Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-17
Siedlce: WYKONANIE PRZEBUDOWY DRÓG POWIATOWYCH
Zadanie I: nr 3650W Żebraczka - Rudnik dł. 210m.
Zadanie II: nr 3620W Korczew - Przekop - Drażniew dł.460m
Zadanie III: nr 3655W Domanice - Mroczki - Gostchorz dł. 1300mb.
Zadanie IV: nr 3608W i 3610W Nowe Opole - Ostrówek - Wyłazy dł. 1000m
Numer ogłoszenia: 143755 - 2007; data zamieszczenia: 17.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Siedlcach, ul. Piłsudskiego 40, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6447216, 6339513, fax 025 6339515.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsiedlecki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE PRZEBUDOWY DRÓG POWIATOWYCH Zadanie I: nr 3650W Żebraczka - Rudnik dł. 210m. Zadanie II: nr 3620W Korczew - Przekop - Drażniew dł.460m Zadanie III: nr 3655W Domanice - Mroczki - Gostchorz dł. 1300mb. Zadanie IV: nr 3608W i 3610W Nowe Opole - Ostrówek - Wyłazy dł. 1000m.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE PRZEBUDOWY DRÓG POWIATOWYCH Zadanie I: nr 3650W Żebraczka - Rudnik dł. 210m. Zadanie II: nr 3620W Korczew - Przekop - Drażniew dł.460m Zadanie III: nr 3655W Domanice - Mroczki - Gostchorz dł. 1300mb. Zadanie IV: nr 3608W i 3610W Nowe Opole - Ostrówek - Wyłazy dł. 1000m
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: dla zadania I - 1.000 zł (słownie: jeden tysiąc zł) dla zadania II - 3.000zł (słownie: trzy tysiące zł) dla zadania III - 3.000 zł (słownie: trzy tysiące zł) dla zadania IV - 3.000 zł (słownie: trzy tysiące zł).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 6.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności , /wypis z ewidencji działalności gospodarczej lub KRS/ 6.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia tj. min 5 referencji dotyczących robót o charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia/ 6.3. posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia tj. Posiadać lub mieć zapewniony dostęp ( przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) do niżej podanych, w pełni sprawnych jednostek sprzętu: Typ i charakterystyka sprzętu Minimalna wymagana liczba Jednostek Wytwórnia (otaczarka) mieszanki mineralno-bitumicznej o wydajności min. 120 Mg/h zlokalizowana w odległości nie większej niż 50 km od miejsca budowy. ------------------------------------------------- Układarka do mas mineralno - bitumicznej elektronicznie sterowana. ------------------------------------------------- Walec ogumiony z regulacją ciśnienia kół oraz fartuchem osłonowym ------------------------------------------------- Walce stalowe 8-10Mg i 11-14 Mg ------------------------------------------------- Szczotka mechaniczna ------------------------------------------------ Samochody wywrotki - ocieplane Min 7Mg ------------------------------------------------- Skrapiarka samochodowa z urządzeniem do mechanicznego sterowania i dozowania lepiszcza 1 ------------------------------------------------- 1 ------------------------------------------------- 1 ------------------------------------------------- 2 ------------------------------------------------- 2 ------------------------------------------------- w ilości zapewniającej ciągłość robót ------------------------------------------------- 1 Frezarka drogowa 1 Posiadać zaplecze laboratoryjne z odpowiednio przygotowanym personelem laboratoryjnym oraz sprzęt do wykonywania badań materiałów wsadowych i wyprodukowanych mas bitumicznych. Jeżeli oferent nie posiada Wytwórni mieszanki mineralno - bitumicznej zobowiązany jest do przedstawienia kserokopii umowy z podwykonawcą, od którego będzie kupował masę. 6.4. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Stanowisko Całkowite doświadczenie (ilość lat) Dla podobnych robót (ilość lat) Wymagane uprawnienia Kierownik budowy* Kierownik WMB Laborant Majster robót bitumicznych Operator układarki Operator walca Operator skrapiarki 5 5 3 3 3 3 3 3 5 3 3 3 3 3 Drogowe lub konstrukcyjno - budowlane bez ograniczeń *Kierownik budowy powinien być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa. 6.5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) mają dostęp lub dysponują środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji robót przez okres 2 miesięcy w wysokości minimum 150 000 zł. /oświadczenie/; b) posiadają średni roczny obrót (określony na podstawie faktur za roboty w toku i roboty zakończone) za ubiegły rok w wysokości 5.000.000 zł. /oświadczenie/.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony formularz ofertowy(wg załączonego druku) - szczegółowy kosztorys ofertowy ( wg dołączonego przedmiary robót) - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie od ewidencji działalności gospodarczej /wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/ - oświadczenie, ze wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy / na formularzu ofertowym/ - aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. /wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/ - aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczeń , że uzyskał zgodę na zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności /wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/ - wykaz wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania . - proponowany harmonogram rzeczowo - finansowy z terminem rozpoczęcia robót. - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg załącznika - dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca wg załącznika
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatsiedlecki.asi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedlce 08-110, ul. Piłsudskiego 40.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2007 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Siedlcach, kancelaria ogólna, ul. Piłsudskiego 40, 08-110 Siedlce.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I: nr 3650W Żebraczka - Rudnik dł. 210m..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I: nr 3650W Żebraczka - Rudnik dł. 210m..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II: nr 3620W Korczew - Przekop - Drażniew dł.460m.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie II: nr 3620W Korczew - Przekop - Drażniew dł.460m.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III: nr 3655W Domanice - Mroczki - Gostchorz dł. 1300mb..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie III: nr 3655W Domanice - Mroczki - Gostchorz dł. 1300mb..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie IV: nr 3608W i 3610W Nowe Opole - Ostrówek - Wyłazy dł. 1000m.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie IV: nr 3608W i 3610W Nowe Opole - Ostrówek - Wyłazy dł. 1000m.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń medycznych.
- Dostawa i wymiana parownika w agregacie wody lodowej
- dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora do analizy moczu oraz dostawa odczynników dla potrzeb MLD
- Remont dwóch boisk sportowych (boisko piłkarskie oraz boisko wielofunkcyjne) wraz z wymianą podłogi w budynku sanitarno-sportowym przy Szkole Podstawowej nr 7
- Budowa oświetlenia drogowego na ulicy Artyleryjskiej na odcinku od ul. Okopowej do ul. Leśnej w Siedlcach
- Dostawa preparatów i wyrobów stosowanych do dezynfekcji sprzętu medycznego, urządzeń i powierzchni
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- " Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców w obrębie terenów po byłym PGR w Niegowie poprzez inwestycję drogową" objętego dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład -Program inwestycji strategicznych.
- " Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców w obrębie terenów po byłym PGR w Niegowie poprzez inwestycję drogową" objętego dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład -Program inwestycji strategicznych.
- Budowa pętli autobusowej przy zbiegu ul.Kołłątaja i opaski ul.Kolejowej zgodnie z dokumentacją projektową pn."Budowa drogi gminnej od ul.Równoległej do ul. Sierakowskiej w Łomiankach"-zad. nr 2020/34.
- "Przebudowa drogi Mokobody-Kolonia"
- Remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Mędrzechów w 2024 r.
- Zadanie nr 1: "Przebudowa drogi gminnej Kolbuszowa Górna (do byłej mleczarni)". Zadanie nr 2: "Przebudowa drogi gminne nr ew. 198 w Kolbuszowej Dolnej
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.