eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › modernizacja odcinków dróg wojewódzkich - remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 783 na odcinku 595 m w m. Miechów - ZP16II/07

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-26

POZYCJA 14370

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kraków: modernizacja odcinków dróg wojewódzkich - remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 783 na odcinku 595 m w m. Miechów - ZP16II/07 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie, do kontaktów: Janina Kubica, ul. B. Głowackiego 56, 30-085 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6382603, fax 012 6382663, e-mail: j.kubica@zdw.krakow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zdw.krakow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): www.zdw.krakow.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie, Andrzej Wcisło, ul. B. Głowackiego 56, 30-085 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 637 88 04, fax 12 638 26 63, e-mail: a.wcislo@zdw.krakow.pl, www.zdw.krakow.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie, Beata Jaśko, ul. B. Głowackiego 56, 30-085 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 638 26 03, fax 12 638 26 63, e-mail: b.jasko@zdw.krakow.pl, www.zdw.krakow.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie, Elżbieta Ryńska-Bosak, ul. B. Głowackiego 56, 30-085 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 637 28 79, fax 12 638 26 63, e-mail: e.bosak-rynska@zdw.krakow.pl, www.zdw.krakow.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: jednostka budżetowa; Inne:Zarządzanie drogami wojewódzkimi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja odcinków dróg wojewódzkich - remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 783 na odcinku 595 m w m. Miechów - ZP16II/07. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: droga wojewódzka nr 783 m.Miechów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty ziemne, wykonanie studni wpustowych wraz z przykanalikami, rozebranie istniejących nawierzchni jezdnii chodników oraz krawężników, korytowanie, wykonanie podbudowy,ustawienie krawężników, wykonanie nawierzchni na chodnikach i zjazdach, wykonanie warstwy wyrównawczej i warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, oznakowanie poziome i pionowe. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.29 - Skrzyżowania dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.29 - Roboty budowlane w zakresie skrzyżowań dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: odcinek 595 m 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.05.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 10000PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: spełnia wymagania okreslone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówien publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy - ponadto Wykonawca udokumentuje, że : 1) posiada doswiadczenie - wykonał w ostatnich pieciu latach przed dniem wszczecia postepowania o udzielenie zamówienia lub jeżeli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy, w tym okresie remont nawierzchni - wykonanie warstwy ścieralnej w ilosci 3600 m2 na drogach powiatowych, wojewódzkich lub krajowych oraz budowy lub przebudowy chodników o powierzchni nie mniejszej niż 1000m2 . 2) dysponuja personelem: kierownik budowy o odpowiednich uprawnieniach budowlanych- drogowych 3) posiadaja dostep do wytwórni mas bitumicznych w odległosci od miejsca budowy zapewniajacej transport i wbudowanie w czasie nie dłuższym niż 2 godz. lub posiadaja umowe wstepna z wytwórnia spełniajaca w/w warunek. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiajacy dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w cz. III SIWZ dokumenty. Niespełnienie przez wykonawce chociażby jednego warunku skutkowac bedzie wykluczeniem wykonawcy z postepowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pieciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadajacych swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. Informacja na temat kierownika budowy wraz z wymaganymi uprawnieniami oraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależnosci do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego) i wykaz podmiotów (podwykonawców), które bedą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat: ich kwalifikacji zawodowych, i doświadczenia niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 5. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które bedą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają odpowiednie uprawnienia. 6. Oświadczenie o dysponowaniu własną wytwórnią mas bitumicznych lub umowa wstępna z wytwórnią spełniajacą w/w warunek. 7. Dowód wpłaty wadium. Ponad to: -Pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. -Kosztorys ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.krakow.pl. Opłata: 29 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówka w kasie zamawiajacego, przelewem, za pobraniem pocztowym (29zł + opłata pocztowa) - w przypadku pobrania od Zamawiajacego papierowej wersji SIWZ. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.03.2007, godzina 10:00, 218.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.