eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Szkolenia dla pracowników PUP w Krośnie pn.Nowelizacja ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, ze szczególnym uwzględnieniem nowych instrumentów wsparcia, profilowania pomocy dla bezrobotnych oraz zadań doradcy klienta

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-29

Krosno: Szkolenia dla pracowników PUP w Krośnie pn.Nowelizacja ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, ze szczególnym uwzględnieniem nowych instrumentów wsparcia, profilowania pomocy dla bezrobotnych oraz zadań doradcy klienta
Numer ogłoszenia: 144044 - 2014; data zamieszczenia: 29.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie , ul. Bieszczadzka 5, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 0-13 4361719 w. 328, faks 0-13 4326496.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupkrosno.info(bip)

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia dla pracowników PUP w Krośnie pn.Nowelizacja ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, ze szczególnym uwzględnieniem nowych instrumentów wsparcia, profilowania pomocy dla bezrobotnych oraz zadań doradcy klienta.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie dla 59 osób w dwóch grupach, w terminie 30.05.2014r. -01.06.2014r., minimalna ilość zajęć - 12 godzin lekcyjnych dla każdej grupy. Wyjazd na szkolenie pierwszego dnia o godz. 15.30, zakończenie ostatniego dnia - godz. 13.00. Miejsce szkolenia: miejscowość położona poza powiatem krośnieńskim i oddalona od Krosna maksymalnie do 100 km, ośrodek przystosowany do prowadzenia szkoleń, posiadający 2 przestronne, klimatyzowane sale wykładowe, spełniające wymogi z zakresu przepisów bhp, z dostępem do pomieszczeń sanitarnych, wyposażone w pomoce dydaktyczne i sprzęt audiowizualny dostosowany do prowadzenia szkolenia będącego przedmiotem zamówienia. W trakcie szkolenia przerwy kawowe ( kawa, herbata, ciastka, napoje zimne). Zajęcia szkoleniowe, nocleg i wyżywienie całodobowe ( śniadanie,obiad, kolacja) będą się odbywać w tym samym obiekcie, zakwaterowanie w pokojach 1 osobowych ( minimum 2 pokoje) oraz pokojach 2 osobowych z węzłem sanitarnym, hotel ***, Wyżywienie: w 1 dniu szkolenia : obiadokolacja, w 2 dniu szkolenia : śniadanie,obiad,kolacja, w 3 dniu szkolenia: śniadanie,obiad. Zajęcia szkoleniowe powinny być prowadzone w 2 grupach, zgodnie z wykazem słuchaczy sporządzonym przez Zamawiającego, realizowane w formie wykładów, dyskusji itp. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia materiały szkoleniowe w postaci ujednoliconego tekstu ustawy oraz aktów wykonawczych w formie papierowej, notatniki, długopisy, zakreślacze itp. Uczestnicy szkolenia otrzymają od Wykonawcy zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, oraz będą objęci ubezpieczeniem w czasie dojazdu na szkolenie, trwania zajęć i powrotu do Krosna, Wykonawca zabezpiecza transport uczestników szkolenia z Krosna na miejsce szkolenia oraz powrót..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 30.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje konkretyzacji opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że przeprowadził w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 szkolenia grupowe dla pracowników powiatowych urzędów pracy ( dla minimum 20 osób każde) o tematyce związanej z przedmiotem zamówienia tj. promocji zatrudnienia oraz realizacji usług i instrumentów rynku pracy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia oraz będzie posiadał bazę dydaktyczną do przeprowadzenia zajęć.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj kadrą dydaktyczną posiadające doświadczenie w prowadzeniu szkoleń grupowych dla pracowników powiatowych urzędów pracy. Powinni również posiadać znajomość obowiązujących przepisów i stosowania ich w praktyce przez powiatowe urzędy pracy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje konkretyzacji opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz ofertowy, 2) zaparafowany projekt umowy, 3) harmonogram szkolenia zawierający w szczególności: nazwę szkolenia, czas trwania i sposób organizacji szkolenia, tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar , 4) kalkulacja kosztów ( tj. wszystkich składników mających wpływ na koszt szkolenia), z której wynika koszt całkowity szkolenia oraz koszt przypadający na jedną osobę, 5) wzór zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy w realizacji szkoleń - 40

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie zmianę umowy w części dot. liczby uczestników szkolenia. W przypadku zmniejszenia liczby uczestników szkolenia maksymalnie o 3 osoby, koszt szkolenia jednej osoby nie ulegnie zmianie, a Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę uczestników szkolenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupkrosno.info (bip)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie, 38-400 Krosno, ul. Bieszczadzka 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2014 godzina 12:00, miejsce: 38-400 Krosno, ul. Bieszczadzka 5 pok. 341 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.