eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cieszyn › WYKONANIE W RAMACH BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG - ROBÓT ZWIĄZANYCH ZE ŚCINANIEM ZAWYŻONYCH POBOCZY W CIĄGU DRÓG POWIATOWYCH I WOJEWÓDZKICH NA TERENIE POWIATU CIESZYŃSKIEGO W ROKU 2010, nr sprawy 5/2010

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-25

Cieszyn: WYKONANIE W RAMACH BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG - ROBÓT ZWIĄZANYCH ZE ŚCINANIEM ZAWYŻONYCH POBOCZY W CIĄGU DRÓG POWIATOWYCH I WOJEWÓDZKICH NA TERENIE POWIATU CIESZYŃSKIEGO W ROKU 2010, nr sprawy 5/2010
Numer ogłoszenia: 143772 - 2010; data zamieszczenia: 25.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 99856 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Cieszynie, ul. Bobrecka 29, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 033 4777309, faks 033 8530511.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE W RAMACH BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG - ROBÓT ZWIĄZANYCH ZE ŚCINANIEM ZAWYŻONYCH POBOCZY W CIĄGU DRÓG POWIATOWYCH I WOJEWÓDZKICH NA TERENIE POWIATU CIESZYŃSKIEGO W ROKU 2010, nr sprawy 5/2010.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Robota polegająca na ścinaniu zawyżonych poboczy w ciągu dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie powiatu cieszyńskiego w roku 2010.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY DAMIAN WOJTKOWIAK, BOŻACIN UL. OGRODOWA 59, 63-700 KROTOSZYN, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 159836,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 78494,02

  • Oferta z najniższą ceną: 78494,02 / Oferta z najwyższą ceną: 837269,51

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.