To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-09
Warszawa: Zawarcie umowy ramowej na dostawy komputerów, sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, licencjonowanego oprogramowania systemowego, biurowego, specjalistycznego i użytkowego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów wg bieżących potrzeb Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej przez okres trzech lat od daty zawarcia umowy ramowej
Numer ogłoszenia: 143944 - 2016; data zamieszczenia: 09.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zawarcia umowy ramowej.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 165571 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Chemii i Techniki Jądrowej, ul. Dorodna 16, 03-195 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. , faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zawarcie umowy ramowej na dostawy komputerów, sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, licencjonowanego oprogramowania systemowego, biurowego, specjalistycznego i użytkowego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów wg bieżących potrzeb Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej przez okres trzech lat od daty zawarcia umowy ramowej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Umowa ramowa swoim zakresem przedmiotowym obejmować będzie dostawy dostosowane do potrzeb oraz działalności Zamawiającego, tj. dostawy: 1) komputerów i sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych, tj.: a) komputerów i sprzętu komputerowego (Grupa 1A), w szczególności: komputerów stacjonarnych, komputerów przenośnych i stacji dokowania, serwerów sprzętowych, monitorów do komputerów i serwerów, podzespołów komputerowych (np.: procesorów, płyt głównych, pamięci komputerowych, dysków twardych, napędów wewnętrznych, zasilaczy, kart sieciowych), klawiatur i myszy komputerowych, obudów, napędów zewnętrznych, czytników, kontrolerów, adapterów, głośników, ups-ów, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów stacjonarnych i przenośnych, ploterów, kamer internetowych, projektorów, rzutników, ekranów wielkoformatowych, itp., b) akcesoriów komputerowych (Grupa 1B), w szczególności płyt cd/dvd/blu-ray, toreb i plecaków do komputerów przenośnych, podkładek pod mysz, baterii/akumulatorów, pendrivów, listew zasilających, ładowarek, kabli sygnałowych i zasilających, przedłużaczy, słuchawek, wskaźników, materiałów do konserwacji komputerów i sprzętu komputerowego, itp.; Komputery i sprzęt komputerowy oraz akcesoria komputerowe, muszą posiadać na indywidualnych opakowaniach logo producenta, nazwę (typ, symbol) wyrobu, numer katalogowy, opis zawartości. 2) licencjonowanego oprogramowania systemowego, biurowego, specjalistycznego i użytkowego (Grupa 2), dla dostaw którego wymaga się aby Wykonawca posiadał uprawnienia do sprzedaży oprogramowania z licencją edukacyjną przynajmniej wydane przez MathWorks, Microsoft, Adobe, Origin, Statistica, Symantec, ESET oraz dostawy słowników języków obcych, subskrypcji automap, itp.; 3) materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów (Grupa 3), które obejmować będą dostawę tonerów, tuszy, w szczególności tonerów zapewniających w wydrukach: a) monochromatycznych: strona A4 - 5% pokrycie zgodnie z normą ISO/IEC 19752, b) kolorowych: strona A4 - 20% pokrycie (po 5% na każdy kolor składowy: czarny, cyjan, magenta, żółty) zgodnie z normą ISO/IEC 19798, dla wydajności wskazanych przez producentów drukarek Materiały eksploatacyjne dla drukarek nowych, będą zamawiane w oryginale, fabrycznie nowe, nienoszące śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania oraz nie mogą być regenerowane. Materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach indywidualnych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości, informację o dacie produkcji lub dacie upływu gwarancji, a ich użycie nie może powodować utraty gwarancji dla danego urządzenia. 2. Warunki realizacji bieżących zamówień, o których mowa w Rozdziale III SIWZ w ust. 3-5, są zawarte we Wzorze umowy ramowej stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ. 3. Wyłącznie na potrzeby wyłonienia w niniejszym postępowaniu Wykonawców umowy ramowej, o której mowa w ust. 1, w Załączniku Nr 1 do SIWZ stanowiącym jej integralną część jest zawarty szczegółowy opis konfiguracji komputerów i sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych, opis oprogramowania i materiałów eksploatacyjnych do drukarek, na które Wykonawcy będą składać ofertę cenową..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALLTECH Spółka Jawna Zdzisław Pająk Artur Pająk, ul. Spółdzielcza 33, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 792000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28869,00
Oferta z najniższą ceną: 28869,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28869,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie dzielnicy Ochota
- Wykonanie usługi prania i maglowania bielizny pościelowej, ręczników, podkładów jersey oraz prania/czyszczenia narzut, poduszek i kołder- ECEG, Chęciny, 3 lata
- remont pustostanu lokalu mieszkalnego przy ul. Płockiej 37A m. 24, administrowanego przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, na terenie TZOM Młynów
- Dostawa zestawów jednorazowego użytku do zamkniętego systemu pobierania krwi, metodą aspiracyjno - próżniową
- Modernizacja pomieszczeń szatni wraz z sanitariatami, natryskami i saunami w strefie mokrej pływalni Centrum Sportu Wilanów przy ul. Wiertniczej 26a w Warszawie.
- Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z zasilaniem w Muzeum Plakatu w Wilanowie w ramach inwestycji pn. Modernizacja Muzeum Plakatu wraz z rearanżacją galerii stałej.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu informatycznego
- Dostawa licencji baz danych
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania I, 18/ZP/2024
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa, montaż i uruchomienie generatora prądotwórczego zasilania awaryjnego do Oczyszczalni Ścieków Dźbów w Częstochowie dla Oczyszczalni Ścieków "WARTA" S.A.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej oraz budowa infrastruktury oświetleniowej na terenie miejscowości Jelna
więcej: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.