eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olkusz › budowa dwóch budynków wielorodzinnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-26

POZYCJA 14380

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Olkusz: budowa dwóch budynków wielorodzinnych: 1. AK I - Budynek Mieszkalny Wielorodzinny - B, Olkusz ul. Armii Krajowej, działka nr 3619/24, 3619/26, 2. AK II - Budynek Mieszkalny Wielorodzinny z usługami - A, Olkusz ul. Armii Krajowej, działka 3619/22 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Olkuskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., do kontaktów: Piotr Piasny, Mieczysław Mitka, ul. K. K. Wielkiego 61, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 032 6430251, fax 032 6430251, e-mail: otbs@neostrada.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.olkuskitbs.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Spółka z o.o. (100% udziału Gminy Olkusz); Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa dwóch budynków wielorodzinnych: 1. AK I - Budynek Mieszkalny Wielorodzinny - B, Olkusz ul. Armii Krajowej, działka nr 3619/24, 3619/26, 2. AK II - Budynek Mieszkalny Wielorodzinny z usługami - A, Olkusz ul. Armii Krajowej, działka 3619/22. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Przy ulicy Armii Krajowej w Olkuszu (działka:3619/24, 3619/26, 3619/22). 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa dwóch budynków wielorodzinnych: AK I - Budynek Mieszkalny Wielorodzinny - B, Olkusz ul. Armii Krajowej, działka nr 3619/24, 3619/26 wraz z zagospodarowaniem terenu oraz AK II - Budynek Mieszkalny Wielorodzinny z usługami - A, Olkusz ul. Armii Krajowej, działka 3619/22 wraz z zagospodarowaniem terenu. Są to dwa takie same budynki mieszkalne wielorodzinne o czterech kondygnacjach nadziemnych. W każdym budynku znajdować się będą 44 lokale mieszkalne. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne (udostępnione w ramach SIWZ na stronie internetowej www.olkuskitbs.pl). Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji jak również złożenie dla tych materiałów i urządzeń stosownych dokumentów (atesty i aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania w/w w budownictwie). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.13.40 - Budownictwo wielorodzinne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest budowa (pod klucz) dwóch budynków wielorodzinnych : jednego mieszkalnego na działce 3619/24, 3619/26 oraz drugiego mieszkalnego z usługami na działce 3619/22 wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Dla każdego z nich roboty obejmują m.in.: przygotowanie placów budowy t.j. przygotowanie terenu, wykonanie zasilania budowy w energię elektryczną i doprowadzenie wody, budowę budynków wraz z instalacjami wewnętrznymi i zagospodarowaniem terenu w zakresie: wykonania dróg, miejsc postojowych, chodników, wykonania dojazdu dla osoby niepełnosprawnej, nasadzenia zieleni, budowa: przyłączy wodociągowych, przyłączy kanalizacji sanitarnej, przyłączy kanalizacji deszczowej. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 23.04.2007; lub data zakończenia: 28.02.2009

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 90.000 PLN. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: a/ w pieniądzu b/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c/ w gwarancjach bankowych, d/ w gwarancjach ubezpieczeniowych e/ w poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Wadium winno być wniesione w terminie do dnia 28. 03. 2007 r. do godziny 12:00. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, t.j. których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie oraz którzy spełnią wymagania określone w SIWZ: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności i czynności objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami nakładającymi obowiązek posiadania takich uprawnień: a) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o zamówieniach publicznych). 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a)Wykonali co najmniej 3 roboty budowlane w okresie ostatnich 5 lat (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia. - Za robotę budowlaną odpowiadającą wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia zamawiający uzna taką robotę, której wartość była większa niż 2.000.000 PLN w zakresie: robót ogólno-budowlanych, instalacji wod-kan, oraz instalacji elektrycznych wewnętrznych - Za robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia zamawiający uzna taką robotę, podczas realizacji której wykonano co najmniej roboty w zakresie wznoszenia konstrukcji budynków. b)Wykażą, że dysponują osobami i podmiotami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, którzy posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o odpowiedniej specjalności i przynależą (na dzień składania ofert) do właściwej izby samorządu zawodowego. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) Wykażą w ostatnich trzech latach obrotowych, osiąganie rocznych przychodów min. 5.000.000 PLN b) Posiadają środki pieniężne lub zdolność kredytową do bieżącego finansowania przedmiotu zamówienia, w wysokości nie mniejszej niż 1.500.000 PLN. c)Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 600.000 PLN 4.Dodatkowo: a)Udzielą minimum 36 miesięcy (nie dłuższej jak 96 miesięcy) gwarancji na wykonane roboty. b)Zaakceptują wzór umowy załączony do SWIZ i zawarte w nim warunki. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia-nie spełnia\, w oparciu o informację zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia tego, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności zamówieniem oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, zobowiązany jest załączyć do oferty: a. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. b. Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu ofert. c. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, d. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4 -8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. e. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. 2. W celu potwierdzenia tego, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz że dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zobowiązany jest złożyć do oferty: a. Wykaz wykonanych robót budowlanych w charakterze generalnego wykonawcy w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, z dokumentami potwierdzającymi (np.: referencje), że roboty te zostały wykonane należycie. b. Wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia, w wymaganych specjalnościach wraz z dokumentami stwierdzającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz wpis do właściwej izby samorządu zawodowego. c. Wykaz podwykonawców wraz z zakresem i wartością wykonywanych robót (o ile będą występowali). 3. W celu potwierdzenia tego, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonywanie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a. Sprawozdanie finansowe albo jego część , a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta to zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności (należy dołączyć dokumenty z ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres). b. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c. Polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dokumenty powyżej wymienione muszą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub notariusza. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w: 1) pkt b, c, e - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt d - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaję się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. wartość brutto całości zamówienia 95 2. gwarancja udzielona na wykonane roboty budowlane 5 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olkuskitbs.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Za udostępnienie - SIWZ wersja drukowana plus płyta CD zawierająca projekty wykonawcze, przedmiary robót i specyfikacje techniczne. Materiały j.w. do odbioru w siedzibie spółki w Olkuszu, przy Ul. K. K. Wielkiego 61, po dokonaniu wpłaty w kasie spółki. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: NIe dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.03.2007, godzina 13:00, Siedziba Olkuskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Olkuszu , ul. Kr. K. Wielkiego 61.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.