eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Usługi w zakresie doradztwa zawodowego i doradztwa psychologicznego oraz usługi szkoleniowe dla osób bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub niepełnosprawnych, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, zamieszkałych na terenie Miasta Przemyśla w ramach projektu Czas na aktywność w Mieście Przemyśl realizowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez PCPR

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-25

Przemyśl: Usługi w zakresie doradztwa zawodowego i doradztwa psychologicznego oraz usługi szkoleniowe dla osób bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub niepełnosprawnych, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, zamieszkałych na terenie Miasta Przemyśla w ramach projektu Czas na aktywność w Mieście Przemyśl realizowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez PCPR
Numer ogłoszenia: 143950 - 2010; data zamieszczenia: 25.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Przemyślu , ul. Leszczyńskiego 3, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6750559, faks 016 6750559.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.przemysl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie doradztwa zawodowego i doradztwa psychologicznego oraz usługi szkoleniowe dla osób bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub niepełnosprawnych, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, zamieszkałych na terenie Miasta Przemyśla w ramach projektu Czas na aktywność w Mieście Przemyśl realizowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez PCPR.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych, usług psychologicznych w zakresie treningów kompetencji i umiejętności społecznych i indywidualnego doradztwa, usług doradztwa zawodowego w zakresie warsztatów grupowych i indywidualnego doradztwa oraz wyjazdu integracyjnego dla osób bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub niepełnosprawnych, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, zamieszkałych na terenie Miasta Przemyśla w ramach projektu Czas na aktywność w Mieście Przemyśl realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centra Pomocy Rodzinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotowe postępowanie składa się z dwóch części, zawierających łącznie 14 Pakietów. Część I dotyczy usług doradztwa zawodowego oraz doradztwa psychologicznego i obejmuje następujące Pakiety: Pakiet I.1. Organizacja i przeprowadzenie 5-dniowego wyjazdu integracyjnego z treningami kompetencji i umiejętności społecznych oraz doradztwem zawodowym dla 40 osób w tym 20 osób niepełnosprawnych w stopniu lekkim i umiarkowanym (nie wymagających opieki), Pakiet I.2. Organizacja i przeprowadzenie treningów kompetencji i umiejętności społecznych dla 81 osób oraz indywidualnego doradztwa psychologicznego dla 29 osób, Pakiet I.3. Organizacja i przeprowadzanie doradztwa zawodowego grupowego dla 83 osób oraz sesji indywidualnych doradztwa zawodowego dla 121 osób. Miejsce prowadzenia szkolenia: Przemyśl z zastrzeżeniem, iż w zakresie Pakietu I.1. miejscem przeprowadzania zajęć w ramach wyjazdu integracyjnego, będących przedmiotem zamówienia, jest województwo Podkarpackie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie usług doradztwa zawodowego oraz doradztwa psychologicznego określony został w Załączniku Nr 1.1 do SIWZ . Część II dotyczy szkoleń zawodowych i obejmuje następujące Pakiety: Pakiet II.1. Przedstawiciel handlowy + prawo jazdy kat. B dla 47 osób, Pakiet II.2. Opiekunka dziecięca i osoby starszej dla 16 osób, Pakiet II.3. Prawo jazdy kat. C z badaniami lekarskimi dla 13 osób, Pakiet II.4. Kurs komputerowy ECDL dla 6 osób, Pakiet II.5. Kasjer walutowy + obsługa kasy fiskalnej dla 20 osób, Pakiet II.6. Kosmetyczka + stylizacja paznokci dla 15 osób, Pakiet II.7. Kurs komputerowy ogólny dla 10 osób, Pakiet II.8. Magazynier z obsługą wózków jezdniowych dla 11 osób, Pakiet II.9. Operator koparko - ładowarki dla 6 osób, Pakiet II.10. ABC Przedsiębiorczości dla 5 osób, Pakiet II.11. Kurs kwalifikacyjny wstępny przyśpieszony dla osób wykonujących transport drogowy - przewóz rzeczy, razem z egzaminem zewnętrznym, dojazdami do miejsca szkolenia, badaniami psychotechnicznymi i lekarskimi, wraz z dojazdem na badania dla 9 osób. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie szkoleń zawodowych określony został w Załączniku Nr 1.2 do SIWZ . Miejsce prowadzenia szkolenia: Przemyśl z zastrzeżeniem, iż w zakresie Pakietu II.1, II.3 i II.11 miejscem szkolenia jest : - miasto Przemyśl (dotyczy zajęć teoretycznych i zajęć na placu manewrowym), - miasto Przemyśl i powiat przemyski (dotyczy zajęć praktycznych)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.32.00-1, 80.41.12.00-0, 80.57.00.00-0, 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w ramach niniejszego postepowania.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca: - jest wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych Dz. U. Nr 236 poz. 2365), - złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca : -W okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 usługi szkoleniowe dla minimum 5 osób każda, w zakresie jakiego dotyczy składana oferta , - złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca: 1. Dysponuje odpowiednimi warunkami lokalowymi i wyposażeniem dydaktycznym, a to: a) dysponuje pomieszczeniami wykładowymi, których liczba i wielkość jest adekwatna do liczby Pakietów, których dotyczy złożona oferta oraz uwzględnia wielkość grup szkoleniowych danego Pakietu, jak również program szkolenia opisany w Załącznikach nr 1.1 i nr 1.2 do SIWZ - jeśli dotyczy b) dla części zamówienia, w programie których przewidziane są zajęcia z obsługi komputera, kas fiskalnych, Wykonawca dysponuje: - samodzielnym stanowiskiem komputerowym dla każdego z uczestników szkolenia, - 1 faksem na 1 grupę uczestników szkolenia, - 1 kserokopiarką na 1 grupę uczestników szkolenia, - minimum 3 kasy fiskalne na 1 grupę uczestników szkolenia. 2. Złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca: - złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający za spełniony jeżeli Wykonawca: - złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Program szkolenia - który ma stanowić załącznik do kwestionariusza kursu stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ. Program szkolenia winien zawierać: 1) nazwę i zakres szkolenia, 2) czas trwania i sposób organizacji szkolenia, 3) cele szkolenia, 4) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej, 5) treść szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, 6) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, 7) sposób sprawdzania efektów szkolenia, w tym precyzyjny opis, w jaki sposób Wykonawca zamierza spełnić wymóg indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie stałej oceny postępów poszczególnych uczestników szkolenia i zwiększenia pomocy wobec osób napotykających trudności w procesie nauczania. 2. Preliminarz kosztów szkolenia, oddzielny dla każdego Pakietu. 3. Kwestionariusz kursu. 4. Oświadczenie Wykonawcy o woli współpracy i dyspozycyjności w okresie realizacji kursu.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykaz osób, które będą realizować przedmiot zamówienia (tj. wykładowców, trenerów, instruktorów, psychologów, doradców itp.) wraz z informacjami i dokumentami na temat ich kwalifikacji i doświadczenia zawodowego oraz informacjami dotyczącymi zakresu wykonywanych przez nich czynności. 2. Certyfikaty jakości usług, jeżeli wykonawca takie posiada. Certyfikat jakości usług może dotyczyć zarówno kierunku szkolenia, na które wykonawca złoży ofertę, jak również Wykonawcy, jako instytucji szkoleniowej świadczącej usługi szkoleniowe. Będą brane pod uwagę różne formy certyfikatów, np.: Certyfikaty Systemu Zarządzania Jakością ISO, Akredytacje np. Kuratora Oświaty, Polskiego Towarzystwa Informatycznego, Polskiego Biura Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych, Atesty itp

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
  • 3 - Doświadczenie wykonawcy - 20
  • 4 - Posiadanie przez wykonawcę certyfikatów jakości usług - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skierowania na doradztwo/szkolenie nowego Uczestnika, w przypadku, gdy jeden z dotychczasowych Uczestników przerwał zajęcia. (nie dotyczy Pakietu I.1). 2. Wykonawca zobowiązany jest dołożyć starań, aby nowy Uczestnik uzupełnił materiał objęty doradztwem/szkoleniem o zakres, w którym Uczestnik nie brał udziału. (jeżeli dotyczy) 3. W przypadku, gdy po przerwaniu zajęć przez Uczestnika, grupa szkoleniowa nie zostanie uzupełniona przez nowego Uczestnika, Zamawiający pokryje koszty doradztwa/szkolenia Uczestnika, który przerwał zajęcia za okres jego uczestnictwa w zajęciach, na podstawie wyliczeń przekazanych przez Wykonawcę. Wyliczenie zostanie dokonane w oparciu o rzeczywiście poniesione koszty przez Wykonawcę, tj. koszt materiałów szkoleniowych oraz koszty, które ponosi Wykonawca niezależnie od liczby uczestników szkolenia (wynagrodzenie osób przeprowadzających doradztwo/szkolenie, wynajem sal wykładowych). 4. W przypadku, gdy liczba osób zgłoszonych przez Zamawiającego do udziału w doradztwie/szkoleniu jest większa niż liczba Uczestników, które faktycznie brały udział w zajęciach, Wykonawca może wystawić fakturę uwzględniającą wyższy koszt szkolenia jednego Uczestnika, niż wskazany w ofercie Wykonawcy, stosownie do rzeczywiście poniesionych kosztów koniecznych do zapewnienia prawidłowego przebiegu doradztwa/szkolenia (wynajem pomieszczeń, wynagrodzenie osób przeprowadzających szkolenie)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.przemysl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Przemyślu ul. Leszczyńskiego 3 37 - 700 Przemyśl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Przemyślu, ul. Leszczyńskiego 3, 37-700 Przemyśl, I piętro, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedsięwzięcie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Środki finansowe są przyznane w ramach projektu Czas na aktywność w Mieście Przemyśl realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centra Pomocy Rodzinie. UWAGA. Szczegółowy planowany termin realizacji zamówienia jest następujący: - w zakresie Części I Pakietu I.1.: trzecia dekada czerwca 2010 r. - pierwsza dekada sierpnia 2010 r., zgodnie z programem oraz harmonogramem opracowanym przez Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym, zatwierdzonym przez Zamawiającego, - w zakresie Części I Pakietu I.2: -treningi kompetencji i umiejętności społecznych: trzecia dekada czerwca 2010 r. - pierwsza dekada sierpnia 2010 r. - indywidualne doradztwo psychologiczne: lipiec - październik 2010 r., zgodnie z programem oraz harmonogramem opracowanym przez Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym, zatwierdzonym przez Zamawiającego, - w zakresie Części I Pakietu I.3: - doradztwo zawodowe - warsztaty: lipiec - sierpień 2010 r. - indywidualne doradztwo zawodowe: sierpień - listopad 2010 r., zgodnie z programem oraz harmonogramem opracowanym przez Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym, zatwierdzonym przez Zamawiającego, - w zakresie Części II Pakietów II.1 - II.11: sierpień - grudzień 2010 r. , zgodnie z programem oraz harmonogramem opracowanym przez Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym, zatwierdzonym przez Zamawiającego,.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I.1 - Organizacja i przeprowadzenie 5-dniowego wyjazdu integracyjnego z treningami kompetencji i umiejętności społecznych oraz doradztwem zawodowym dla 40 osób w tym 20 osób niepełnosprawnych w stopniu lekkim i umiarkowanym (nie wymagających opieki),.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa na organizację i przeprowadzenie 5-dniowego wyjazdu integracyjnego z treningami kompetencji i umiejętności społecznych oraz doradztwem zawodowym dla 40 osób w tym 20 osób niepełnosprawnych w stopniu lekkim i umiarkowanym (nie wymagających opieki).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 51.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 3. Doświadczenie wykonawcy - 20
    • 4. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatów jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet I.2 - Organizacja i przeprowadzenie treningów kompetencji i umiejętności społecznych dla 81 osób oraz indywidualnego doradztwa psychologicznego dla 29 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie treningów kompetencji i umiejętności społecznych dla 81 osób oraz indywidualnego doradztwa psychologicznego dla 29 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 102.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 3. Doświadczenie wykonawcy - 20
    • 4. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatów jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet I.3 - Organizacja i przeprowadzanie doradztwa zawodowego grupowego dla 83 osób oraz sesji indywidualnych doradztwa zawodowego dla 121 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzanie doradztwa zawodowego grupowego dla 83 osób oraz sesji indywidualnych doradztwa zawodowego dla 121 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 3. Doświadczenie wykonawcy - 20
    • 4. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatów jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet II.1 - Przedstawiciel handlowy + prawo jazdy kat. B dla 47 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w zakresie przedstawiciel handlowy + prawo jazdy kat. B dla 47 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.41.12.00-0, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 3. Doświadczenie wykonawcy - 20
    • 4. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatów jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet II.2 - Opiekunka dziecięca i osoby starszej dla 16 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w zakresie opiekunka dziecięca i osoby starszej dla 16 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 3. Doświadczenie wykonawcy - 20
    • 4. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatów jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Prawo jazdy kat. C z badaniami lekarskimi dla 13 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w zakresie prawo jazdy kat. C z badaniami lekarskimi dla 13 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 3. Doświadczenie wykonawcy - 20
    • 4. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatów jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet II.4 - Kurs komputerowy ECDL dla 6 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w zakresie kurs komputerowy ECDL dla 6 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.32.00-1, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 3. Doświadczenie wykonawcy - 20
    • 4. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatów jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet II.5 - Kasjer walutowy + obsługa kasy fiskalnej dla 20 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w zakresie kasjer walutowy + obsługa kasy fiskalnej dla 20 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 3. Doświadczenie wykonawcy - 20
    • 4. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatów jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet II.6 - Kosmetyczka + stylizacja paznokci dla 15 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w zakresie kosmetyczka + stylizacja paznokci dla 15 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 3. Doświadczenie wykonawcy - 20
    • 4. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatów jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet II.7 - Kurs komputerowy ogólny dla 10 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w zakresie Kurs komputerowy ogólny dla 10 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.32.00-1, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 3. Doświadczenie wykonawcy - 20
    • 4. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatów jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet II.8 - Magazynier z obsługą wózków jezdniowych dla 11 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w zakresie magazynier z obsługą wózków jezdniowych dla 11 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 3. Doświadczenie wykonawcy - 20
    • 4. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatów jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet II.9 - Operator koparko - ładowarki dla 6 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w zakresie operator koparko - ładowarki dla 6 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 3. Doświadczenie wykonawcy - 20
    • 4. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatów jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet II.10 - ABC Przedsiębiorczości dla 5 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w zakresie ABC Przedsiębiorczości dla 5 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 3. Doświadczenie wykonawcy - 20
    • 4. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatów jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet II.11 - Kurs kwalifikacyjny wstępny przyśpieszony dla osób wykonujących transport drogowy - przewóz rzeczy, razem z egzaminem zewnętrznym, dojazdami do miejsca szkolenia, badaniami psychotechnicznymi i lekarskimi, wraz z dojazdem na badania dla 9 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w zakresie kurs kwalifikacyjny wstępny przyśpieszony dla osób wykonujących transport drogowy - przewóz rzeczy, razem z egzaminem zewnętrznym, dojazdami do miejsca szkolenia, badaniami psychotechnicznymi i lekarskimi, wraz z dojazdem na badania dla 9 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.41.12.00-0, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 3. Doświadczenie wykonawcy - 20
    • 4. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatów jakości usług - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.