eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Przebudowa i remont Sali konsumpcyjnej lokalu Maska na poziomie niskiego parteru w budynku Wrocławskiego Teatru Lalek przy pl. Teatralnym 4 we Wrocławiu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-29

Wrocław: Przebudowa i remont Sali konsumpcyjnej lokalu Maska na poziomie niskiego parteru w budynku Wrocławskiego Teatru Lalek przy pl. Teatralnym 4 we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 143772 - 2008; data zamieszczenia: 29.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Teatr Lalek, pl. Teatralny 4, 50-051 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3441217, fax 071 3433738.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatrlalek.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wrocławski Teatr Lalek.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remont Sali konsumpcyjnej lokalu Maska na poziomie niskiego parteru w budynku Wrocławskiego Teatru Lalek przy pl. Teatralnym 4 we Wrocławiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa i remont sali konsumpcyjnej lokalu Maska na poziomie niskiego parteru w budynku Wrocławskiego Teatru Lalek przy pl. Teatralnym 4 we Wrocławiu, polegające na: - robotach rozbiórkowych, - demontażu urządzeń, - wykuwaniu wnęk i otworów, - wymianie posadzki, - robotach tynkarskich, - robotach malarskich, - robotach stolarskich uzupełniających.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy: 1.spełniający wymogi art. 22 ust.1, pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp): 1)nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zamówienie, polegające na wykonaniu robót o podobnym charakterze do przedmiotu niniejszej Specyfikacji, o wartości co najmniej 150 000 złotych, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania a także z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbiorów). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot. dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, posiadającymi uprawnienia do sprawowania funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Wymagane dołączenie uprawnień budowlanych kierownika robót oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 ze zm.). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek musi spełniać, co najmniej jeden podmiot. 3)znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalność w wysokości co najmniej 150 000 złotych; 4)nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2; 2. Spełniający wymagania dodatkowe określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: 1)udzielą minimum trzyletniej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, 2)do wykonania przedmiotu zamówienia użyją wyrobów budowlanych, które zostały dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie; 3)zrealizują przedmiot zamówienia w terminie: 60 dni od daty podpisania umowy za stałą cenę ryczałtową podaną w ofercie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty i oświadczenia wymagane w rozdziale IX niniejszej SIWZ metodą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia dostarczą ofertę sporządzoną wg załączonego wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ wraz z następującymi dokumentami, oświadczeniami oraz wypełnionymi załącznikami: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień o nie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - załącznik Nr 6 do SIWZ. 2.Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków (zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz. U. Nr 87, poz. 606): 1)W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - załącznik Nr 7 do SIWZ. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, wykonawca składa odpowiednie dokumenty, o których mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 2)W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) wykaz osób - kadry kierowniczej - które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia - należy wskazać kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r., Nr 5, poz. 42 ze zm.) - załącznik nr 8 do SIWZ; wymagane dołączenie uprawnień budowlanych kierownika robót oraz aktualnego zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów; b) wykaz robót wykonanych i zakończonych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na robotach instalacyjnych w zakresie wentylacji mechanicznej i klimatyzacji o wartości co najmniej 150 000 złotych, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokóły odbiorów) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ; przedkładane dokumenty powinny zawierać: nazwę podmiotu na rzecz, którego realizowane było zamówienie, wartość zamówienia, informacje dot. realizacji zamówienia, opinie. 3)W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do wysokości co najmniej 150 000 złotych. W przypadku podania kwoty polisy w walucie innej niż PLN, zamawiający przeliczy je wg kursu NBP obowiązującego na dzień otwarcia ofert. 3.Wykaz materiałów użytych do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi wprowadzenie ich do obrotu (podstawa: art. 10 ustawy z 7 lipca 1994r. Prawo budowlane tekst jednolity Dz. U. z 2006r Nr 156 poz.1118 z późn. zm. oraz Ustawa z dn.16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych Dz. U. Nr 92, poz. 881) - załącznik nr 10 do SIWZ. 4.Podpisaną kalkulację ryczałtową wykonaną poprzez wycenę wszystkich pozycji z przedmiaru robót będącego załącznikiem nr 2 do SIWZ. 5.Parafowany wzór umowy jako akceptację jej treści i warunków wg załącznika nr 4 do SIWZ; UWAGA Do oferty powinny być dołączone wszystkie dokumenty wymagane odpowiednimi postanowieniami niniejszej Specyfikacji. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. Oferta jest ważna tylko wtedy, gdy spełnia powyższy warunek. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem musi mieć następującą formę: napis ,za zgodność z oryginałem, data poświadczenia i podpis osoby uprawnionej na każdej zapisanej stronie przedkładanego dokumentu. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy W przypadku złożenia pełnomocnictw (w formie kserokopii poświadczonej przez osobę upoważnioną za zgodność oryginałem) zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.teatrlalek.wroclaw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocławski Teatr Lalek; ul. Pl.Teatralny 4; 50-051 Wrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2008 godzina 13:00, miejsce: WROCŁAWSKI TEATR LALEK, 50-051 Wrocław. pl. Teatralny 4 Sekretariat WTL tel. (071) 344 12 16, fax. (071) 344 48 32.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.