eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Błonie › 1. Zakup samochodu ciężarowego używanego z zabudową hakową do transportu kontenerów 34 m3, 2. Zakup samochodu ciężarowego używanego z zabudową hakową do transportu kontenerów KP7 i KP10.



Ogłoszenie z dnia 2009-05-12

Błonie: 1. Zakup samochodu ciężarowego używanego z zabudową hakową do transportu kontenerów 34 m3, 2. Zakup samochodu ciężarowego używanego z zabudową hakową do transportu kontenerów KP7 i KP10.
Numer ogłoszenia: 143762 - 2009; data zamieszczenia: 12.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Błonie , Rynek 6, 05-870 Błonie, woj. mazowieckie, tel. 022 7253004, 7253006, faks 022 7253067.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.blonie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Zakup samochodu ciężarowego używanego z zabudową hakową do transportu kontenerów 34 m3, 2. Zakup samochodu ciężarowego używanego z zabudową hakową do transportu kontenerów KP7 i KP10..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dotyczy zadania nr 1: - rok produkcji min 2000 i młodsze, - dopuszczalna masa całkowita 26 000 kg, - ładowność min 14 000 kg, - przebieg do 250 000 km, - masa własna pojazdu max. 11 500 kg, - sprzęg do podczepiania przyczep, - liczba osi 3, - rodzaj kół: oś pierwsza - pojedyncze, oś druga - podwójne (bliźniaki), oś trzecia - pojedyncze, - blokada mechanizmu różnicowego na osi napędowej, - oś trzecia (ostatnia) podnoszona, - opony nowe + koła zapasowe kpl. o rozmiarze 315 R 22,5, Podwozie zgodne z kompletacją fabryczną oryginalne bez przeróbek w kolorze czarnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1, do niniejszej specyfikacji. Dotyczy zadania nr 2: - podwozie 4 x 2 - rok produkcji min 2000 i młodsze, - przebieg do 250 000 km, - dopuszczalna masa całkowita 14 000 kg, - ładowność min 8 000 kg, - instalacja pneumatyczna z odwadniaczem, osuszaczem i podgrzewaczem, - rodzaj kół: przód pojedynczy, tył bliźniaki, - opony nowe + koła zapasowe kpl. o rozmiarze R 22,5, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2, do niniejszej specyfikacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.11 - Pojazdy do zbierania odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r., a na ich potwierdzenie przedstawią wymienione niżej dokumenty: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2. złożą oświadczenie o nie zaleganiu z podatkami do właściwego Urzędu Skarbowego oraz o nie zaleganiu z opłaceniem składek do właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, lub złożą oświadczenie że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, W przypadku składania zaświadczeń winny one być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy o zamówieniach publicznych. Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców w ofercie. Zamawiający będzie oceniał aktualność i zgodność złożonych dokumentów z obowiązującymi przepisami, a następnie treść merytoryczną złożonych dokumentów i oświadczeń tj. zgodność przedstawionych informacji z warunkami jakich spełnienia wymagał Zamawiający. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie TAK / NIE (spełnia / nie spełnia)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu znajduje się w rozdziale Zawartość ofert specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.blonie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Błonie, ul. Rynek 6, 05-870 Błonie, Wydział Zamówień Publicznych, pok. nr 3, cena za SIWZ 20 zł, (słownie: dwadzieścia złotych)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Błonie, ul. Rynek 6, 05-870 Błonie, pok. nr 1, Biuro Obsługi Interesanta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami: 1. Iwona Kopczyńska (procedury przetargowe)- Urząd Miasta i Gminy Błonie, ul. Rynek 6, Wydział Zamówień Publicznych, pok. nr 3, tel.: 022 725-30-04 w. 180 2. Edward Ropiak (sprawy merytoryczne) - Zakład Usług Komunalnych ul. Poniatowskiego 12 B, 05-870 Błonie, tel. 022 725-32-51.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1. Zakup samochodu ciężarowego używanego z zabudową hakową do transportu kontenerów 34 m3,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dotyczy zadania nr 1: - rok produkcji min 2000 i młodsze, - dopuszczalna masa całkowita 26 000 kg, - ładowność min 14 000 kg, - przebieg do 250 000 km, - masa własna pojazdu max. 11 500 kg, - sprzęg do podczepiania przyczep, - liczba osi 3, - rodzaj kół: oś pierwsza - pojedyncze, oś druga - podwójne (bliźniaki), oś trzecia - pojedyncze, - blokada mechanizmu różnicowego na osi napędowej, - oś trzecia (ostatnia) podnoszona, - opony nowe + koła zapasowe kpl. o rozmiarze 315 R 22,5, Podwozie zgodne z kompletacją fabryczną oryginalne bez przeróbek w kolorze czarnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1, do niniejszej specyfikacji..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.11-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2. Zakup samochodu ciężarowego używanego z zabudową hakową do transportu kontenerów KP7 i KP10..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dotyczy zadania nr 2: - podwozie 4 x 2 - rok produkcji min 2000 i młodsze, - przebieg do 250 000 km, - dopuszczalna masa całkowita 14 000 kg, - ładowność min 8 000 kg, - instalacja pneumatyczna z odwadniaczem, osuszaczem i podgrzewaczem, - rodzaj kół: przód pojedynczy, tył bliźniaki, - opony nowe + koła zapasowe kpl. o rozmiarze R 22,5, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2, do niniejszej specyfikacji..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.11-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.