eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa chromatografu cieczowego HPLC będącego częścią spektroskopowo-mikroskopowego zestawu aparaturowego dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Pasteura 1. CPV33253220-6

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-27

Warszawa: Dostawa chromatografu cieczowego HPLC będącego częścią spektroskopowo-mikroskopowego zestawu aparaturowego dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Pasteura 1. CPV: 33253220-6
Numer ogłoszenia: 143716 - 2008; data zamieszczenia: 27.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski Wydział Chemii, ul. Pasteura 1, 02-093 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8225092, 8220211 w. 271, fax 022 8224880.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chem.uw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa chromatografu cieczowego HPLC będącego częścią spektroskopowo-mikroskopowego zestawu aparaturowego dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Pasteura 1. CPV: 33253220-6.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego chromatografu cieczowego HPLC do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia na terenie Wydziału Chemii Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Pasteura 1 oraz jego instalacja, uruchomienie i przeprowadzenie testu poprawności działania. 2. Szczegółowy opis wymogów technicznych został przedstawiony poniżej w tabeli 1. Lp. Opis parametrów zamawianego chromatografu cieczowego HPLC 1. Pompa gradientowa 4-tłokowa z możliwością mieszania 2 różnych składników w tym samym czasie z możliwością wyboru 2 rozpuszczalników spośród 4 dostępnych (z odgazowywaczem próżniowym czterokanałowym zintegrowanym wymiarami z pozostałymi modułami) o precyzji przepływu mniejszy niz 0,07 % RSD, zakresie przepływu: 0,001 - 5,000 mL na min, dokładności przepływu nie gorszej niż 0,001 ml na min oraz zintegrowanej wymiarami nadstawce na rozpuszczalniki i 4 butle o objętości 1L. 2. Autosampler na min. 100 próbek w zakresie nastrzyku 0,1 - 100 L i o precyzji nastrzyku nie gorszej niż 0,25 procent RSD oraz błędzie przenoszenia nie gorszym niż 0,1 procent. 3. Termostat kolumnowy o zakresie temperatur co najmniej od 10 °C poniżej temperatury otoczenia do pls,minus 80 °C, stabilności temperatury nie gorszej niż plus,minus 0,15 °C i dokładności temperatury nie gorszej niż plus,minus 0,8 °C z automatycznym zaworem przełączania kolumn. 4. Detektor diodowy o zakresie co najmniej od 190 - 950 nm posiadający minimum 1024 diody z programowalną szerokością szczeliny 1, 2, 4, 8, 16 nm, dryfie nie gorszym niż 2 x 10-3 AU na h przy 254 nm, szumach krótkotrwałych nie gorszych niż plus,minus 1,0 x 10-5 AU na h przy 254 nm. 5. Detektor fluorescencyjny pracujący w zakresach: wzbudzenie min. 200 - 700 nm i emisja min. 280 - 900 nm z możliwością rejestrowania trójwymiarowych widm 3D w czasie trwania analizy. 6. Możliwość rozbudowy o detektor masowy typu Q lub QQQ. 7. Możliwość podłączenia do spektrometru mas ICP-MS firmy Perkin Elmer. 8. Zestaw komputerowy nie gorszy niż PC Pentium dualcore, 160 GB, 1024 MB RAM, monitor LCD 19, kolorowa drukarka laserowa, LAN, oprogramowanie do pełnego sterowania zestawem oraz obróbki danych z oprogramowania do obróbki widmowej z możliwością tworzenia własnych bibliotek widm. 9. Dostarczony sprzęt musi mieć możliwość współpracy z komputerem poprzez złącze Ethernet (LAN) dające możliwość zdalnego dostępu do aparatu. 10. Minimum 500 naczynek do autosamplera z uszczelkami i zakrętkami. Chromatograf po zainstalowaniu powinien być gotowy do pracy bez konieczności dokonywania dodatkowych zakupów. Cena oferty powinna uwzględniać wszelkie koszty związane z dostawą, instalacją, uruchomieniem, licencją oraz szkoleniem dotyczącym obsługi chromatografu cieczowego HPLC. 3. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na okres minimum 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru urządzenia. 4. Wykonawca zapewni serwis w miejscu użytkowania urządzenia. Rozpoczęcie naprawy urządzenia powinno nastąpić nie później niż w ciągu 4 dni roboczych od dnia zawiadomienia o jego awarii. Wykonawca zapewni zestaw zamienny w przypadku, gdy planowany czas naprawy będzie dłuższy niż dwa tygodnie. 5. Wykonawca zapewni całościowy przegląd elementów urządzenia na miesiąc przed upływem terminu ich gwarancji. 6. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia bieżących konsultacji z obsługą serwisową drogą telefoniczną i internetową. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert przewidujących odmienny sposób wykonania zamówienia (oferta wariantowa).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.32.20-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy. 2. Ocena spełnienia warunków określonych w art. 22 Ustawy oraz warunków szczegółowych określonych w niniejszym paragrafie - ust. 3 nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w § 2 niniejszego artykułu. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 3.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności/czynności będącej przedmiotem zamówienia i nie podlegają wykluczeniu z postępowania, 3.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykażą się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 3 dostaw chromatografów cieczowych, zbliżonych zakresem do przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości (nie mniejszej niż 200 000,- PLN brutto-każda z nich), dat wykonania i odbiorców wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie, 3.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejsza niż 200 000,00 złotych. 3.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, 4. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawców i oparty będzie na zasadzie TAK/NIE (spełnia / nie spełnia). 5. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków wymaganych określonych w ust. 3 i 4 niniejszego paragrafu oświadczeniami i dokumentami określonymi w § 2. 6. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zostaną wykluczeni Wykonawcy wymienieni w art. 24 Ustawy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą (zgodnie z załączonym do SIWZ formularzem oferty opracowany przez Zamawiającego) następujące oświadczenia i dokumenty (wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy) zgodnie z odpowiednimi zapisami niniejszej SIWZ: 1) Formularz Nr 1 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Do formularza Nr 1 Wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych); pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne), lub mieć postać aktu notarialnego albo notarialnie potwierdzonej kopii, posiadać termin ważności, z którego wynika, że jest obowiązujące dla niniejszego postępowania i obejmować niniejsze postępowanie. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 3 dostaw chromatografów cieczowych, zbliżonych zakresem do przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości (nie mniejszej niż 200 000,- PLN brutto-każda z nich), dat wykonania i odbiorców wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie (Formularz Nr 2). 3) Szczegółowy opis parametrów technicznych w języku polskim z uwzględnieniem parametrów technicznych wymaganych w art. 3 niniejszej Specyfikacji. 4) Szczegółowy opis oferowanych warunków gwarancji i serwisu gwarancyjnego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chem.uw.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Wydziału Chemii Uniwersytetu Warszawskiego - w Dziale Administracji i Inwestycji, ul. Pasteura 1, 02-093 Warszawa, pok. 140.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2008 godzina 11:45, miejsce: W siedzibie Wydziału Chemii Uniwersytetu Warszawskiego - w Dziale Administracji i Inwestycji, ul. Pasteura 1, 02-093 Warszawa, pok. 140.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.