eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacja instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w siedzibie Zamawiającego przy ul. Niedźwiedziej 6e w Warszawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-02-03

Warszawa: Modernizacja instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w siedzibie Zamawiającego przy ul. Niedźwiedziej 6e w Warszawie
Numer ogłoszenia: 14399 - 2015; data zamieszczenia: 03.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 234279 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 262 57 77, faks 22 262 52 74; 262 52 70.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w siedzibie Zamawiającego przy ul. Niedźwiedziej 6e w Warszawie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem jest wykonanie prac projektowych, robót budowlano-remontowych, montażowych, wykończeniowych i instalacyjnych dla potrzeb zadania, którego przedmiotem jest zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji i wentylacji, instalacji odprowadzenia skroplin oraz niezbędnej instalacji elektrycznej w siedzibie Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego zlokalizowanej w Warszawie w budynku przy ul. Niedźwiedzia 6E. 2. Przedmiot Umowy obejmuje: ETAP I swoim zakresem obejmuje: a) Wykonanie i dostarczenie projektu wstępnego oraz kompletnej dokumentacji projektowej Modernizacji wentylacji mechanicznej, której zakres i tryb zatwierdzania przez Zamawiającego określony jest w PFU stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej umowy oraz w SIWZ, w tym składającej się na nią dokumentacji projektowej instalacyjnej oraz budowlanej Modernizacji wentylacji oraz projektu zasilania instalacji; ETAP II swoim zakresem obejmuje: a) Dostawę urządzeń, wyrobów, materiałów i osprzętu o parametrach określonych w PFU oraz zgodne z zatwierdzonym projektem wstępnym i dokumentacją projektową do miejsca eksploatacji; ETAP III swoim zakresem obejmuje: a) Wykonanie Modernizacji wentylacji mechanicznej zgodnie z dokumentacją projektową, o której mowa w pkt. 1.2, 1.3.4.,1.5, 1.6.1, 1.8.1. i innych PFU oraz w SIWZ (Etap III); b) Wykonanie dokumentacji powykonawczej wykonanych robót Modernizacji wentylacji mechanicznej; c) Przeprowadzenie procedur odbiorowych zgodnie z wymaganiami producentów określonymi w dokumentacji projektowej Modernizacji wentylacji mechanicznej oraz obowiązującymi przepisami prawa w celu umożliwienia prawidłowej eksploatacji; d) Wszelkie inne czynności, bez których nie można należycie wykonać Przedmiotu Zamówienia, w tym dokonania wymaganych prawem zgłoszeń i uzyskania niezbędnych pozwoleń, o ile takie zgłoszenia lub pozwolenia okażą się konieczne; e) Udzielenie Zamawiającemu gwarancji na Przedmiot Zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Załącznik nr 2 do SIWZ - Projekt umowy 2) Załącznik nr 10 do SIWZ - Program funkcjonalno - użytkowy (PFU)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 71.32.10.00 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KLIM-SPAW Sp. z o.o., ul. Powsińska 48, 02-903 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2994284,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3406000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2152500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6600000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.