eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabór › Wykonanie boisk sportowych w Zaborze w ramach budowy kompleksu Moje Boisko-Orlik 2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-28

Zabór: Wykonanie boisk sportowych w Zaborze w ramach budowy kompleksu Moje Boisko-Orlik 2012
Numer ogłoszenia: 143765 - 2008; data zamieszczenia: 28.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zabór, ul. Lipowa 15, 66-003 Zabór, woj. lubuskie, tel. 068 3218308, fax 068 3218301.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabor.bazagmin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie boisk sportowych w Zaborze w ramach budowy kompleksu Moje Boisko-Orlik 2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: 1) Budowa boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0m x 62,0m o pow. całkowitej 1860m2 (pole gry 26,0 x 56,0 m), 2) Budowa boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1m x 32,1m o powierzchni 613,11m2 (pole do gry 15,1 x 28,1 m), 3) Budowa ogrodzenia boisk, 4) Budowa oświetlenia boisk, 5) Wykonanie ciągów komunikacyjnych, 6) Montaż kontenerów socjalnych, 7) Wykonanie przyłączy wodno-kanalizacyjnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca składający ofertę na Część I i lub II zamówienia zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości po 5 tys. zł, słownie złotych: pięć tysięcy złotych. 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: 1) Bank PKO 2) Nr 74 1020 5402 0000 0102 0027 6584 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Zabór, w kancelarii pok. 11 lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej wadium dołączonej do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp, tj.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia (części zamówienia) działalności lub czynności; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (część zamówienia) z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.), b) dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: - Część I - konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej, - Część II - konstrukcyjno-budowlanej, - Część III - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - Część IV - konstrukcyjno-budowlanej, Wykonawca zobowiązany jest wykazać osoby pełniące funkcje kierowników budowy oraz dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z oryginałem, takich uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 5) Załączą próbki materiałów z których Wykonawcy zamierzają wykonać podbudowy boisk oraz próbki materiałów dotyczące wykonania nawierzchni boisk, zgodne z założeniami projektu technicznego i specyfikacji technicznej. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - dotyczy wykonawców części I i lub II zamówienia. 3) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia: a) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (Części zamówienia), w tym 3 roboty budowlane z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania, b) Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (protokoły odbioru, referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 4) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: a) konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. c) zaświadczenie/zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby d) dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem). 5) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające niepodleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 6) Dokumenty potwierdzające, że wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić zaświadczenie, że posiada: a) środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową na kwotę 300 tys. zł., wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed składaniem ofert - dotyczy wykonawców części I i lub II zamówienia. b) polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę 300 tys. zł. - dotyczy wykonawców części I i lub II zamówienia. 7) Na potwierdzenie, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w projekcie i specyfikacji, dotyczy wykonawców części I i lub II zamówienia, zamawiający wymaga złożenia próbek materiałów zastosowanych do: a) wykonania podbudowy boisk: - frakcja kruszywa o uziarnieniu 31,5 - 63 mm, próbka w woreczku foliowym o wadze 1 kg opisana, - frakcja kruszywa o uziarnieniu 0 - 31,5 mm, próbka w woreczku foliowym o wadze 1 kg opisana, b) wykonania nawierzchni boisk: - boisko piłkarskie, próbka formatu A4, - boisko wielofunkcyjne, próbka formatu A4, 8) Oświadczenie o podwykonawcach.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabor.bazagmin.pl >Przetargi

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zabór Ul. Lipowa 15 66-003 Zabór.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Zabór Ul. Lipowa 15 66-003 Zabór Pok. 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - Podbudowy i przyłącza oraz pomieszczenia socjalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Podbudowy i przyłącza oraz pomieszczenia socjalne: a) roboty ziemne i ukształtowanie terenu b) wykonanie podbudowy pod boiska z tłucznia bazaltowego z wykonaniem drenażu, c) wbudowanie obrzeży betonowych na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska, d) wykonanie przyłączy i instalacji wodno-kanalizacyjnych, e) wykonanie ciągów komunikacyjnych z kostki Polbruk i murków oporowych, f) wykonanie tulei do mocowania bramek, koszy, stojaków do siatek itp.), g) montaż kontenerów socjalnych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nawierzchnie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - Nawierzchnie: a) ułożenie nawierzchni z trawy syntetycznej - boisko do piłki nożnej, b) wykonanie nawierzchni poliuretanowej - boisko wielofunkcyjne, c) wyposażenie boisk w bramki, kosze, stojaki i siatki itp..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Oświetlenie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - Oświetlenie: a) wykonanie przyłącza elektrycznego, b) wykonanie oświetlenia zewnętrznego boisk,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Ogrodzenie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV - Ogrodzenie: a) wykonanie piłkochwytów - boisko piłkarskie, b) wykonanie ogrodzenia - boisko wielofunkcyjne..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.