Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-30
Bielsko-Biała: Modernizacja sieci komputerowej w budynku Ratusza w Bielsku-Białej , w tym przebudowa pomieszczeń poddasza - wydzielenie dwóch pomieszczeń technicznych oraz wykonanie instalacji ( sieć strukturalna, instalacje elektryczne, instalacje grzewczo-wentylacyjne) .
Numer ogłoszenia: 143858 - 2008; data zamieszczenia: 30.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, Plac Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 4971508, 4971680, fax 033 4971786, 8227539.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja sieci komputerowej w budynku Ratusza w Bielsku-Białej , w tym przebudowa pomieszczeń poddasza - wydzielenie dwóch pomieszczeń technicznych oraz wykonanie instalacji ( sieć strukturalna, instalacje elektryczne, instalacje grzewczo-wentylacyjne) ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja sieci komputerowej w budynku Ratusza w Bielsku-Białej , w tym przebudowa pomieszczeń poddasza - wydzielenie dwóch pomieszczeń technicznych oraz wykonanie instalacji ( sieć strukturalna, instalacje elektryczne, instalacje grzewczo-wentylacyjne) .
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.12.00 - Instalacja cieplna, wentylacyjna i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.31.43.10 - Instalowanie okablowania komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.10 - Układanie kabli .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Pobiera się wadium w kwocie 12 000,- zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: · W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy , którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi . Spełnienie warunku- dostarczenie dokumentu. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe, tj. : a) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - co najmniej dwie roboty polegające na wykonaniu okablowania strukturalnego, o wartości co najmniej 200 000,- zł (brutto ) każda z tych robót - co najmniej dwie roboty polegające na wykonaniu instalacji elektrycznych wewnętrznych o wartości co najmniej 100 000,- zł brutto ( każda z tych robót). Spełnienie warunku- złożenie dokumentów. 3. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku- złożenie oświadczenia. 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. : a) kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń lub w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń albo w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, który odbył co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych (lub posiada uprawnienia konserwatorskie, należącym do OIIB i posiadającym wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej; b) kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń lub w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, należącym do OIIB i posiadającym wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej ( tylko w przypadku , gdy kierownik budowy posiada uprawnienia konstrukcyjno-budowlane); c) co najmniej dwoma przeszkolonymi instalatorami posiadającymi certyfikat instalatora proponowanego przez Wykonawcę systemu okablowania strukturalnego. Spełnienie warunku- złożenie dokumentów. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki własne lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 30% wartości brutto składanej oferty . Spełnienie warunku- złożenie dokumentów. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie warunku- złożenie dokumentów. 7. Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń. Spełnienie warunku- złożenie oświadczenia. 8. Wniosą wadium. Spełnienie warunku - uznanie kwotą wadium rachunku zamawiającego lub na podstawie złożonego oryginału odpowiedniego dokumentu wadialnego. Ocena spełnienia warunków będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: · Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. Nr 223 z 2007 r. poz.1655 ), 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca ( w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie zaświadczenie każdego ze wspólników) nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie zaświadczenie każdego ze wspólników) nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w Art. 24 ust. 1 punkt 4-8 ustawy pzp. ( W przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie informacja każdego ze wspólników) , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w Art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - robót polegających na wykonaniu okablowania strukturalnego, o wartości co najmniej 200 000,- zł (brutto ) każda z tych robót - robót polegających na wykonaniu instalacji elektrycznych wewnętrznych o wartości co najmniej 100 000,- zł brutto ( każda z tych robót) z podaniem ich zakresu, wartości oraz daty i miejsca wykonania. 8. Dokumenty potwierdzające, że wymienione - zgodnie z p. 7 - roboty zostały wykonane należycie ( referencje zamawiających, ewentualnie kopie protokółów odbioru). 9. Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , a ponadto: 9.1 Kserokopia odpowiednich do zakresu robót uprawnień budowlanych kierownika budowy; 9..2 Dokumenty potwierdzające odbycie przez kierownika budowy co najmniej 2-letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych ( lub kopia uprawnień konserwatorskich); 9.3 Kserokopia uprawnień budowlanych kierownika robót (tylko w przypadku , gdy kierownik budowy posiada uprawnienia konstrukcyjno-budowlane); 9.4 Aktualne zaświadczenia o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej kierownika budowy i kierownika robót; 9.5 Oświadczenie o gotowości kierownika budowy i kierownika robót do pełnienia tej funkcji w okresie realizacji niniejszego zamówienia . 9.6 Dokumenty potwierdzające, że wykazani -zgodnie z p. 4c) w Części V siwz - instalatorzy zostali przeszkoleni i posiadają uprawnienia do wykonywania sieci strukturalnych. 10. Informacja z banku potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - z informacji tej winna wynikać konkretna kwota, co najmniej na poziomie 30 % wartości ceny brutto własnej oferty. 11. Oświadczenie wykonawcy : - o zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty; - o zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń oraz - zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy. 12. Kopia dowodu wniesienia wadium. Uwaga: dokument składany w formie kserokopii winien być poświadczony za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, tj. posiadać adnotację np. - za zgodność z oryginałem- opatrzoną odręcznym podpisem wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.bielsko.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bielsku-Białej, Wydział Inwestycji, Plac Ratuszowy 7, I piętro, pok. nr 11 (cena specyfikacji na papierze - 135,00zł brutto)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wydziału Inwestycji Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, Plac Ratuszowy 7, I piętro, pok. nr 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Dostosowanie do przepisów z zakresu ochrony przeciwpożarowej budynku Krajowej Informacji Skarbowej w Będzinie przy ul. Józefa Retingera 1 (segment D i E).
- Modernizacja zasilania obwodów regulowanych i nieregulowanych Dużej Sceny Teatru Polskiego w Bielsku-Białej
- ,,Świadczenie usługi całodobowego schronienia w domu dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży".
- Sprzedaż i dostarczanie artykułów żywnościowych oraz wody na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
- Bieżące utrzymanie oraz modernizacja elementów nawierzchni jezdni i chodników ulic gminnych na terenie miasta Bielska-Białej w 2024 - 2025 r. (pełna nazwa zamówienia w dokumentach zamówienia)
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY IMPREZ MASOWYCH/SPORTOWYCH w TS Podbeskidzie S.A.
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu na podzamczu przy wieży zamkowej w Golczewie
- Przebudowa poddasza Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie oraz przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Popielowie
- Przebudowa dróg wewnętrznych - dojazdowych do pól
- (...) "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby personelu administracyjnego w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o. "
- "Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Mszczonowie o klatkę schodową z windą - w celu dostosowania placówki oświatowej dla uczniów z orzeczeniem o niepełnosprawności"
- " Turystka szansą rozwoju Gminy Santok poprzez przebudowę i rozbudowę terenów rekreacyjnych położonych nad rzeką Wartą w m. Czechów - Etap II"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.