eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › ROBOTY INSTALACYJNE W ZAKRESIE DOSTAWY, MONTAŻU I URUCHOMIENIA KLIMATYZATORÓW W POMIESZCZENIACH WYDZIAŁU BIOLOGII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO WRAZ Z ICH SERWISEM, PRZEGLĄDAMI I KONSERWACJĄ ORAZ UTRZYMYWANIEM W CIĄGŁEJ SPRAWNOŚCI W OKRESIE GWARANCJI

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-09

Gdańsk: ROBOTY INSTALACYJNE W ZAKRESIE DOSTAWY, MONTAŻU I URUCHOMIENIA KLIMATYZATORÓW W POMIESZCZENIACH WYDZIAŁU BIOLOGII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO WRAZ Z ICH SERWISEM, PRZEGLĄDAMI I KONSERWACJĄ ORAZ UTRZYMYWANIEM W CIĄGŁEJ SPRAWNOŚCI W OKRESIE GWARANCJI
Numer ogłoszenia: 143684 - 2016; data zamieszczenia: 09.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 151481 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 8, 80-309 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 523 23 20, faks 58 523 31 10.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY INSTALACYJNE W ZAKRESIE DOSTAWY, MONTAŻU I URUCHOMIENIA KLIMATYZATORÓW W POMIESZCZENIACH WYDZIAŁU BIOLOGII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO WRAZ Z ICH SERWISEM, PRZEGLĄDAMI I KONSERWACJĄ ORAZ UTRZYMYWANIEM W CIĄGŁEJ SPRAWNOŚCI W OKRESIE GWARANCJI.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45332000-3, 45331220-4 45331221-1, 45331200-8, 45310000-3. 2. Przedmiotem zamówienia są: roboty instalacyjne w zakresie dostawy, montażu i uruchomienia klimatyzatorów zwanych dalej klimatyzacją w pomieszczeniach Wydziału Biologii Uniwersytetu Gdańskiego wraz z ich serwisem, przeglądami i konserwacją oraz utrzymywaniem w ciągłej sprawności w okresie gwarancji. 3. Dostawa, montaż i uruchomienie klimatyzacji odbędzie się w niżej wymienionych pomieszczeniach w budynku Wydziału Biologii UG, Gdańsk ul. Wita Stwosza 59: 1) pomieszczenie nr B239, 2) pomieszczenie nr B240, 3) pomieszczenie nr B334, 4) pomieszczenie nr B340. 4. Lokalizację zamontowania klimatyzacji podano w załączniku graficznym nr 1 i nr 2 do Specyfikacji Technicznej (Załącznik nr 11 do SIWZ) W przypadku konieczności zmiany zaproponowanej przez Zamawiającego lokalizacji, wszelkie zmiany należy uzgodnić z Inspektorem Nadzoru. 5. Jeśli gdziekolwiek na rysunkach, w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiarze Robót lub opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164), Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych opisywanym, gwarantujących uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w ww. dokumentach. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentach. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego. W przypadku materiałów, których znaki towarowe podano w dokumentacji projektowej poprzez równoważność Zamawiający rozumie zastosowanie takich materiałów, których parametry techniczne, jakościowe i technologiczne nie będą gorsze od materiałów jakie zostały przyjęte w rozwiązaniach projektu i zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego i Nadzór Autorski. 6. Klimatyzatory należy zamontować w sposób niepogarszający estetyki pomieszczeń. 7. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: dostawę, montaż i uruchomienie klimatyzacji wraz z wszystkimi pracami towarzyszącymi, takimi jak np. roboty demontażowe wraz z utylizacją, roboty w zakresie instalacji elektrycznych, roboty w zakresie instalacji sanitarnych w tym odprowadzenie skroplin z podłączeniem do istniejącej kanalizacji sanitarnej, roboty budowlane oraz uruchomienie z kontrolą szczelności instalacji chłodniczej azotem pod ciśnieniem, kontrolą szczelności instalacji odprowadzenia skroplin, napełnieniem czynnikiem chłodniczym i regulacją, montażem klimatyzacji wraz z instalacją freonową, skroplin, sterowaniem klimatyzacją i pełnym zakresem towarzyszących robot budowlanych takich jak np. rekonstrukcja uszkodzonych powierzchni wraz z robotami malarskimi, zabezpieczającymi, porządkowymi ze sprzątaniem pomieszczeń, wykonanie dokumentacji powykonawczej z pomiarami elektrycznymi w 2 egz., dostarczenie instrukcji obsługi, przeszkolenie pracowników Zamawiającego, oraz serwis i konserwację w okresie gwarancji, wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych w okresie gwarancji. 8. Dokumentacja powykonawcza musi zawierać co najmniej: 1) rysunki i opis techniczny układów klimatyzacji, odprowadzenia skroplin oraz zasilania elektrycznego, wymagane pomiary, 2) DTR urządzeń, aprobaty, deklaracje zgodności, atesty higieniczne, 3) instrukcje obsługi. 9. Opis i wymagane parametry klimatyzacji podano w Załączniku nr 2 (do SIWZ) i Specyfikacji Technicznej 1) klimatyzacja musi być wyposażona w inverter, regulator umożliwiający chłodzenie przy niskich temperaturach zewnętrznych, funkcję startu po zaniku napięcia, 2) klimatyzacja musi posiadać oznakowanie CE umieszczone na tabliczkach znamionowych lub bezpośrednio na urządzeniu, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz. U. 2014 r. poz. 1645 z późn. zmianami), 3) klimatyzacja musi mieć automatyczny wybór prędkości wentylatora oraz ma być energooszczędna, 4) klimatyzacja musi być fabrycznie nowa wyprodukowana w 2016r. 5) w przypadku, gdy jest produktem wykorzystującym energię w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 14 września 2012r. o informowaniu o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię oraz o kontroli realizacji programu znakowania urządzeń biurowych (Dz. U. z 2012r. poz. 1203 z późn. zm.) klimatyzacja musi: a) mieć dołączone do produktu wykorzystującego energię etykiety sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej (zużyciu energii lub o wpływie tego produktu na zużycie energii) oraz innych podstawowych zasobach (wody, chemikaliów lub innych substancji) zużywanych przez produkt wykorzystujący energię; b) mieć dołączoną do broszur lub innej dokumentacji dostarczanej z produktem wykorzystującym energię kartę sporządzoną w języku polskim, która będzie zawierała tabelę z informacjami technicznymi dotyczącymi produktu wykorzystującego energię; c) mieć umieszczone na etykiecie i w karcie dane zgodne z parametrami technicznymi produktu wykorzystującego energię; - zgodnie z wymaganiami określonymi w ww. ustawie. 6) ze względu na przeznaczenie pomieszczeń Zamawiający wymaga cichej pracy zamontowanej klimatyzacji, 7) klimatyzacja musi posiadać certyfikat EUROVENT, 8) wymagane parametry jednostek wewnętrznych i zewnętrznych oraz wymagania dotyczące wykonania prac instalacji sanitarnych i elektrycznych określa specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 11 (do SIWZ), 9) przedmiar robót - załącznik nr 10 (do SIWZ) należy traktować jako materiał pomocniczy. Ryzyko prawidłowości ustalenia przedmiaru i kosztów wykonania przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca, 10) Wykonawca zapewnia serwis, przeglądy i konserwację klimatyzacji w okresie gwarancji płatne w okresach półrocznych na podstawie kontrolek z przeprowadzonych przeglądów potwierdzonych przez Użytkownika - Inspektora Nadzoru. Czas reakcji serwisu od zgłoszenia awarii: do 2 godzin. 9. Wymagany okres gwarancji: nie krótszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż. 60 miesięcy - od daty zakończenia czynności odbioru końcowego. 10. Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną. Termin wizji należy uzgodnić z Zamawiającym.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.20.00-3, 45.33.12.20-4, 45.33.12.21-1, 45.33.12.00-8, 45.31.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.09.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe HEMONT Henryk Bieniek, ul. Nowiny 31, 80-020 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67501,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 81795,00

  • Oferta z najniższą ceną: 81795,00 / Oferta z najwyższą ceną: 122800,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.