eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stromiec › Dostawa opalu dla gminy Stromiec w sezonie grzewczym 2007/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-17

Stromiec: Dostawa opalu dla gminy Stromiec w sezonie grzewczym 2007/2008
Numer ogłoszenia: 144039 - 2007; data zamieszczenia: 17.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Stromiec, ul. Piaski 4, 26-804 Stromiec, woj. mazowieckie, tel. 048 6191020, fax 048 6191008.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stromiec.bip.tc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa opalu dla gminy Stromiec w sezonie grzewczym 2007/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa paliwa stałego z biomasy, pellets - granulat, z trocin drzew iglastych do PSP w Stromcu, Bobrku, Bożem i Podlesiu Dużym oraz dla Urzędu Gminy Stromiec w sezonie grzewczym 2007/2008 w ilości około 350 ton w okresie całego sezonu łącznie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 20.50.00.00 - Wyroby z drewna i korka Kod CPV wg słownika 2008: 03.41.00.00 - Drewno .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferenci składający ofertę muszą spełniać poniższe wymogi: 1. Posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. prowadzić działalność w zakresie objętym zamówieniem od minimum 1 roku oraz wykonywać w tym okresie min. 1 zamówienie o podobnym do niniejszego charakteru i złożoności. 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. dysponować takimi środkami finansowymi umożliwiającymi wykonanie zamówienia, przy założeniu, że płatność za realizację dostaw następować będzie w terminie 14 dni od daty realizacji dostawy. 3. Potencjał techniczny: Oferent musi mieć do dyspozycji min. 1 sprawny samochód ciężarowy przystosowany do przewozu i rozładunku pellets. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie XVI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Za spełniony warunek opisany w punkcie III.2 uważać się będzie zaakceptowanie projektu umowy. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów o których mowa w art. 25 ust.1 p.z.p, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako terminu uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Oferta musi zawierać następujące dokumenty: - wypełniony formularz ofertowy -wg załączonego druku, - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1- na formularzu ofertowym, - wykaz wszystkich zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie 1 roku odpowiadających charakterowi zamówienia oraz o porównywalnej wartości, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane z należyta starannością, referencje, na zał. Nr 2. Nie wymagane są referencje dla dostaw realizowanych dla Zamawiającego, - wykaz samochodów ciężarowych przewidzianych do realizacji zamówienia sporządzony na zał Nr 3. Do wykazu należy dołączyć kserokopie dowodów rejestracyjnych oraz dokumenty stwierdzające prawo do dysponowania samochodem, rachunki, faktury, umowy najmu lub użyczenia itp., - certyfikaty potwierdzające jakość oferowanego opału. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Brak jakiegokolwiek z w/w dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie np: nie poświadczenie przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stromiec.bip.tc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 26-804 Stromiec ul. Piaski 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Stromiec - pokój Nr 12 26-804 Stromiec ul. Piaski 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.