eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubsko › Dowozy szkolne dzieci i młodzieży do placówek oświatowych na terenie Gminy Lubsko

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-19

Lubsko: Dowozy szkolne dzieci i młodzieży do placówek oświatowych na terenie Gminy Lubsko
Numer ogłoszenia: 143977 - 2016; data zamieszczenia: 19.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubsko , Plac Wolności 1, 68-300 Lubsko, woj. lubuskie, tel. 068 4576108, faks 068 4576200, 4576222.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowozy szkolne dzieci i młodzieży do placówek oświatowych na terenie Gminy Lubsko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bezpieczny i punktualny dowóz dzieci do szkół położonych na terenie gminy Lubsko zgodnie z wyznaczonymi trasami w terminie od 01.09.2016 do 31.12.2016 roku wraz z zapewnieniem im opieki. Przewozy dotyczą dni, w których odbywają się zajęcia lekcyjne zgodnie z kalendarzem roku szkolnego, wyłączając przerwy świąteczne, obowiązujących w województwie lubuskim oraz dni wolne od nauki. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem 7 tras wyszczególnionych w części III niniejszej specyfikacji: -trasa nr 1 - (110 km/dzień)- autobus minimum 45 miejsc, -trasa nr 2 - (142 km/dzień) - autobus minimum 45 miejsca, -trasa nr 3 - (112 km/dzień) - autobus minimum 45 miejsc,, -trasa nr 4 - (126 km/dzień) - autobus minimum 45 miejsc, -trasa nr 5 - (133 km/dzień) - autobus minimum 45 miejsc, -trasa nr 6 - (139 km/dzień) - autobus minimum 45 miejsc, co daje ok. 762 km -trasa nr 7 - max. 5 000 km (według potrzeb - dowóz uczniów/osób na zawody sportowe, wycieczki, itp.), Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: - dowóz dzieci i młodzieży z miejscowości położonych na terenie Gminy Lubsko na podstawie tabeli opłat za bilety miesięczne ustalone dla Gminy Lubsko i rozliczenia na podstawie faktycznie wydanych biletów. Wysokość należności miesięcznej nie może przekroczyć kwoty brutto wynegocjowanej w niniejszym postępowaniu przetargowym; - Wykonawca zobowiązuje się również dodatkowo umożliwić przejazd na podstawie otrzymanych biletów w godzinach popołudniowych oraz w dni wolne od nauki szkolnej na zajęcia pozalekcyjne; - jednorazowe wyjazdy na zasadach wynajmu autobusu na zasadach stawki w złotych za 1 kilometr; - punktualny i bezpieczny dowóz dzieci i uczniów, w tym niepełnosprawnych, o których mowa w art. 14a 2-4 i art. 17 ust 2,3 i 3a pkt 1 i 2 ustawy o systemie oświaty do szkół położonych na terenie gminy Lubsko, zgodnie z wyznaczonymi trasami; - Sporządzenie rozkładu jazdy zapewniającego dowóz dzieci z miejscowości opisanych w części III niniejszej specyfikacji z zachowaniem: a. godzin przyjazdu dzieci i młodzieży do szkół w Lubsku i Górzynie w godzinach pomiędzy 7.10 a 7.55; b. proponowane godziny wyjazdów po zakończonych zajęciach dzieci młodzieży szkół w Lubsku, Górzynie i Mierkowie do poszczególnych miejscowości określa Wykaz tras zamieszczony w części III niniejszej specyfikacji. - Planowany ilościowy wykaz dzieci i młodzieży przyjeżdżających i wyjeżdżających ze Szkół w Lubsku i Górzynie obejmuje części III niniejszej specyfikacji. - Zobowiązuje się wykonawcę do ustalenia rozkładu jazdy z zachowaniem warunków określonych powyżej na podstawie własnych pomiarów długości trasy przejazdów z poszczególnych miejscowości z uwzględnieniem odbiorów dzieci z istniejących przystanków. Ustalony przez Wykonawcę rozkład jazdy należy uzgodnić z Dyrektorami szkół w terminie jednego tygodnia od rozpoczęcia danego roku szkolnego. - Do sprawowania opieki nad uczniami Wykonawca zapewnia opiekuna. Opiekun musi być osobą pełnoletnią, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, niekaraną za przestępstwa popełnione umyślnie. Opiekun czuwa nad bezpieczeństwem uczniów podczas przewozów. Opiekunem nie może być kierowca autobusu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części II i Części III SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedłozy - Licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego wydaną na podstawie art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz.U. z 2013 r. poz. 1414 z późn. zm.),

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej jedną usługę polegającą na przewozach osób/dzieci odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj. o wartości co najmniej 150.000,00 zł brutto- jedna usługa.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniającego warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający uzna Wykonawcę, który przedstawi wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych, dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia, wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, to jest Wykonawca ma dysponować minimum 7 pojazdami do przewozu osób na minimum 45 miejsc siedzących + 1 pojazd awaryjny na min. 45 miejsc siedzących. Rok produkcji pojazdów nie może być starszy niż 1997. Pojazdy muszą posiadać ważne badanie techniczne i ubezpieczenie OC.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniającego warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna Wykonawcę, który (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby/podmioty wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, to jest co najmniej ilością osób (kierowcy) odpowiednią do ilości tras ( 7 tras) na które składa ofertę. Wszystkie osoby muszą posiadać wymagane uprawnienia: -ważne prawo jazdy odpowiedniej kategorii (w zależności od rodzaju pojazdu wykonującego zamówienie), -ważne świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie o ukończeniu kursu dokształcającego kierowców przewożących osoby.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowych wymagań co do potwierdzenia tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Jakość pojazdów - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Może mieć to miejsce w sytuacji zaistnienia niżej podanych okoliczności powodujących konieczność dokonania takich zmian, których nie można było przewidzieć w chwili przygotowanie niniejszego postępowania przetargowego. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w zakresie: -Zmiany tras przejazdu; -Zmiany ilości przewożonych dzieci; -zmiany warunków finansowania zamówienia i warunków płatności, w tym: zmiany obowiązującej stawki VAT (w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy) z tym, że wynagrodzenie netto pozostanie niezmienione, -oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), -zmiany zakresu części zamówienia powierzonej Podwykonawcom, -zapisów umownych wymagających zmiany na skutek: a) wystąpienia zmian regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, b) istotnych zmian norm mających zastosowanie do przedmiotu umowy, c) wystąpienia okoliczności siły wyższej - przy czym, jako siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze Stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, aktu terroryzmu, klęski żywiołowej, strajku oraz aktu władzy i administracji publicznej. d) zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Lubsku, ul. Powstańców Wlkp. 3, pokój nr 44, II piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Lubsku, ul. Plac Wolności 1, 68-300 Lubsko, parter - Punkt Obsługi Interesantów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.