (...) "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby personelu administracyjnego w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o. "
- "Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Mszczonowie o klatkę schodową z windą - w celu dostosowania placówki oświatowej dla uczniów z orzeczeniem o niepełnosprawności"
- Budowa 3 klas lekcyjnych w centrum oświatowo-sportowym w Rychtalu oraz budowa klas lekcyjnych wraz z biblioteką w centrum oświatowo-sportowym w Rychtalu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.