eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobromierz › Wymiana stolarki okiennej w budynku Urzędu Gminy Dobromierz



Ogłoszenie z dnia 2009-05-12

Dobromierz: Wymiana stolarki okiennej w budynku Urzędu Gminy Dobromierz
Numer ogłoszenia: 143784 - 2009; data zamieszczenia: 12.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobromierz , Plac Wolności 24, 58-170 Dobromierz, woj. dolnośląskie, tel. 074 8586217, faks 074 8586460.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dobromierz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w budynku Urzędu Gminy Dobromierz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w budynku Urzędu Gminy Dobromierz. W ramach zamówienia należy dokonać wymiany stolarki okiennej na nową jednoramową PCV, 5-komorową ze wzmocnieniem termicznym wykonanym z włókien szklanych i żywicy poliestrowej wypełnionym wewnątrz pianką poliuretanową, pakiet szybowy 4/16/4 z powłoką nisko emisyjną wypełniony gazem szlachetnym argonem o współczynniku przenikania ciepła U=1,0 W/m2K. Współczynnik dla każdego okna obliczony indywidualnie zamieszczono na zestawieniu stolarki. Parametrem decydującym jest izolacyjność termiczna dla okna potwierdzona przez jednostkę certyfikującą. Średni współczynnik przenikania ciepła dla całej stolarki okiennej nie może przekroczyć wartości U=1,32 W/m2K. Wartość tą można osiągnąć przez zastosowanie innych parametrów od opisanych w projekcie. Istniejącą stolarkę okienną (stare okna skrzynkowe i 2 okna PCV) należy zdemontować i poddać utylizacji. Montaż nowych okien wykonać zgodnie z instrukcją producenta, zaleceniami podanymi w aprobacie technicznej i sztuką budowlaną. Od strony pomieszczeń ościeża wykończyć tynkiem gipsowym lub cementowo - wapiennym i szpachlami gipsowymi uzyskując fakturę powierzchni zgodną z dotychczasową. Połączenie ramy okiennej z tynkiem na całym obwodzie uszczelnić szczeliwem trwale elastycznym akrylowym w kolorze białym. Istniejące parapety drewniane wewnętrzne wymienić na nowe wykonane z granitu grubości 3 cm w kolorze pastelowym uzgodnionym z Zamawiającym. Istniejące kraty okienne należy oczyścić do drugiego stopnia czystości i pomalować farbą poliwinylową w kolorze czarnym dwukrotnie. Wstawiane okna muszą posiadać : a) certyfikat kwalifikacyjny obejmujący okna, oraz okucia b) atest i świadectwa oraz deklaracje zgodności z polskimi normami c) aprobatę techniczną dopuszczającą wyrób do obrotu towarowego i stosowania w budownictwie d) okna muszą spełniać wymagania norm polskich w zakresie infiltracji powietrza. W skrzydłach okiennych o funkcjach rozwierno-uchylnych , mają być zastosowane okucia umożliwiające rozszczelnienie skrzydła przez odpowiednie położenie klamki (funkcja mikrowentylacji) Wykonawca jest w szczególności zobowiązany do: dostawy okien zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia demontażu starych dostawy i montażu parapetów zgodnie z opisem wywozu zdemontowanych okien i parapetów oraz gruzu powstałego w wyniku demontażu na składowisko odpadów montażu wraz z regulacją nowych okien wykonania obróbek tynkarskich po zamontowaniu okien sprzątnięcie i uporządkowanie miejsca montażu po zakończeniu robót Szczegółowy opis parametrów okien został przedstawiony w załączonym zbiorczym zestawieniu stolarki Warunki dotyczące przedmiotu zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji przedmiotu zamówienia na okres 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4.000,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8.1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) 8.1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W celu potwierdzenia tego warunku należy przedstawić stosowne dokumenty. 8.1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: - wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej dwie (zakończone) roboty budowlane obejmujące swoim zakresem montaż lub wymianę stolarki okiennej o wartości nie mniejszej niż 300.000,00zł brutto. W celu potwierdzenia tego warunku należy przedstawić stosowne dokumenty. 8.1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000,00 zł W celu potwierdzenia tego warunku należy przedstawić stosowne dokumenty. 8.1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24. ustawy. W celu potwierdzenia tego warunku należy przedstawić stosowne dokumenty. 8.1.5. Wniosą wadium. 8.2. Zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły (spełnia- nie spełnia). Nie spełnienie chociaż by jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 10.1.2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 10.1.3. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 10.1.4. Wykaz (Załącznik Nr 2 Część II SIWZ) wykonanych (zakończonych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, robót budowlanych zgodnie z warunkiem określonym w punkcie 9.1.2. SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty wymienione w załączniku nr 2 zostały wykonane należycie ( np. referencje). Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wystarczy gdy ww. dokument złoży jeden z podmiotów występujących wspólnie. 10.1.5. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy (załącznik nr 3 Część II SIWZ). Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 10.1.6. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości określonej w warunku. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć kaidy z podmiotów występujących wspólnie. 10.1.7. Dowód wniesienia wadium. 10.2. W stosunku do dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie 10 Zamawiający stawia następujące wymogi formalne: 10.2.1. Dokumenty należy złożyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 10.2.2. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 10.2.3. Dokumenty stanowiące załączniki wymagane przez niniejszą SIWZ muszą zostać wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku ściśle wg warunków i postanowień w nich zawartych- bez dokonywania żadnych zmian i uzupełnień. Miejsca wykropkowane przeznaczone do wypełnienia muszą zostać prawidłowo wypełnione. W przypadku gdy jakakolwiek część wymaganych dokumentów nie dotyczy Wykonawcy, wpisuje on w danym miejscu (nie dotyczy). 10.2.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w punkcie 10.1.1., 10.1.2. i 10.1.3. składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 10.2.5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 10.1.1, 10.1.2. i 10.1.3. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 10.3 Zamawiający wymaga w stosunku do podmiotów występujących wspólnie, aby: 10.3.1 Każdy z nich oddzielnie udokumentował, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 i 4 ustawy P.z.p. 10.3.2 Podmioty występujące wspólnie w sumie spełniały wymagane warunki w zakresie potencjału ekonomicznego, finansowego i technicznego oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 10.3.3. Podmioty występujące wspólnie wykazały, że przynajmniej jeden z nich posiada wymagane doświadczenie określone w pkt. 8.1.2.niniejszej SIWZ. 10.3.4 Upoważnili jednego spośród siebie, jako przedstawiciela pozostałych (lidera), przy czym upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych przedsiębiorców. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako reprezentant pozostałych (liderem). 10.3.5 W przypadku wyboru oferty Wykonawców występujących wspólnie Zamawiający przed podpisaniem umowy będzie żądał Umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie, która zawierała będzie zobowiązanie tych podmiotów do solidarnej odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobromierz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Dobromierz 58-170 Dobromierz Plac Wolności 24.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Gmina Dobromierz 58-170 Dobromierz Plac Wolności 24.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.