Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-29
Krosno: Szkolenia dla pracowników PUP w Krośnie pn.Nowelizacja ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, ze szczególnym uwzględnieniem nowych instrumentów wsparcia, profilowania pomocy dla bezrobotnych oraz zadań doradcy klienta
Numer ogłoszenia: 144044 - 2014; data zamieszczenia: 29.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie , ul. Bieszczadzka 5, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 0-13 4361719 w. 328, faks 0-13 4326496.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupkrosno.info(bip)
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia dla pracowników PUP w Krośnie pn.Nowelizacja ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, ze szczególnym uwzględnieniem nowych instrumentów wsparcia, profilowania pomocy dla bezrobotnych oraz zadań doradcy klienta.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie dla 59 osób w dwóch grupach, w terminie 30.05.2014r. -01.06.2014r., minimalna ilość zajęć - 12 godzin lekcyjnych dla każdej grupy. Wyjazd na szkolenie pierwszego dnia o godz. 15.30, zakończenie ostatniego dnia - godz. 13.00. Miejsce szkolenia: miejscowość położona poza powiatem krośnieńskim i oddalona od Krosna maksymalnie do 100 km, ośrodek przystosowany do prowadzenia szkoleń, posiadający 2 przestronne, klimatyzowane sale wykładowe, spełniające wymogi z zakresu przepisów bhp, z dostępem do pomieszczeń sanitarnych, wyposażone w pomoce dydaktyczne i sprzęt audiowizualny dostosowany do prowadzenia szkolenia będącego przedmiotem zamówienia. W trakcie szkolenia przerwy kawowe ( kawa, herbata, ciastka, napoje zimne). Zajęcia szkoleniowe, nocleg i wyżywienie całodobowe ( śniadanie,obiad, kolacja) będą się odbywać w tym samym obiekcie, zakwaterowanie w pokojach 1 osobowych ( minimum 2 pokoje) oraz pokojach 2 osobowych z węzłem sanitarnym, hotel ***, Wyżywienie: w 1 dniu szkolenia : obiadokolacja, w 2 dniu szkolenia : śniadanie,obiad,kolacja, w 3 dniu szkolenia: śniadanie,obiad. Zajęcia szkoleniowe powinny być prowadzone w 2 grupach, zgodnie z wykazem słuchaczy sporządzonym przez Zamawiającego, realizowane w formie wykładów, dyskusji itp. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia materiały szkoleniowe w postaci ujednoliconego tekstu ustawy oraz aktów wykonawczych w formie papierowej, notatniki, długopisy, zakreślacze itp. Uczestnicy szkolenia otrzymają od Wykonawcy zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, oraz będą objęci ubezpieczeniem w czasie dojazdu na szkolenie, trwania zajęć i powrotu do Krosna, Wykonawca zabezpiecza transport uczestników szkolenia z Krosna na miejsce szkolenia oraz powrót..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 30.05.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje konkretyzacji opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że przeprowadził w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 szkolenia grupowe dla pracowników powiatowych urzędów pracy ( dla minimum 20 osób każde) o tematyce związanej z przedmiotem zamówienia tj. promocji zatrudnienia oraz realizacji usług i instrumentów rynku pracy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia oraz będzie posiadał bazę dydaktyczną do przeprowadzenia zajęć.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj kadrą dydaktyczną posiadające doświadczenie w prowadzeniu szkoleń grupowych dla pracowników powiatowych urzędów pracy. Powinni również posiadać znajomość obowiązujących przepisów i stosowania ich w praktyce przez powiatowe urzędy pracy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje konkretyzacji opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) formularz ofertowy, 2) zaparafowany projekt umowy, 3) harmonogram szkolenia zawierający w szczególności: nazwę szkolenia, czas trwania i sposób organizacji szkolenia, tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar , 4) kalkulacja kosztów ( tj. wszystkich składników mających wpływ na koszt szkolenia), z której wynika koszt całkowity szkolenia oraz koszt przypadający na jedną osobę, 5) wzór zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Doświadczenie wykonawcy w realizacji szkoleń - 40
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie zmianę umowy w części dot. liczby uczestników szkolenia. W przypadku zmniejszenia liczby uczestników szkolenia maksymalnie o 3 osoby, koszt szkolenia jednej osoby nie ulegnie zmianie, a Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę uczestników szkolenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupkrosno.info (bip)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie, 38-400 Krosno, ul. Bieszczadzka 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2014 godzina 12:00, miejsce: 38-400 Krosno, ul. Bieszczadzka 5 pok. 341 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Dostawy materiałów pomocniczych wykonanych z tworzyw sztucznych
- Zakup wraz z dostawą systemu do pobierania materiału do badań oraz dzierżawa analizatora do oznaczeń OB
- Wykonanie aktualizacji dokumentacji projektowo - kosztorysowej pomieszczeń byłego bloku operacyjnego i ZOL pod potrzeby Oddziału i Poradni Dermatologicznej
- Wykonywanie przeglądów technicznych oraz kompleksowa naprawa i konserwacja ambulansów sanitarnych.
- ,,Budowa centralnej klimatyzacji w budynku Starostwa Powiatowego w Krośnie, etap drugi"
- Zakup wraz z dostawą środków piorących
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu
- Usługi szkoleniowe dla pracowników Centrum Obsługi Przedsiębiorcy z zakresu funduszy unijnych w podziale na części
- Szkolenia stacjonarne w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej dla pracowników Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia 3 szkoleń online z zakresu funduszy unijnych pn:(...)
więcej: Usługi szkolenia personelu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.